Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomenkielinen Tekken-sivusto?

joelman

New Member
Näin ensiksi, toivottavasti aiemmin ei olla samaa aihetta koskevaa threadia aukaistu :)

Ja toisekseen ylläpito voi ilman mun suurempia murinoita tämän keskustelun siirtää asiattomalle puolelle jos on tarve, mutta mieluiten sen täällä pitäisin, kun täältä uskoisi nyt parhaiten tavoittavan tämän BBS:n Tekken-fanaatikot.

Noniin. Asiaan. Olisi semmoista, että onko kukaan teistä ikinä ajatellut suomalaista Tekken-sivustoa pistää vaikkapa pystyyn? Järkeäkö tuossa nopeasti ajattelette -onhan olemassa Tekken Zaibatsu.
Noh, pelaavaa Tekken-kansaa Suomeen halutaan varmasti enempi. Ja tasokasta sellaista. Ja nyt kun olen huomannut paljolti nettiä käyttäviä, tasokkaita Tekken-pelaajia (toverit, niin ainakin uskon teistä;)), niin olisi ihan hieno juttu, jos kyseisiä henkilöitä pääsisi tietoansa ja taitoansa muillekin jakamaan. Ja sitä kun näyttää löytyvän, niin ei siinä meinaa mitkään BBS:t enää riittää.

Tuossahan tuo. Itse olen ajatellut monasti että vielä jonain päivänä tuollaisen kehittelyn aloittaisin, mutta viime aikoina vasta Tekkeniä olen alkanut suuremmin määrin pelailemaan ja kehitys minulla ei tunnetusti räjähdysmäisen nopeaa ole, joten taitaa jäädä haaveeksi -ainakin muutamaksi vuodeksi vielä. Olisi todella makea juttu, jos vaikka Eltsi, Yoshimitsu, Jim Profit & co. perustaisivat täysiverisen, suomenkielisen Tekken-sivoston joskus ja kertokaahan, olisiko ikinä käynyt mielessä edes tuollainen. Että täältä tähän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Toveri Frank:

Sori, sekoitin sinut nyt nimimerkkiin Jim Profit (samaltahan nämä kuulostavat, eikö? :)). En sekoita toiste.
 
Aina uudet jipot kiinnostaa ja pelailtua tulee aina kun on mahdollista, vaikkakin mestarimuroja ei ihan vielä pääse syömään. Hyvä idea sinänsä jos vaan olisi ylimääräistä aikaa. (Kunnon) sivujen suunnittelu ja vääntäminen vaatii kuitenkin paljon vaivaa ja niitä pitäisi pitää ajantasalla jatkuvasti. Kerran taisi olla Jim:in kanssa puhettakin, mutta se jäi sitten siihen. Pitää pistää asia harkintamyssyyn. (lue: Baek:in nahkaliivintaskuun)
 
Jos saadaan homma toimimaan, I'm in.

En nyt tiedä millä tavalla voisin kantaa korteni kekoon, en ole mikään HTML-guru... mutta kai sinne jotain sisältöä pystyisin tarjoamaan :)
 
kröhöm...

<kyynisyys style="laiskuus/haluttomuus">

Ja kukahan sitä saittia aina päivittää? ettei sille käy niinkuin suurelle osalle netistä löytyvistä saiteista, jotka on updatetettu viimeksi "männä vuastuhannella" ?

</kyynisyys>
 
Ylös Bottom