Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomalaisten Socom klaanien Kapteeneille kysely.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LASCAR
Oli se kumma juttu kun eilen pelattiin socom2:sta täydellä Suomi-huoneella, niin lagi oli aivan uskomaton!!?

Niinhän tuo oli ja ei voinut yhtään sanoa minne ampu ja ketä loppujen lopuksi ampui. Eka kerta mullakin tuollainen kokemus 2:ssa.

Mutta katsotaan paraneeko yleisestikin nuo yhteydet Socom2 betassa, kun SCEE:n porukat tulevat lomilta töihin ja säätävät servuja.

Mutta suomi ruumissa tuo Welho taitaa olla yliveto juttu :o Vaikka en minä perimmäistä syytä osaa sanoa, miksi aina pompimme kun ollaan suomalaisten kesken.

Pitäisi varmaan kokeilla että pelaamaan tulisi 512/512 tai korkeamman yhteyden omaavat ja ei mitään welhon yhteydellä pelaavia.

Niin tulisiko tällöin lagia miten paljon, olisiko tässä ideaa ?

Mä en sano mitää tost lagaus jutust kaikki varmaa tietäis mitä aion sanoa

Ainaski lascar :p

Mut oon itekki huomannu et suomi servuis lagaa muit enemmän
varsinki kuuluisa bitter jungle

Uk servuis on hyvä pelaa, paitsi siel näkee niit xiittareit enemmän mut, nih :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Mutta katsotaan paraneeko yleisestikin nuo yhteydet Socom2 betassa, kun SCEE:n porukat tulevat lomilta töihin ja säätävät servuja.

Tuota sopii toivoa. Myöskin tuli mieleen, että eurobeta on lähes identtinen jenkkibetan kanssa, joka kuuleman mukaan oli laginen. Lopullinen versio (U.S.) rullaa ilmeisesti todella sulavasti, joten eiköhän näin käy meilläkin. Ainakin toivottavasti!

Pitäisi varmaan kokeilla että pelaamaan tulisi 512/512 tai korkeamman yhteyden omaavat ja ei mitään welhon yhteydellä pelaavia.

Tätä sopisi kokeilla! :)

Kokeilkaa tota ehdottomasti ja kertokaa täällä sitten minkä oli lagi taso.

Nythan tuota olisi hyvä Betassa kokeilla. Mutta pitää vaan saada kasaan 16 -pelaajaa joilla 512/512 yhteys.

Mulla on toi Welho 525/200 eikä kukaan oo vielä valittanu että mulla lagais. Kyllä mul varmaan vähän tökkii mut ite en sitä huomaa. (MVC)

Nythan tuota olisi hyvä Betassa kokeilla. Mutta pitää vaan saada kasaan 16 -pelaajaa joilla 512/512 yhteys.

Tässä yksi, nopeus nousi entisestä 1024/384:stä 1024/512:een, jten mukana jos testaus-sessio tulossa.

Jees oma yhteteni riittäisi tuohon beta sessioon jos sellainen tulee.(512/1000)
Ja Killari kyllä tuo sinun äijä muiden kuvaruudussa normaalia enemmän lagaa, vaikka itse et sitä näekkään.
Ykkösessä ei välttämättä niin paljoa, mutta Socom 2:sessa varmasti liiaksi :/

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Ja Killari kyllä tuo sinun äijä muiden kuvaruudussa normaalia enemmän lagaa, vaikka itse et sitä näekkään.
juu samaa mieltä kun olin pitkästä aikaa ykköstä kokeilemassa....siellä yksi tuntui warppailevan aika kivasti :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*

Juu... No toivottavasti saan muuton jälkeen nopeemman yhteyden (aika varmasti) ni eiköhän lagi sitten ees vähän vähene.;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Killari
Juu... No toivottavasti saan muuton jälkeen nopeemman yhteyden (aika varmasti) ni eiköhän lagi sitten ees vähän vähene.;)

vaikka sulla ton nopeuksinen onkin niin ei sulla paljoa lagaa. ihmetyttää kyllä nää nopeudet, kun esim. mulla on 1MB/512Kbs ja en pysty hostaamaan, koska lagia tulee älyttömän paljon. muita on monia, ketkä pystyy hostaamaan 512/512. kummaa:confused:

Mul on kyl semmonen ongelma et jos mä oon vika joka joutuu painaa readyy ni melkeen aina koko servu kaatuu.:(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pibe
vaikka sulla ton nopeuksinen onkin niin ei sulla paljoa lagaa. ihmetyttää kyllä nää nopeudet, kun esim. mulla on 1MB/512Kbs ja en pysty hostaamaan, koska lagia tulee älyttömän paljon. muita on monia, ketkä pystyy hostaamaan 512/512. kummaa:confused:
meneekö sun yhteys tietokoneen kautta??...jos menee niin surffailetko netissä samalla (joku sivu auki, msn,irc....jne,jne..) ne vie kaistaa...tai muut automaattiset toiminnat koneella (palomuuri, virusohjelmapäivitykset sun muut)...ja sit tietysti musaimuroinnit!! niitä ei ehdottomasti saisi tehdä kun pelaa!!...itse suljen noi palomuurit ja virusohjelmat kun alan pelaamaan ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pako
meneekö sun yhteys tietokoneen kautta??...jos menee niin surffailetko netissä samalla (joku sivu auki, msn,irc....jne,jne..) ne vie kaistaa...tai muut automaattiset toiminnat koneella (palomuuri, virusohjelmapäivitykset sun muut)...ja sit tietysti musaimuroinnit!! niitä ei ehdottomasti saisi tehdä kun pelaa!!...itse suljen noi palomuurit ja virusohjelmat kun alan pelaamaan ;)

no tietokone liittyy hommaan näin:

telewell ea200(jos muistan oikein), ethernet tulee ps2:lle ja usb menee pc:lle. koneella ei ihmeemmin imutella tahi olla netissä. eihän sen silloin pitäisi vaikuttaa jos on modeemi mistä saa sekä pc:lle että ps2:lle? eikös pc käytä tarvitsemansa nopeuden sivujen käyttöön ja loput nopeudesta tulee ps2:lle? kyllä koneella välillä imutetaan mutta se on aika harvoin.

no mulla vaikutti aikoinaan jo jonkun sivun auki pitäminen sillai että käskyt ohjaimesta eivät lähteneet yhtä nopeasti kuin jos netti oli suljettu :confused: ...kokeilepa hostausta ilman että sulla on ollenkaan mitään muuta käynnissä ;)

meneekö näin--->pelaajien tiedot hostille--->hosti peliservulle? (jos ei niin mitä hosti sit tekee??)

silloin sitä kaistaa ainakin tarvii eikä ole hyvä olla mitään muuta käynnissä!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pako
meneekö näin--->pelaajien tiedot hostille--->hosti peliservulle? (jos ei niin mitä hosti sit tekee??)

silloin sitä kaistaa ainakin tarvii eikä ole hyvä olla mitään muuta käynnissä!

joo kyllä oon koittanu hostata kone kiinnikin ja silti lagaa aika mielettömästi. ja kuten tossa aikasemmin sanoinki ni kone ei usein netissä ole. silti lagia on kun hostaan:( ja sekin todella että esim. juuri tuo killzone, sillä on hidas yhteys ja silti en sillä ole lagia huomannut. silti joillain 512/512 yhteyksisillä on lagia(luultavasti kyllä johtuu juuri imutuksista sun muista varsinkin jos ei laita mitään imutusrajoja nopeuksiin)

Ylös Bottom