Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

suositelkaa puhelinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Diamond-Dog
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
c55 on kuullemma ruvennut toimimaan aika moitteettomasti tuon firmware 14 jälkeen. sitä ennen oli 10 ja 12
 
Itse suositteleisin Samusung SGH-N620 mallia. Hinta siinä 275 eli vähän enemmän mitä hait mutta helvetin hyvä puhelin. Nokialaisiin en enää palaa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Voin sanoa rehellisesti että ei ole kyllä mitään puhelinta jonka haluaisin. Leluja, kuten sanoit. Mihinkään en vielä ole ollut tyytyväinen. Panasonicin GD92 oli kuitenkin paras omistamistani, se toimi vuoden moitteetta.

Meidän perheessä on kolme kpl noita GD92:ia ollut käytössä jo puhelimen ilmestymispäivästä lähtien, eli useamman vuoden ajan. Yhdessäkään ei ole ollut pienintäkään vikaa. Itselläni on GD75 ollut nyt vuoden, ja täytyy todeta, ettei siinäkään ole tasan yhtään bugia tai mitään vikaa. Loistava puhelin peruskäyttöön, löytyy kalenteri ym. hienoudet. Hintakin olis alle 200. Tuossa lisätietoa panasonic gd75.

Ja sitten osoitteeksi vaan Matkapuhelininfo ja vertailemaan sieltä minkä ostat...
 
Meidän perheessä on kolme kpl noita GD92:ia ollut käytössä jo puhelimen ilmestymispäivästä lähtien, eli useamman vuoden ajan. Yhdessäkään ei ole ollut pienintäkään vikaa. Itselläni on GD75 ollut nyt vuoden, ja täytyy todeta, ettei siinäkään ole tasan yhtään bugia tai mitään vikaa. Loistava puhelin peruskäyttöön, löytyy kalenteri ym. hienoudet. Hintakin olis alle 200.

Avovaimolla on toi GD75. Todellakaan ei ole mitään vikaa ole ollut, loistopuhelin. Ainoa mikä minua puhelimessa on häirinnyt on se navinappi, joka tuntuu pelottavan hepposelta. GD92:sta mulla katkas puhelut itsekseen ja tätä todella useasti. Tätä tosiaan alko tapahtua vasta vuoden jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
pitäis uus känny hommata ja hinta raja on siinä 200 paikkeilla..
Ei muuta kuin Siemens C55 tilaukseen ja homma on hoidossa. C55 maksaa vaan 199e.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Erkeissä on todella pitkäkestoiset akut, ainakin minun T65:ssa. Voi helposti olla yli viikon ilman pienintäkään latausta. Ja ollut vuoden käytössä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Erkeissä on todella pitkäkestoiset akut, ainakin minun T65:ssa. Voi helposti olla yli viikon ilman pienintäkään latausta. Ja ollut vuoden käytössä.

Samoin.

Panasonic muuten tekee helvetin hyviä puhelimia, ainoa ongelma on tarvikkeiden saatavuus ja huolto.
 
Nokia 3210. Ollut käytössä kaksi ja puoli vuotta. Heitetty kaksi kertaa seinään ja pudotettu lukemattomia kertoja. Sisällä oleva antennilevy on irti ja lohjennut, mutta vielä toimii. Suosittelen ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Nokia 3210. Ollut käytössä kaksi ja puoli vuotta. Heitetty kaksi kertaa seinään ja pudotettu lukemattomia kertoja. Sisällä oleva antennilevy on irti ja lohjennut, mutta vielä toimii. Suosittelen ;)

melkein sama tarina mutta akku kestää enään päivän
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Avovaimolla on toi GD75. Todellakaan ei ole mitään vikaa ole ollut, loistopuhelin. Ainoa mikä minua puhelimessa on häirinnyt on se navinappi, joka tuntuu pelottavan hepposelta.

Joo, se joystickki on tosiaan vähän turhan "kevyt" aluksi, tulee sohittua ihan minne sattuu kun ei osaa käyttää. Mutta itse ainakin oon jo tottunut sitä käyttämään ja eihän sitä enää pois vaihtaisikaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
melkein sama tarina mutta akku kestää enään päivän
En ole vielä kertaakaan vaihtanut akkua kahden ja puolen vuoden aikana, ja lataus kestää vieläkin jotain 2-3 päivää.
 
kylläne erotellaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Eivätköhän, aika harvat java-pelit ovat edes merkkikohtaisia, saatikka mallikohtaisia.

Ne on aina merkkikohtaisia ja myös mallikohtaisia tai ainakin niin ne erotellaan...


3-peli
Nokia 3410 Nokia 6310i Nokia 7210 Nokia 7650
Siemens M50
http://www.mforum.tv/

1,62-peli
Nokia 3410 Nokia 6310i Nokia 7650 Nokia 9210
Siemens m50, Siemens sl-45i
http://www.jippii.fi/mobilegames/

eDome ja MobielPlaza tarjoaa myös jotain pelejä nokialle...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Erkeissä on todella pitkäkestoiset akut, ainakin minun T65:ssa. Voi helposti olla yli viikon ilman pienintäkään latausta. Ja ollut vuoden käytössä.


Riippuu miten puhelinta lataa. Jos lataa akun, vaikka siinä on vielä reilusti virtaa, niin akun käyttöiän pitäisi lyhentyä. (Näin olen jostain kuullut)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ppn
Riippuu miten puhelinta lataa. Jos lataa akun, vaikka siinä on vielä reilusti virtaa, niin akun käyttöiän pitäisi lyhentyä. (Näin olen jostain kuullut)

Pätee nikkeli-metallihybridiakkuihin, kuten sellaisiin mitä löytyy Nokia 3210sta. Ei päde litium-ioniin eikä litium-polymeeriin, mistä jälkimmäinen löytyy nimeomaan tuon T65n sisältä. litium-akuilla lyhyillä latauksilla käyttöikä itseasiassa pitenee. Näin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Lähtökohtana hyvän alle 200 euron puhelimen ostamiselle on se, että Nokiat unohdetaan välittömästi.

Olen harvinaisen samaa mieltä. Aina on ollut Nokian luureissa jotain vikaa tai muuten vaan hajonneet. Halusin pienen puhelimen joka kestää hieman vesiroiskeita ja kestää vaikka saa välillä vähän iskuja. Ostin tavoistani poiketen Siemensin M35 eikä ole ollut vuoteen mitään valittamista!

Ei vikoja ja toiminnoiltaan ja käyttömukavuudeltaan samaa tasoa kuin silloiset Nokian mallit.

Jos jotain epäkohtia etsii, niin akku on lukittavan kannen alla ja siten hankala vaihtaa. Samoin SIMmi on akun alla vieläkin hankalammassa paikassa. Mutta toisaalta, eipä tarvii kärsiä Nokian tyypillisestä ongelmasta että akun kiinnikkeet löystyvät kahden vuoden käytön jälkeen ja luuri sammuu ihan itsekseen :rolleyes:
 
Mun mielestä kannattaa tässä vaiheessa ostaa ainoastaan värinäyttö-puhelimia.. Itse odottelen varmaan pitkälle ens vuoteen kännykänvaihdon kanssa, kun noi värinäytöt kehittyy..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Mun mielestä kannattaa tässä vaiheessa ostaa ainoastaan värinäyttö-puhelimia..

Miksi ihmeessä? Mitä hyötyä on värinäytöstä tavallisessa puhelinkäytössä? Ei mitään.
 
Ylös Bottom