Suicide Squad: Kill the Justice League (Rocksteadyn uusi peli)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli pleikalle kuukausipelinä niin pitihän tuota pätkä alkua pelata..
Mitäs tuosta voi sanoa, grafiikka, maailma päällisin puolin ja sujuvuus vaikutti mainiolta, sinänsä siis sääli että tästä ei ole saatu tämän enempää irti.. Puolet hahmoista erittäin ärsyttäviä kitisijöitä, erittäin geneeriset vastustajat, jotenkin vaan hirveä adhd häsellys taistelussa, vähän oudot "kaukomatkailu" kontrollit (eikö voisi olla ns. täysin sama tapa kaikissa vaikka vähän eri liikkumatyyli tms. näin alussa ei mitenkään muista näppylän käyttö eroja eri hahmoilla) ja toki koko tuo idea.. pelata kriminaaleilla pyhiä supereita vastaan, tai ehkä se asenne enemmänkin..

Pelaanko tätä vielä.. tulee varmaan käytyä vielä kerta katsomassa tuota maailmaa ja mätkittyä parit vihu kohteet.. sen enempään ei taida tuosta olla.

Ottaisin kyllä tuon teknisen toteutuksen mielelläni johonkin muuhunkin peliin.. todella onnistunut siis tuolta osin.

Viimeksi muokattu:
Tuli tämäkin eilen aloitettua ja nyt on se alkuperäinen ns. peruspeli melkein kokonaan läpi.
Tänään tuli tapettua teräsmies ja toivottavasti tuo on ainoa noin paska pomomatsi koko pelissä.
Tavaraa lentää niskaan, mulla ei ole mitään tietoa miten se koko alueen kattava hyökkäys pitäs väistää kun ilmassa roikkuminenkaan ei auta mitään, välillä maasto estää tekemästä counter shottia ja ilman niitä se ei ota osumaa ollenkaan ja lisäksi aluetta ympäröi näkymätön seinä johon osuminen heittää sut taaksepäin perseelleen.

Tuohon asti pelaaminen oli ihan hauskaa vaikka tämä kyllä toistaa itseään todella pahasti sillä olkoon kyseessä sitten sivutehtävä tai päätehtävä niin ne toistaa samaa kolmea tai neljää eri tehtävä tyyppiä.
Puolusta jotain, tapa vihollisia tietty määrä tietyllä tavalla tai tuhoa niitä incubatoreita. Ai niin sitten välillä seurataan hitaasti etenevää autoa jota puolustetaan. Plussaa siitä, että tiessä on jatkuvastsi nuolet jotka näyttää sen reitin joten voit mennä hyvän matkaa sen edellä.
Sitten joka tehtävän jälkeen täytyy katsoa varmaan yli 10 sekuntia pitkä lootbox animaatio jota ei voi koskaan skipata.

Kontrollit sentään on toimivat eikä se lootti systeemikään ole häirinnyt kun ostin tästä sen deluxe version nyt kun se oli 5.5e ja sen mukana tulevat aseet oli käytössä puolet pelistä kun kaikki oli aina huonompaa ja nytkin mulla on edelleen se minigun käytössä.
Pelaan myös pelkästään Harleylla ja itse valitsen vaan sen kamat ja tekoäly näyttää ihan itse ottavan uusia aseita käyttöön jos ne on parempia joten en ole niistä murehtinut.
Pelaan myös helpoimmalla jolloin vihut tippuu mukavan äkkiä varsinkin kun nyt käytössä olevalla pistoolilla ei tartte edes välittää niiden suojista tai panssarista kun se menee niistäkin läpi.
Jotain varmaan kertoo sekin kuinka tuolla ampuu sellaisen tankin heikon kohdan paskaksi kahdella laukauksella.
Ja nuo isot violetit heikot kohdat näyttää edelleen yhtä typerältä kuin ihan ekoissa gameplay videoissakin.

Alunperinhän mä en ollut kiinnostunut tästä yhtään kun Harleysta oli tehty aivan kamalan näköinen, mutta onneksi siitä selviää raottamalla lompakkoa ja ostamalla 10e asun.

harley.jpg

Tarina olis myös hyvä ja erilainen jos rocksteadylla olis ollut munaa tehdä se mikä on pelin nimenäkin (tapetut justice league jäsenet on vain brainiacin tekemiä klooneja) ja jättää se live service paske pois.
No jälkimmäisesta saa todennäköisesti syyttää warner brothersia.
Omaan makuun tää on myös täynnä oikeasti hauskaa dialogia ja välivideoita.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom