Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suosikkipelisi XO:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Lost Planet,
Gears of War,
Guitar Hero II,
Dead Rising,
Oblivion,
Viva Pinata... kyllähän näitä piisaa. Kukin on suosikki vuorollaan.

djj07 sanoi:
Lost Planet on kumminki viettäny lähipäivinä eniten aikaa loodan sisällä. Pienistä vioistaan huolimatta toi on erittäin maukas räiskintäpeli, jonka vaikeustaso tuo vähän väliä mieleen Ninja Gaidenin. Näin siis Hard -vaikeustasolla. Toi on Hardilla huomattavasti taktisempi, koska lämpöenergia kuluu niin nopeasti ja VS: ssiä ei välttämättä kannatakaan aina käyttää.

Lost Planetissa on muuten myös helkkarin hyvä moninpeli, yksi parhaista jota olen pelannut. Tai oikeastaan paras sitten ensimmäisen UT:n.

Scatterbrain XO sanoi:
Lost Planetissa on muuten myös helkkarin hyvä moninpeli, yksi parhaista jota olen pelannut. Tai oikeastaan paras sitten ensimmäisen UT:n.

Oletkos pelannut R6 - Vegasin moninpeliä? Jos olet, niin jos voisit plussaa ja miinusta heittää. Tai sama käy keneltä vaan joka molempia on testannut.

nothing sanoi:
Oletkos pelannut R6 - Vegasin moninpeliä? Jos olet, niin jos voisit plussaa ja miinusta heittää. Tai sama käy keneltä vaan joka molempia on testannut.

En ole tuota R6:sta vielä kokeillut.

Gears of War aktiivisesti olen tähän saakka pelannut ja tulen varmaan jatkossakin pelaamaan, se on vaan niin hyvä.

Ykkösenä ylivoimaisesti Rainbow Six Vegas. Yksinpeli oli parasta antia X0:lla, ja Livessä meno vain paranee. Erittäin hyvät grafiikat, kontrollit ja mielenkiintoinen ympäristö. Huonoa en tästä pelistä vain keksi.

Kakkosena tulee NHL 07. Erittäin hyvät kontrollit ja grafiikat, ylivoimaisesti parasta lätkää ikinä.

Kolmossija onkin sitten paljon mutkikkaampi. Ehkäpä NBA Street Homecourt. Aivan loistavaa ja hauskaa pelattavaa, suosittelen kaikille vaikka normi koris ei kovin lähellä sydäntä olisikaan. Tämä peli ainakin yllätti todella positiivisesti!

Oblivion on kingi siitä en tingi!
Eli Oblivion on mielestäni paras ainakin tähän astisista, ja se taitaa myös pysyä parhaana, ellei Star Wars: The Force Unleashed, Halo 3 tai GTA IV pistä paremmaksi.

Kyllä täytyy myöntää että se on edelleenkin CoD3, eikä mikään peli tule varmasti haastamaan sitä vähään aikaan. Ei kyllä tule enää sitä pelattua kun seura on livestä kadonnut, eikä melkein yksikään klaani sitä enää pelaa. Mutta se tunnelma on niin uskomaton sekä yksinpelin että moninpelin puolella, että sanattomaksi veti alussa. Vahvasti peesissä on myöskin Guitar Hero 2, joka pelaaminen on mitä mahtavinta puuhaa kavereiden kanssa.

Shadowrun, Guitar hero2 ja Halo3-beta tällä hetkellä :=)

Oblivionista olen tykännyt kaikkein eniten. Tekemistä todella paljon ja muutenkin todella hyvä peli. Mutta eihän sitä enää jaksa pelata, ja varsinkin vihollisten levelöityminen ärsyttää pahasti nykyään. (pc:llä vihollisten levelöitymisen voi poistaa modien avulla)

Itse olen tykännyt tähän mennessä eniten TES4:Oblivion:sta. Siinä vain on yksinkertaisesti niin hyvä tunnelma, ja muutenkin tuntuu kaikki (ainakin melkein) olevan kohdallaan. Tähän peliin ei helposti kyllästy.

Texas Hold 'Em Poker
Tuon parissa tullut eniten aikaa kulutettua. Tulee muuten koneen ilmiömäiset tehot tuolla hyvin esiin :D

Täytyy kyllä melkein sanoa Gears of war. Ei sitä enää oikein jaksa pelata, mutta ensimmäisellä läpipeluukerralla oli kyllä rautaista menoa. Kahdesti se tuli kaverinkin kanssa läpäistyä.

Erikoismaininta tosin myös Oblivionille joka on vieläkin pahasti vaiheessa. Myös Hitman - Blood money viihdyttää vielä paljon.
Onhan näitä nyt sitten Dead risingia, R6 Vegas, Crackdownia, Saints Rowta jne mutta nämä eivät sellaista tiukkaa koukutusta ole aiheuttaneet etteikö voisi ohjainta laskea alas. :)

NHL ja Gears. Fear pääsee condemnedin kanssa tosi lähelle. Neljän sakki erottuu siis selvästi muista.

Ylös Bottom