Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

suositelkaa autopeliä

itarumaa

New Member
Moi,

mikä peli täyttäisi nämä ehdot Xbox 360:selle:

-vahingonmallinnus
-rata-autopeli
-ohjaamonäkymä
-ei ihan täysarcadea

Itselle tulee mieleen tämä uusi Grid peli sekä Project Gotham Racing 4,

mutta onko muita?

tuo ohjaamonäkymä olisi aika tärkeä samoin vahingonmallinnus, Forza 2 ei taida täyttää kuin jälkimmmäisen vaatimuksen?
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza2, olisko yks parhaista autopeleistä. Ja Need For Speed Pro Street tietty. "Vanhemmista" Test Drive Unlimited.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

onko Forza 2:sessa ohjaamonäkymä?

Jos on niin menee ostoslistalle heti, ekassa osassa ei ainakaan ollut.

Need for speed on kyllä niin kuraa ollut viimeaikoina, että ostoskynnys on suuri.

Test Drivessa ei taida olla vahingonmallinnusta, muuten se on kyllä hieno pelinä.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza 2 on muuten niin loistava peli, että ei kannata pelkän ohjaamonäkymän puutteen takia jättää kokeilematta, varsinkin kun sen saa kuitenkin jo kohtuu hintaa......
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza 2 on muuten niin loistava peli, että ei kannata pelkän ohjaamonäkymän puutteen takia jättää kokeilematta, varsinkin kun sen saa kuitenkin jo kohtuu hintaa......

Ehdottoman samaa mieltä. Konepelti-kuvakulma on erittäin toimiva joka tapauksessa.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Nappasin itse pari päivää sitten GRID: Race Driverin demon Livestä ja tykkäilin meiningistä tosi paljon. Auto hajoaa ja hajoaminen vaikuttaa myös ajamiseen. Lisäksi se "taaksekelaus" optio on todella nerokas. Toimii siis siten että vaikeustasosta riippuen voi 1-5 kertaa pahan kämmin jälkeen kelata filmiä taaksepäin 10-20sek ja yrittää uudestaan. Ei jää se vikan mutkan kähmä harmittamaan.

Itse en Forzaa ole kokeillut, mutta tuo Gridi meni kyllä juurikin siihen autopelirakoon jota itse hain. Voi pelata rälliarcadena tai sitten simumpana ja näkymiä löytyy. Kannattaa ainakin napata demo ja testata itse.

Robo
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Sanoisin, että ota PGR4. Ei ihan arcade, eikä simukaan. Moottoripyörät kivaa vaihtelua, mutta pääpaino autoissa. Ohjaamonäkymä, muokattavat säät ja yksi kaikkien aikojen kauneimmista ja yksityiskohtaisemmista grafiikoista.

Itse siis olen pelannut boksilla nfs:t, burnoutit, DIRT:in, Forza2:n ja PGR:t.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza Motorsport 2 ehdottomasti. Ei sitä kannata ohjaamonäkymän puutteen takia jättää pelaamatta.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

joo, hyviä ehdotuksia on tullut,

pitää nyt miettiä mitä ostaisi, voi olla että tuo Project Gotham Racing 4 olis paras vaihtoehto, mulla on vaan gamecubelle 25 peliä pelattavana, joten turha pistää rahaa peliin joka ei miellytä:) ja kyllähän ilman ohjaamonäkymää pärjää, mutta kyllä se tuo paljon lisää fiilistä, samoin kuin vahingonmallinnus.

Joten pitää katella mitä tarttuu kaupasta mukaan.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza 2 on luultavasti paras vaihtoehto, koska siinä riittää pelattavaa todella pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Jos et ole jo tehnyt Xbox LIVE -tiliä, nyt on aika. Pistä piuhalla (tai langattomasti) Xboxisi kiinni laajakaistaan ja liity Xbox LIVEen (ilmainen Silver, maksullinen Gold -vaihtoehdot). Yksi parhaimpia puolia on nimittäin se, että sieltä voit käydä lataamassa ilmaiseksi demoja peleistä eikä tarvitse ostaa sikaa säkissä... :)
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Tuli ostettua "yllätysvoittaja" eli Test Drive Unlimited, ensin mietin että onpa surkea peli, mutta kun olin pelannut noin 6-7h sitä putkeen niin kai se on pakko olla toista mieltä:)

Varmaan tuo Forza 2 sekä Grid menevät ostoslistalle, mutta en usko että ostan PGR 4:sta,

Ei ole kone tosiaan ollut kiinni verkossa, ostin tuon boxin lähinnä gta iv:n takia ja sen Arcade mallin, joka on kyllä toiminut ihan mukavasti.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Helppo vastata: Forza 2. Yksi parhaista autopeleistä ikuna.
 
Vastaus: suositelkaa autopeliä

Forza 2 ehdottomasti. Mikäli arcademaisempaa peliä haluaa niin PGR4 tai GRID. Test Drive Unlimited on myös omaa luokkaansa.
 
Ylös Bottom