Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suositelkaa sota/räiskintäpeliä yksinpeluuseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja käkikotka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suositelkaa sota/räiskintäpeliä yksinpeluuseen?

Half-Life 2'kin on käännettynä jo konsoliversioksi, suosittelen lämpimästi. Half-Life pelien yksinpelit on yksi parhaimmista mitä olen pelannut.

...Varsinkin Crysis kakkosta voi pelata monella tyylillä, itse valitsin ensimmäisellä pelikerralla hiiviskelyn ja vaimennetut aseet, toisella kerralla konekiväärin ja ramboilun :).

Luin koko ketjun läpi ja palaan taas komppaamaan tätä. Monet yhtiöt oikeasti väittävät, että heidän peliään voi pelata NIIIIIN monella eri tavalla ja se ei monesti ole totta. Crysis 2:sen kohdalla tämä toteutuu. Peli antaa itse reitit, joista voit valita mieleisesi. Se ei ole kuitenkaan pakollista.
Pelissä kuuluu taustalla lause: Tactical options available.
Painat nappia, (en muista mitä nappia :D) ja eteesi aukeaa etenemis vaihtoehdot esim. stealth tai vaikka sniper. Mutta tactical optioneita ei ole edes pakko valita, vaan voit edetä myös suoraviivaisesti jos tykkäät. Itselle se oli kuitenkin se pelin "suola".

Ja hänelle joka sanoi ettei moninpelissä ole ketään, niin: Ei tässä otsikon mukaan edes haeta moninpeliä :D

Muita: (näitä on siis moni muukin jo suositellut, mutta silti...)
Battlefield: Bad Company 1
BioShock 1
Killzone 2
Bulletstorm. Tästä pelistä sanon sen, että todella moniin vitseihin liittyy... penis :D
Alkuperäinen Crysis.

Resistance3 aika aliarvostettu räiskintä.

Homefront oli yksinpelinä ihan hyvä. Etenkin loppua kohti paransi kuin sika juoksuaan. Futuristisempana vaihtoehtona Killzone 3 oli silkkaa parhautta.

Vanquish on taas niin omanlaisensa räiskintäpeli, että sen suosittelu puhtaasti tutustumismielessä on melkein pakollista.

Resistance3 aika aliarvostettu räiskintä.

Jep, vaikka itse en omista resistace 3:sta (vielä) niin mitä erillaisia pelisaitteja olen lukenut niin samaa on sanottu että toi peli on todella aliarvostettu. Kuullemma aika moinen hyppy pelin paremmuuden laadussa kun vertaa aikasempiin resistance peleihin.

The FinGuy; sanoi:
Ja hänelle joka sanoi ettei moninpelissä ole ketään, niin: Ei tässä otsikon mukaan edes haeta moninpeliä
Se ei ollut se pointti. Se oli lähinnä lisämaininta, että jos moninpeli yhtään kiinnostaa niin tuolta ei ainakaan löydy porukkaa. Ihmisen mieli on muuttuvainen.

Tuossa ylempää oli mainittu Homefront... Se todellakin on hyvä yksinpeli. Puntaroinkin hetken R3:n ja Hf:n välillä, että kumpaa ehdotan.

Ylös Bottom