Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suosituin konsoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Monikonsoliset huomio. Kun on kavereita kylässä ja hameväki poissa , otetaan muutama bisse ja pelataan minkä keritään, nouseeko joku kone yli muiden? Mikä on SE kone (ja peli/pelit) joiden kanssa vietetään aikaa eniten?

Eilen oli täällä porukkaa ja taas DC:llä sambattiin, tanssittiin, pelattiin tennistä ja yleisurheilua, ja kalastettiin aamuun.
DC:ssä tuntuu olevan sitä jotain. Kukaan kavereistani ei itse omista konsoleita, joten he eivät ole merkkitietoisia. Heille konsoli=pleisteissön, ja on olemassa erimerkkisiä pleisteissöneitä. :D

Hmm.... DC lähti pari kuukautta sitten (:( ) joten Ps2 ja XBox on aika tasoissa.
Cubella minulla ei ole muita pelejä kuin Star wars joten sillä ei oikeen saa "fiilistä".... ;)

Porukalla suosituin täälläpäin onkin Nintendo 64 kiitos Mario Kart 64:n, GoldenEye 007:n, Perfect Darkin ja Super Smash Brosin kaltaisten pelien ansiota.

Kyllä esimerkiksi kakkos-pleikkarillakin pelaillaan, mutta esim. Cubelta ei toistaiseksi löydy kuin Rogue Squadron II. DC:tä ei (enään) omista kukaan tuttu.

Ennen oli DC:n Vtennis ja Vtennis kakkonen ihan ehdottomia. Nyt on kuitenkin Halon moninpeli se suosituin. Itseasiassa pari kaveria on joutunut jo hankkiin xboxin melkeimpä pelkästään halon moni/netti pelin takia. Se on ihan jees, nyt ne ei ole enää ihan täysin vastaantulijoita siinä!:D

Dreamcast ja Virtua Tennis tällä hetkellä suurimmassa käytössä. Kestosuosikkina myös PS2 ja Pro Evolution Soccer. GameCube on jäänyt viime aikoina todella vähälle huomiolle.

- Esa

Taitaa kavereiden kanssa kovimmassa kulutuksessa olla PS2 ja PES. Koska GC:lle en omista toista ohjainta(piakkoin sellasen hankin). Omistamani Xbox:in pelit ei vain viehätä. Ja DC:n pelit on jo puhki pelattuja.

Itseltäni ei tällä hetkellä löydy kuin PS2, joten se jää siihen, mutta hyvällä ystävälläni on lähes kaikki koneet(Xbox, PS2, Gamecube, Saturn, Nintendo64, Dreamcast, Megadrive jne.) ja hänen luonaan järjestetään usein tällaisia peli-iltoja. Pakko myöntää että PS2 on ollut suosituin konsoli. Kaverinin on painihullu joten WWF Smackdown: Just Bring Itin takia hän osti multitapin, ja se on neljästään kyllä ihan hubaa. Mutta kyllä tuota multitappia on tullut hyödynnettyä myös Pro Evolution Soccerissa. Gamecubella on myös pelattu, lähinnä SSBM:ää. Xboxiin ei paljon olla koskettu. Mun kaverilla on sille 5 peliä eikä se oo pelannu yhtään niistä paria tuntia kauempaa. Käsittämätöntä!

Mulla on vähän samanlainen kaveri kuin sulla Peoplez, mutta siltä ei ainakaan tuota Saturnia löydy eikä Megadriveä, mutta PAL- ja NTSC SNESsit muiden lisäksi.

Tämä järjestys lähiaikoina (4pelaajaa):
1)PS2 & PES
2)XBOX & HALO

Pitkään oli numero yksi (myös 4pelaajaa):

N64 & MARIO KART / GOLDENEYE

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan

Pitkään oli numero yksi (myös 4pelaajaa):

N64 & MARIO KART / GOLDENEYE

Tuon mä unhdin. N64 oli ja on vieläkin paras moninpelikonsoli! Juuri noita mainitsimiasi pelejä tuli tahkottua aivan käsittämättömiä aikoja!

Kyllä se on enimmäkseen Gamecube ja Super Monkey Ball. Siitä hyvä peli että riemua riittää niin kauan kun nyt jotenkin pysyy ohjain käsissä :)

Annettakoon kuitenkin myös PS2:lle sen verran tukea, että kun hiljattain "illanistujaisissa" yksi kaveri pääsi GTA3:n makuun, kesti yllättävän kauan ennen kuin saatiin kammettua se irti ko. pelistä. Meinasi mennä muilta hermo.

Kaipa se on Xbox, kun en muita edes omista. Paitsi että , mä en ole pelannut Boxillani muuta kuin yhden kaverini kanssa ja lopun aikaa veljeni kanssa. Jotenkin ei vain aika ole riittänyt, tai porukat eivät ole olleet paikalla.

Tarttis kyl ehk vähän lissee pelei, kun ei ole vielä muuta kuin Halo ja demo cd. Seuraavaksi säästänkin oikeastaan peleihin, joita voi pelata vain yksin. Mielestäni kunnon moninpelejä ei ole oikein vielä tullut Boxille. Fuzion Frenzy ja DoA 3 eivät oikeen kiinnosta, Ampedissa huono moninpeli... Ainoa kunnon moninpeli (IMHO) on melkeinpä Halossa. Sekin jää vähän huonoksi, kun ei ole muuta kuin 2 ohjainta, eikä kukaan kaveri omista Xboxia (2 ohjaimen kantelu kaverille olisi kumminkin tosi helppoa). Ja Haloa en ole vielä nettiin kytkenyt, katselee nyt, sitten kun vihdoin kyllästyy yksinpeliin.

Mitäköhän kunnon 2-4 pelejä on tulossa? Ei ehkä urheilu pelejä, onko muita? Toimintaa? Strategiaa (War Craft 3 Xboxille, siin ois nannaa!)?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Mitäköhän kunnon 2-4 pelejä on tulossa? Ei ehkä urheilu pelejä, onko muita? Toimintaa? Strategiaa (War Craft 3 Xboxille, siin ois nannaa!)?
Tuota ehkä kannattaisi kysyä Xbox-puolelta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Monikonsoliset huomio. Kun on kavereita kylässä ja hameväki poissa , otetaan muutama bisse ja pelataan minkä keritään, nouseeko joku kone yli muiden?
GBA
.
..
...
No ei!
PS2 ja Tekken Tag Tournament, Pro Evolution Soccer ja Red Faction. Autopeleistä en itse ole kovin kiinnostunut, mutta jostain ihmeen syystä muut äijät innostuvat aina hemmetisti kun kaivan Gran Tourismon kehiin. THPS3 olisi muuten mukavaa, mutta kun tulokset ovat useimmiten mallia feldon: 1000000, muut: 20.. (Sä oot harjotellu.. ääh.. Miten sä väännät noita komboja!?! )

Ylös Bottom