Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Eli oisko rosteri nyt?
- Ahma
- Jyrä
- Susi
- KivNot
- Jouco > oisko Jouco sit varamies? (kirjoitit että "ehkä" pelaisit)

Ois hyvä mun mielestä jos saatais väh. 5v5 peli niin kaikki halukkaat pääsis messiin. Mut meneehän se tietty 4v4kin kunhan ei tartte mitään typerää 3v3 pelata.

Mitä mappeja? Onko tässä nyt jotkin pakolliset vai saadaanko itse valita? Jos saadaan SWB valita mappeja niin ei spekuloida sitä tässä vaan vaikka privalla ennen matsia :rolleyes: Siellä on kuitenkin illalla heti kauheat leirinuotiot ja taktiikkapalaverit K-30 leirilssä kun ne jakaa että kuka on minkäki kiven ja puun takana sihtailemassa valkonaamoja. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

minäkin paikalla illal jos tarttee tai vaan pääsee pelaa
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Minä ja nylundi ollaan ens viikko pois ni meidän välierä matsit pelataan joko lauantaina tai sunnuntaina
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Siellä on kuitenkin illalla heti kauheat leirinuotiot ja taktiikkapalaverit K-30 leirilssä kun ne jakaa että kuka on minkäki kiven ja puun takana sihtailemassa valkonaamoja. :D

Tais mennä vähän toisippäinkin eilen, siellä oli valkonaamat nokka mullassa aika suurella prosentilla välillä ;) Hyvä peli oli, ja Ahma se Dome vääntö oli huisi. Mulla hakkas sydän satasta, katoin että me vaan hengissä ja mulla pommi kädessä ja sillä pitäs saada jotain järkevää aikaseksi. Yritinkin kerran planttausta mutta sää näit mut siellä hihhuloimassa ni tuli pupu pöksyyn. Paniikki iski että nyt se antaa mun ensin planttaa ja sit rapettaa mut siihen plantin eteen ja purkaa heti perään. En voinut alistua moiseen.

Onnekkaasti yllätin sut sitten yläkerrasta. Hyvä vääntö.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

HC: Fight fire with Fire? Dome sua vastaan meni mielenkiintoiseksi. Tapani mukaan en tajunnu kattoa kelloa vaan lähin jahtaamaan ku kyllästyin istumiseen eikä se halvatun nadekaan osunut lähellekään. 2-7 tilanne vielä. Ois pitäny malttaa eikä yrittää laakasta. Kun hyppäsit yläkerrasta ihan eteen niin säikähin! Ensi ajatus oli:pUUKKOA!...eikuEiSaaPuukottaaKuEiNiinSaaTässä!..Ammu Jo Prkl.. BOOM sie ammuit! :) Kuolin siihen. Menin ihan totaalijäähän ku odotin sua sieltä vasemmalta. Dome oli teiltä hyvä esitys ja katsoin kadehtien Pekonin ja Timantin Killcameja lobbystä. Kuin kaunista kuolonbalettia.

Upheaval...no me vietiin ja Outskirts olivat hyviä pelejä SWB:ltä vaikka meillä ei edelleenkään ole yhtään mitään sovittua taktiikkaa. Domessa oltiin pihalla kuin venäläiset Citymarketissa paria valkonaamaa lukuunottamatta. Outskirts oli Dämnin johdossa hallintaa ja Dämniltä helvetin vakuuttavaa settiä. Pelasimme jo aika vapautuneesti.

Susijengin "*****!" Domes oli tosiaan pelin paras.

Mut hyvät pelit oli. Teitä vastaan on mukava pelata ja uskon voivani sanoa tuon täydestä sydämestä koko SWB:n puolesta. Turpaansaaminenkaan ei ahista kun kuitenkin tietää häviävänsä hyville tyypeille eikä millekään mulquille.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Mut hyvät pelit oli. Teitä vastaan on mukava pelata ja uskon voivani sanoa tuon täydestä sydämestä koko SWB:n puolesta. Turpaansaaminenkaan ei ahista kun kuitenkin tietää häviävänsä hyville tyypeille eikä millekään mulquille.

AAMEN! ..mut eihän tollasta vahinkoo pääse tapahtumaan :D (yhtä rundii lukuunottamatta)
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Tänään klo 21-21.30 alkaa matsi joten ilmottautukaa tänne ketkä pääsette. mä ainakin pääsen.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Noni, sankarit...tosipelit lähestyy!!!
panin ny kyselyn toho, josko saatais viikonloppuna matsi pelattuu, lähtökohtasesti 6v6!
...oletettavasti saadaan se vähintään 6 ukkoo pe, la tai su?
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Pelit ovat menneet hienosti ja meillä on ekaa kertaa pakkovoitto edessä. Miten me ratkaistaan ketä pelaa? Joku voi määrätä ketä pelaa? Joku voi pyytää saako pelata? Kaikki meistä varmaan kentälle haluaisivat.

Demokraattinen tapa lähestyä vaikeahkoa kysymystä olisi äänestys. Tämä on vain ehdotus eikä tätä tarvitse toteuttaa. Ehdotus: jokainen WhiteBoi äänestää viestissä tähän ketjuun kuutta pelaajaa. Itseään ei saisi äänestää. Lasketaan äänet per pelaaja yhteen ja 6 eniten ääniä saanutta pelaajaa ottaa sen mitä heille kuuluu. Jos joku ei pääse matsiin niin luovuttakoon paikkansa jollekin tms.

Onko :mad: vai :D idea? Nyt vapaasti kommenttia SWB.
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

mulle ihan sama miten ratkastaan et ketkä pelaa kuhan mää vaan saan pelata:) ja jos jollain on jotain sitä vastaan niin tervetuloo kuopioon:eek:
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

Tapahtui sillä välin K-30 cKlaanin leirissä...

kuntotuuspaljastui.jpg
 
Vastaus: Suburban White Boys [SWB] oma ketju

mulle ihan sama miten ratkastaan et ketkä pelaa kuhan mää vaan saan pelata:) ja jos jollain on jotain sitä vastaan niin tervetuloo kuopioon

jaa daami lähti tolle linjalle, kyl määki si!!
matkalla Kuopioon voitte si koukata Vorssan kautta :D

kommeeta Ahma, kommeeta :cool:
 
Ylös Bottom