Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suosikkipelisi XO:lle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Test Drive Unlimited, Guitar Hero 2 joista jälkimmäistä vielä pelaan. Ensi viikon perjantaina 99% varmuudella suosikkipelin paikan ottaa Forza Motorsport 2 :)

Muita hyviä pelejä sitten onkin vaikka kuinka monta :cool:
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Saint's row, PGR3, Gears of war saivat uuden suosikin mukaan minun listaan eli NFS:Carbonin. Tykkäsin. :) Mikähän siinä on, että peli saa kestää maksimissaan sellaisen 3 viikkoa, muuten mä kyllästyn siihen ja jos sitä ei saa pelattua läpi, niin se on paska... :o (No okei SR ei mennyt läpi, mutta sitä tuli hakattua lähemmäs 50h).
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Sanotaanpa vaikka Test Drive Unlimited. Hyvänä kakkosena tulee Lost Planet ja kolmospaikkaa pitää Dead Rising (vaikka en kovinkaan paljoa ole vielä ehtinyt tätä pelata).
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Saint's row taitaa olla kyllä se suosikki,mikä mun hyllystä löytyy. Gears of war tulee kyllä hyvänä kakkosena.
Luulen kyllä että suosikin paikan ottaa perjantaina Forza Motorsport 2..:D
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Enchanted arms on ehdottomasti paras. Toiseksi paras on oblivion, muut tähän mennessä ilmestyneet pelit onkin sitten aika peruskuraa.
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

NHL 07, siitä tuskin menee ohi kuin uusi änäri. Seuraavina Fight Night Round 3, ja Condemned.
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Halo 3 on ehdoton suosikki ainakin betan perusteella ja toiseksi tulee kyllä ehdottomasti Oblivion
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Tällä hetkellä ei muita kerkeä pelaamaan kuin Forza Motorsport 2:sta.
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

yksinpeli-suosikki on nyt forza motorsport 2.
co-oppina gears of war on aina vaan täyttä timangia.
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Varmaankin Crackdown. Forzan ajotuntuma on huippu, mutta sellaista toistoahan sekin peli on, että menee huonoimpien pelieni listalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

En viitsinyt asiani takia uutta topiccia alkaa tekemään, sillä tämä topicci osuu mielestäni melko hyvin kohdilleen. Enivei: kertokaa mielestänne parhaat yksinpelit.

boxi tuli hommattua wiin rinnalle melkeinpä pelkästään yksinpelien takia joten ehdotuksia kehiin. Hyvät live-pelit myös kehiin.
 
Vastaus: Suosikkipelisi XO:lle

Kumis sanoi:
En viitsinyt asiani takia uutta topiccia alkaa tekemään, sillä tämä topicci osuu mielestäni melko hyvin kohdilleen. Enivei: kertokaa mielestänne parhaat yksinpelit.

boxi tuli hommattua wiin rinnalle melkeinpä pelkästään yksinpelien takia joten ehdotuksia kehiin. Hyvät live-pelit myös kehiin.

The Elder Scrolls IV: Oblivion, paras yksinpeli:) ja Godfather keskinkertainen yksinpeli.
 
Ylös Bottom