Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomen paras paikkakunta? Miksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moolle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

En sitten tiedä parhaasta, mutta turhin on kyllä Vantaa. :)

Tästä tuli mieleeknki vitsi: Potilas tulee vantaalta, muuten terve. :D

No joo, mut :Dyllä kait se Espoo on. Eipä paljon muualla tullut asuttua. Porin murre olis jees oppia ku kuulostaa niin hyvält. :D Veli puhuu...
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Asun itse Salossa joka on ihan paska paikka.
Älkää tulko tänne.

Kovin huvittavaa lukea tälläistä kun itse olen muuttamassa kyseiseen kaupunkiin, mutta mitä nyt tosiasioita alkaa kieltämään. Tiedä sitten johtuuko liian tiukoista alushousuista vai mistä mutta muutaman päivän viettäneenä olen valmis lyttäämään koko kaupungin.
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Kaustinen se on, koska asun täällä. Eihän täällä mitään ole, mutta kun kerran se on kotipaikkakunta niin täytyy se sanoa.
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Turku, koska täällä on Hansa-kortteli. Nähtävyyksinä ovat 10v. kovikset yms.
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Jyväskylä on ykkönen.
Paljon Suomea kiertäneenä voin kyllä sanoa ettei mikään voita Jyväskylää, jonne muuttaisin heti jos saisin alani töitä.
Kyllähän muissakin paikoissa on hienoja juttuja, mutta ei niissä olisi kiva viettää loppu elämäänsä.
Asun itse Salossa joka on ihan paska paikka.
Älkää tulko tänne.

Hold your horses. Jyväskylä on yksi Suomen kauneimmista paikoista...kesällä. Talvella voi varautua siihen että vaikka lunta ei olisikaan aivan niskaan asti, tappava tuuli kuitenkin jäädyttää naamavärkin totaalisesti. Puhumattakaan siitä että Jyväskylän kävelykatu on kuin huonosta potkunyrkkeily-elokuvasta jokaisena viikonloppuiltana, tähän varmaan syynä se että jokainen kylän baari on tungettu samaan läjään. Vielä voidaan lisätä että kaupungissa on Suomen surkein liikenne, en kykene edes mitään muuta kaupunkia laittamaan samalle tasolle. Kolmion takaa suhahdellaan eteen, liikennesäännöistä ei ole tietoakaan, kaistan vaihtajalle ei anneta tilaa ja itse vaihdetaan kaistaa vilkkua käyttämättä ja varmistamatta sattuisiko siinä vieressä joku ajamaan.

Menee se silti Salon edelle :P Oma suosikki olisi sitten varmaan Pori, Jazzit ja Yyteri vetää puoleensa.
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

No joo, mut :Dyllä kait se Espoo on.

Espoo on Stadin esikaupunki;)


HELSINKI! HELSINKI! HELL - FUCKIN - SINKI - Oooooh yeaaaaaaaaaah!!!!1


En muuta täältä ikinä, ainakaan pienempään paikkaan. Ehkä Hollywoodin tai New York Citi!!!!:D
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Espoo on Stadin esikaupunki;)


HELSINKI! HELSINKI! HELL - FUCKIN - SINKI - Oooooh yeaaaaaaaaaah!!!!1


En muuta täältä ikinä, ainakaan pienempään paikkaan. Ehkä Hollywoodin tai New York Citi!!!!:D

Kylä se on Helsinkikin. Perspektiivin puutetta jos luulee asuvansa suurkaupungissa.
 
Vastaus: Suomen paras paikkakunta? Miksi?

Parhaasta en tiedä, mutta paskin kaupunki on Pieksämäki. Tässä paska kuopassa asunu 16 vuotta ja täytyy myöntä että en koskaan ole ollut ylpeä/iloinen siitä että täällä asun. Täällä ei ole oikein mitään jännittävää. Ja ihmiset täällä on aikalaiklla ylimielisiä paskiaisia jostain kummallisesta syystä?
 
Ylös Bottom