Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Stylus pakollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Porkkana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Porkkana

New Member
Morot.

Hukkasin heti alkuunsa siskolta lainaamasta ( :( ) DS:stä Styluksen. Intissä niin karmeat pelihimot ettei joutaisi odottelemaan uutta postista, joten:

Voiko Styluksen tilalla käyttää jotain muuta? Kynä näytti toimivan mutta pelkään rikkovani koko toosan. Ei tuo originaali kynä nyt kai niin ihmevempain ole ettei sitä korvata voisi?? :S

Vastaus: Stylus pakollinen?

Mukana tulevan hihnan päässä on kynän korvikkeeksi tarkoitettu musta lätkä, jota käytetään peukalolla. Mutta jos se ei roiku koneessa kiinni, niin se on myyntipaketissa. :)

En tiedä mitä ainetta nuo stylukset on, mutta itse en menisi tavallisella kynällä näyttöä tökkimään. Voi tulla helposti naarmuja.

Sormella voi tökkiä ainakin minä tökin omaa ds:sää ja sormi on niin pehmeä ettei jää kuin sormen jälkiä ja ne lähtee helposti mikrokuitu liinalla. Tilaa jostain vaikka puolenkuun peleistä noita kyniä niin ne tulevat muutaman päivän sisällä

Kyniä löytyy marketeistakin. Tosin itse olen pelannu lapsen puoliksi syömällä kynällä jo pidempään ja hyvin pelittää :D

Mutta jos korviketta etsit niin mikä tahansa muovinen härpäke mikä ei ole liian terävä.

Kai se pitää pelata sitten pelejä mitkä eivät tuota kynää kysele. Sormitekniikassani on joku pielessä kun pitää aina muutama kerta törkätä ennen kuin reagoi. Muovisen lyijytäytekynän pää tääs ei kauhean terävä ole mutta tulee tuota ruutua senverta hektisesti näpyteltyä ettei naarmuihin ole varaa ;)

Tuntuu kyllä hassulta maksaa useampi euro muovitikusta mutta minkäs teet :D

Ylös Bottom