Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suikoden IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jukeboxi86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suikoden IV

No niinhän oli Suikoden I ja 2 päähahmoilla jotka eivät puhunneet

Minun mielestä Hero 4 on hauska tapaus.

Ted ja sen rune Soul Eater on kyllä paha

Olen pelannut jo 50 tuntia ja saanut hahmoista 105/108

bREM sanoi:
Satunnaistaistelut on viety äärimmäisyyteen, varsinkin merellä. Taistelu voi tulla jopa 3 sekunnin välein. Minua tuo ei ole haitannut.

:eek: Kuulostaa melko pahalta...

Löytyykös tästä niitä strategia tyylisiä joukkotaisteluita, mitä ensimmäisessä oli?

Jep

Laivataistelu
Naval Battle

Ja myös Suikoden 1 tutuksi tullut "Tikkumies" taistelut,
siinä käydään isolla armeijalla.

Mordor sanoi:
Jep

Laivataistelu
Naval Battle

Ja myös Suikoden 1 tutuksi tullut "Tikkumies" taistelut,
siinä käydään isolla armeijalla.

Just noita tikku-ukko taisteluja meinasin! Hyvä, että on vielä tallella. Pitää jossain vaiheessa hommata.

Onkos peli sitten miten hyvin maistunut? Lukee noita arvosteluja ja jäi vähän epämääräinen olo. Jotkut pitävät peliä täysin pohjanooterauksena ja jotkut (käyttäjäarvostelut) pitivät kovasti. No kai se menee ostoon. Roolipelejä ei ole koskaan liikaa =)

Hmmm

Katsokaa Gamespotin Suikoden 1 ja 2 arvostelut
saivat nekin aika huonot

Suikoden 4 sai myös

Itse olen pelannut peliä jo todella kauan, eikä peli ole mielestäni huono.

Ainoa joka tulee miinuksena on laivan liikuttaminen merellä.

Muuten peli on uskomaton.

Pyydän anteeksi typoja korjaan ne kun kerkiän

Peli on maistunut ihan kohtalaisesti. Tässä pari plussaa ja miinusta.

+ grafiikka on ihan hyvää
+ musiikit menettelee
+ meri/laivat aiheena

- Todella helppo , ei oikein haastetta
- merella satunnaistaistelut (tulee n. 3s välein)

Kokonaisuudessaan ihanmukiinmenevä japsi rpg, Ei tosin tuo mitään uutta genreen. Kouluarvosanana voisin antaa 7+.

Swindler sanoi:
Onkos peli sitten miten hyvin maistunut? Lukee noita arvosteluja ja jäi vähän epämääräinen olo. Jotkut pitävät peliä täysin pohjanooterauksena ja jotkut (käyttäjäarvostelut) pitivät kovasti. No kai se menee ostoon. Roolipelejä ei ole koskaan liikaa =)

Juuh. Tuli sitten MGS 3:n kylkiäisenä tämä ostettua. Sen verran testasin että saa kuulla kuinka rujot ääninäyttelijät jenkit ovat nyt löytäneet =D

Huu. Nyt olen testaillut jo Suikodenia ja en voi kyllä oikein arviota vielä tehdä, mutta hemmetti, jopa tiiliskivessä on enemmän luonnetta kuin päähahmossa ja taistelut todella tulee sekunnin tai kahden välein. Laivan ohjauskin oli tönkköä kuin mikä. No ei se mitään, odottelen että tarina lähtee käyntiin ennen kuin tuomitsen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Päähahmo on kuin tiilikivi :o

Heh sain kaikki 108 tähteä kerättyä
Eikun vetämään peli läpi

Swindler sanoi:
...Sen verran testasin että saa kuulla kuinka rujot ääninäyttelijät jenkit ovat nyt löytäneet
Saakos noita hahmojen ääniä kytkettyä pois päältä tyyliin Star Ocean 3?

Ja ihan yleisesti tiedustelen, että mitenkäs PAL-käännös on tehty? Onko PAL-palkkeja ylhäällä tai alhaalla? Löytyykö laajakuvatukea?

Minusta hahmojen äänet on ok ? Nyt en tarkkaan muista saiko äänet pois päältä. Käännös on hyvin tehty. Ei palkkeja, valittavissa 50, 60 ja Progressive Scan moodit. Laajakuva tukea en muista että olisi ollut.

Mijo sanoi:
Saakos noita hahmojen ääniä kytkettyä pois päältä tyyliin Star Ocean 3?

Ja ihan yleisesti tiedustelen, että mitenkäs PAL-käännös on tehty? Onko PAL-palkkeja ylhäällä tai alhaalla? Löytyykö laajakuvatukea?

Noh peli on läpäisty
Meni pelaamiseen 120 tuntia

Noh nyt pitää vetää Metal Gear Solid 3 Snake Eater läpi

RAPU KUVA

Minun mielestä ääninäyttelijät on ihan ok
paitsi Rikan

No ainakin minä voin suositella peliä kaikkille
Japsi Rpg pelien faneille.

Joo, ääninäyttelijät tosiaan on parempia kuin yleensä, tosin katsoin trailerin tai jonkun ja kuulin alkuperäiset äänet joten masentaa =D

Ainoa miinus tulee ylenpalttisesta lahtaamisesta ja taustojen kliinisyydestä.

Mordor sanoi:
Noh peli on läpäisty
Meni pelaamiseen 120 tuntia

Katoin erään kohdan läpipeluu-ohjeesta niin jotenkin tuli sellanen olo että peli olisi noin 15 tuntinen kokemus. Vai olenko väärässä?

No se riippuu miten pelaat peli, jos tutkit kaikki paikat
selvität mini tehtävät ja jne, niin pelaamiseen ainakin kuluu 60 tuntia.

Tähän mennessä tulleiden kommenttien perusteella sain vaikutelman, että ääninäyttelyä ei siis saa laitettua pois päältä.
Pitää kai sitten importata japanilainen versio joskus, ja pelata sitä sanakirja kourassa :P Tai sitten odotan, jos tämän löytäisi jonkun ajan kuluttua vaikka käytettynä halvalla. Täyttä hintaa en enää nimittäin suostu maksamaan JRPG:stä, jossa on pakko kuunnella ääninäyttelyä. Final Fantasy X:n ja Grandia 2:n länsimaiset versiot olivat jo tarpeeksi traumaattisia kokemuksia sillä saralla...

Eikä se ääninäyttely niin paha ole, paitsi Ritalla Ritapon-peliä pelatessa, siinä kyllä kannattaa suosiolla hiljentää telkkari... :D

Ylös Bottom