Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suositelkaas pelejä mulle ;)

JuhaS14

New Member
Jees, eli olen kovasti diggaillut Resident Evil 4 / Metal Gear Solid / Max Payne -peleistä. Joten mihinkäs kannattaisi syventyä seuravaaksi? =)

Heittäkääs muutamia hyviä samantyyppisiä pelejä jotka on multa mahd. jäänneet huomaamatta :)
 
Vastaus: Suositelkaas pelejä mulle ;)

Suosittelen mieluummin lukemaan peliarvioita läpi. Näitä ketjuja on jo aika paljon :rolleyes:

Esimerkiksi Metacriticistä voi katsastaa melko hyvin maailman pelimedian mielipiteet lähivuosien julkaisuista.
 
Vastaus: Suositelkaas pelejä mulle ;)

feldon sanoi:
Suosittelen mieluummin lukemaan peliarvioita läpi. Näitä ketjuja on jo aika paljon :rolleyes:

Esimerkiksi Metacriticistä voi katsastaa melko hyvin maailman pelimedian mielipiteet lähivuosien julkaisuista.

Lisäyksenä metacritic kommentiin, etsii gamespotin antamat pisteet ja linkin kautta menee katsomaan mahdollisen video reviewin pelistä, saa hyvän kuvan yleensä.
 
Vastaus: Suositelkaas pelejä mulle ;)

JuhaS14 sanoi:
Jees, eli olen kovasti diggaillut Resident Evil 4 / Metal Gear Solid / Max Payne -peleistä. Joten mihinkäs kannattaisi syventyä seuravaaksi? =)

Heittäkääs muutamia hyviä samantyyppisiä pelejä jotka on multa mahd. jäänneet huomaamatta :)
Eli siis kolmannen persoonan kauhuräiskintä voisi kolahtaa; mitenkäs vaikka The Suffering ja/tai sen jatko-osa Ties That Bind.
Itselläni on tuo eka osa ja olen tykännyt, lisää arvosteluja löydät juuri tuolta metcriticistä tai Gamerankingista.
Muita harkinnan arvoisia ovat:
  • Thief: Deadly Shadows
  • Obscure
  • Splinter Cellit
  • Fahrenheit
  • Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy
  • Oddworld Stranger's Wrath
  • Mercenaries
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom