Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suositelkaas novisiille pelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karoliina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

Karoliina

Guest
Olen ollut ps2:n onnellinen omistaja kaksi päivää,
sitä ennen olen pelaillut vain pc:llä.

Ostin Crash Bandicoot- the wrath of cortex pelin kun ei siinä äkkiseltään tullut muutakaan mieleen, ja onnistuin jopa ostamaan pelin jota pidän! Tosin oon vasta toisessa välipomossa (joka tappaa mut kokoajan)

Olen pelaillut lähinnä 3D-räiskintöjä, unreal, half-life ja tietysti kolme eri tomb raideria...

Joten suositelkaa mulle pelejä kaikilta mahdollisilta osa-alueilta, pleikkari ykkösenkin pelit vissiin käy kakkosessa (?), myös pelejä jotka löytyis ale-hyllystä kun tolla päivärahalla ei pitkälle pelailla!

Play Station 1:n pelien parhaimmistoon kuuluu Final Fantasy-sarja. Roolipelit voivat olla vähän arveluttavia etukäteen, mutta kun ensimmäistä RPG:täni kokeilin en voinut kuin harmitella etten ollut aiemmin kokeillut. Mielestäni paras Pleikkarin peli tähän mennessä on (niin ykkösen kuin kakkosenkin tarjonnasta) PSOnen Metal Gear Solid, joka antaa paljon vaihtelua pelkälle räiskinnälle. Itse olen pelin pelannut läpi monen monituista kertaa, ja vieläkin jaksan pelailla. Tuleva jatko-osa PS2:lle, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, on varmasti aivan loistava peli, ainakin jenkeistä tehtyjen arvosteluiden ja muutaman jenkkiversion omistavan tyypinkin mukaan!

Play Station 2:n puolella, jos pidit Crashista, niin tulet rakastamaan Jak and Daxteria! Pelin on tehnyt samat tyypit jotka ovat tehneet ensimmäiset Crash Bandicootit PS1:lle (tosin kuin PS2:n Crash, joka on kuulemani mukaan sarjan huonoin osa). Jos päätöntä räiskintää PS2:lle haluat voisin sanoa Red Faction yksinpelinsä takia, mutta paras moninpeliräiskintä on mielestäni TimeSplitters. Jos tekee mieli kaahailla upeilla autoilla niin PS2-autopelien kunkku on Gran Turismo 3.

Toivottavasti tästä epäselvästä tekstistä on apua :)

Edit: Ja kyllä... PS1:n pelit toimivat PS2:lla...

Jos Crash upposi, niin voi olla että astetta pehmeämpi Clonoa: Lunateal´s veil voisi olla ihan jees. (itsekin sen jo olen tilannut:) )
Jos halpaa etsii, niin voi olla että Zone of the enders kolahtaa, voi olla jopa todella halpa käytettynä.
Lisäksi on näitä muita PS2:n huippuja laidasta laitaan.
GTA3
GT3
Silent Hill 2
Jak&Daxter
Onimusha
Devil May Cry
SSX:t
PES
vain muutamia mainitakseni

Ja nythän löytyy tuo H-L myös PS2:lle.

Kyllä, ykköskoneen pelit toimivat myös kakkosessa ja sieltä niitä hyviä ehdokkaita vasta löytyy. mm. Final Fantasyt, Resident Evilit, Tomb Raiderit, Tekkenit, Crashin aiemmat seikkailut(Crash team racing:iin kannattaa tutustua) ja Metal Gear Solid. Ja näitä vasta saa halvalla.

Mutta kyllä se Dualshock on aika onneton näissä Red Factioneissa ja muissa 3D-räiskinnöissä. Siksi itse pelaankin räiskinnät ja strategiat(jos pelaan) PC:llä ja kaikki muut pelityypit konsolilla sohvalla loikoillen :)

Resident Evil: Code Veronica X , mukana Devil May Cry demo. Ihan
mukavaa ajan vietettä jos sattuu pitämään kauhu/toiminta peleistä. Mukana myös tuo DMC:n demo joka on mielestäni
yksi tämän hetken parhaista toiminta peleistä , peli on myös
todella haastava :)

Tony Hawk's Pro Skater 3 , skeittipelien kuningas mahtava kaksin
pelinä.

Baldurs Gate : Dark Alliance , Diablo 1 tyylinen hack & slash myös
ihan hyvä kaksin pelinä.

GTA3, GT3, DMC, Silent Hill 2, PES, THPS3, Jak & Daxter, SSX Tricky... Ainakin jokunen noista kannattaa tsekata ja ostaa, koska tuossa ovat mielestäni PS2:n parhaat pelit tällä hetkellä...
Ja ei tartte enää kauaa odottaa, kun tulee MGS2, kaikkien toimintapelien kuningas... Muita vuonna 2002 tulevia pelejä, joita kannattaa pitää silmällä:
FFX, Soul Calibur 2, Tekken 4, MOH: Frontline, Stuntman, The Getaway, ICO, Ace Combat 4, Wipeout Fusion, Virtual Fighter 4, Colin McRae Rally 3.0, V-Rally 3, State of Emergency, Herdy Gerdy, Xenosaga, Maximo, Spyro 4, Dropship, Grandia 2, Wild Arms 3, SOCOM US Navy Seals, Jedi Starfighter, Conflict Zone, Aliens: US Colonial Marines, Deus Ex...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom