Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stuntman kommentit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZedNut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maanantaina sain pelin ja nyt olen viimesessä elokuvassa.Mikään tehtävä(vielä) ei ole pahemmin alkanut vituttamaan vaikka on joutunut kyllä joitakin uusimaan monesti.. Monster truck tehtävä oli suht helppo, meni läpi 15min tahkoomisen jälkeen.

hyvä

Eihän classisessa grafiikassa mitään pahaakaan ole vaikka on se kyllä aika suttuista joissakin kohdissa. Mut ei se peli iloa laske, koska kenttiä jaksaa tahkota monta tuntia putkeen kyllästymättä.
ekana päivänä pelasin 4 tuntia ku ei ehtiny enempää. mut heti seuraavana päivänä pelasin 6-7 tuntia.:p

Tämä nyt ei pahemmin liity aiheeseen, mutta voisko joku pelin omistaja kattoa, että mikä sen kappaleen nimi on siinä pelin trailerissa? Varmaan kappale löytyy myös pelistä.
Jotain tällaista siinä on:
...300 pounds of pressure...

Monellakos on 100% siis kaikista? Itselläni neljästä kohtauksesta/kentästä mitä ovatkaan puuttuu 100%, muista on...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Stifmeister
Tämä nyt ei pahemmin liity aiheeseen, mutta voisko joku pelin omistaja kattoa, että mikä sen kappaleen nimi on siinä pelin trailerissa? Varmaan kappale löytyy myös pelistä.
Jotain tällaista siinä on:
...300 pounds of pressure...
Overseer - Basstrap

<edit>
Kolme Overseerin biisiä löytyy myös GT3 A-specin soundtrackiltä.
</edit>

Viimeksi muokannut moderaattori:
NewsFlash

Stuntman temppuilee PS3:lle 19.09.2005

Reflectionsin kehittämä Stuntman palaa raastamaan pelaajien hermoja PlayStation 3:lla. Vielä ei tosin ole varmuutta onko Reflections vastuussa jatko-osastakin, sillä tiimillä riittää varmasti töitä ensi vuonna PS2:lle ja Xboxille julkaistavan Driver: Parallel Lines -toimintakaahailun kanssa. Lisäksi Atari on ilmoittanut myös Driver-sarjan jatkuvan PS3:lla.

Vastaus: Stuntman kommentit

Mun mielestä grafiikka olisi ihan ok, jos kyseessä olisi julkaisupeli. ja auto ainakin on ihan hieno!
Mutta tykkäsikö kukaan itse ensimmäisestä pelistä...? olisiko sitä kukaan ostanut muuta kun Driverin teknologiademona?

Mielestäni reflectionsin pelit ovat menneet sille tasolle, että bannaan kyseiset tuotokset (menneet ja tuleva) ikuisesti pelikokoelmastani!

pelle sanoi:
onko tuo muka oikeasti tulossa ps3:lle?
Myös X360:lle. Kuvien alustasta ei ole tietoa.
Ja itsekin suhtaudun Reflectionsin tuotoksiin suurella varauksella Driv3r-flopin jäkeen. Eiköhän lafkasta ole lähteneet jo kaikki osaajat lipettiin...

BadMF sanoi:
Mun mielestä grafiikka olisi ihan ok, jos kyseessä olisi julkaisupeli. ja auto ainakin on ihan hieno!
Mutta tykkäsikö kukaan itse ensimmäisestä pelistä...? olisiko sitä kukaan ostanut muuta kun Driverin teknologiademona?

Mielestäni reflectionsin pelit ovat menneet sille tasolle, että bannaan kyseiset tuotokset (menneet ja tuleva) ikuisesti pelikokoelmastani!

minä tykkäsin ja paljon.
yhdestä ainoasta tehtävästä taisi tulla 98% ja muista täydet 100% ja nauhoitin aina ne 100'% suoritukset videolle ja kyllä niite sitten katsottiinkin, tosin silloin jo ajattelin että peli toimi koska se oli erillainen eikä jatko osa edes silloin kiinnostanut koska pelityppi oli sellainen että kiinnostaa vain sen kerran.

ja minusta driv3r oli hyvä, en tajua miksi sitä on haukuttu, pelasin xboxilla jolla on sanottu olevan vielä enemmän pop uppia kuin pleikalla mutta koskaan toistan ei koskaan se pilannut ehtävän suoritusta millään tavalaa.
ja toinen jota haukuttiin oli ammunta, niin mikä siinä oli vialla?

menet paikkaan jossa pitää räiskiä, juokset kulman taa suojaan, sieltä kurkit missä vihut on ja siirrät tähtäimen valmiiksi yhden päälle, tulet hetkeksi pois suojasta ammut pari sarjaa viholliseen ja takaisin suojaan ja katsot kun vihu kuolee.

mikä tuossa on tönkköä ja huomosti tehty, tottakai ne kontrollit tuntuu kusevan jos rynnii vihollisten keskelle aseet laulaen mutta se ei taida olla tarkoitus.

ainoa joka driv3rissa vitutti oli the chase jossa sitä akkaa ajettiin ensin autolla takaa ja sitten prätkällä, olisi tuossa prätkä hommassa palanut käämit mutta onneksi se ämmä noin 20:lla kerralla ajoi päin seinää ja tehtävä läpi, tuo tehtävä pois lukien ei mitään valittamista koko pelissä ja ulkoasukin oli varsin maukas ainakin boxilla jos verrataan gta sarjaan, mihin muuhun tuota nyt voisi verratakkaan.

aivan aliarvostettuja pelejä sekä driv3r että stuntman.

edit:muuttama kännitypo tuolla mutta ei mitään fataalia.

No sinä tuossa jo mainitsitkin omia perusteluita miksi pelit eivät ole huonoja, mutta minusta juuri nuo puolustelemasi asiat olivat näiden pelien heikkouksia.

Eli se juoksentelu Driv3rissa meni jo lähes kiusalliselle tasolle, kun sitä vertaa vaikkapa gta:han, ja sama pätee kyllä valitettavasti autoiluunkin..Se on sääli, sillä koska gta on enemän arcade tyyppinen,
odotin Driv3rilta..ei ehkä varsinaista realismia,
sillä kyllähän vanha jenkki on vaikea ja raskas mutkiin tultaessa, vaan tällaista Granturismo-tyyppistä tuntumaa ajoon. Driv3rissa tätä tuntumaa ei ollut minusta muutettu lainkaan sitten ensimmäisen driverin ps1:llä..

Fysiikkamallinnus driv3rissä oli ihan kohdallaan, mutta juuri sen tuntuman puutteen, ja liiankin raskaiksi tehtyjen autojen takia ajonautinto oli enemmänkin tappelua auton hallinnasta..

Stuntmanissa fysiikkamallinnus tuli paremmin esille esim.hiekkateiden jne ansiosta, mutta tosiaan, mieluummin itse ajelen, kuin tappelen auton hallinnnasta..

Mutta ei tästä mihinkään päästä..sinä tykkäät, minä en, eikä varmaan minkään suuruinen väittely asiasta muuta kummankaan mielipidettä.. :)

Ylös Bottom