Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suosituin konsoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ainoa kunnon moninpeli (IMHO) on melkeinpä Halossa.
Samaa mieltä, DOAkin tuli myytyä eilen kun ei voi noi mätöt vähempää kiinnostaa vaikka varmaan hyvä peli onkin...

Mutta Halo on kyllä aivan ykkönen ja sen valuee saa vielä nostettua virittelemällä split screen nelinpeliin "väliseinän" ja vetää sen jälkeen 2 vs 2. Paljon siistimpää, kun ei ole mitään tietoa missä muut käppäilee, se vähintäänkin kaksinkertaistaa peli-ilon imo. Joku aika sitten kaverilla heitettiin venäjän lippu roikkuun siihen väliin jostain harjan varresta, eikä ollu edes paha homma. Sen jälkeen oli kyllä hyvät pelisessiot. :D

Sanoisinpa tuohon, että PS2 ja jostain käsittämättömästä syystä TimeSplitters. Se on pitänyt tiukasti otteessaan.
GC:n Super Smash Bros. Meleetä on tullut pelattua pari matsia.
X-Boxia kokeiltiin pariin kertaan ja se jäi kokonaan pois.
DC:lle en omista tällä hetkellä kuin THPS2:n, Shen Muet, Sonicin ja Nomad Soulin.

Ja kuin ihmeen kaupalla konkari NES on pitäny jo vuosia otteessaan Nintendo World Cup -fudiksellaan. Neljä ohjainta ja jää kenttä. Samassa paketissa tuli mukana Tetris jaSuper Mario.

NINTENDO 64: Super Smash Bros
Mario Kart
Mario Tennis
DREAMCAST: Dead or Alive 2
V-Rally 2
Vanishing Point

Noiden seurassa ilta kuluu lupsakasti.:p

Dreamcast ja sillä tulee pelattua porukalla Soul Caliburia ja Virtua Tennistä. Lempikonsolini jota en myy koskaan. Enkä edes ajattele uudemman konsolin ostoa. Mutta yhen kaverin N64:llä on pelattu pitkiä päiviä F-Zero X:ää, Perfect Darkia, mutta varsinkin huippu-urheilupeliä International Superstar Soccer -98:a. Vielä ku jostai löytyis ISS 2000 (vinkki, vinkki).;) Toisella kaverilla pelataan SSBM:ää, joka ärsyttävästi jaksaa viehättää.(siis SSBM, ei kaveri!):D .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
NINTENDO 64: Super Smash Bros
Mario Kart
Mario Tennis
DREAMCAST: Dead or Alive 2
V-Rally 2
Vanishing Point

Noiden seurassa ilta kuluu lupsakasti.:p

Pakko lisätä vielä koska uusien hankintojen myötä on tullut uusia hittejä, elikkäs:

DREAMCAST: Soul Calibur
Virtua Tennis
X-BOX: Project Gotham Racing
Rallisport Challenge

Aina kaljoitteluhommien ohella otetaan mittelö Mario Kart 64:ssa. Ei ole vielä löytynyt parempaa moninpeliä. Toinen kova moninpeli oli Virtua Tennis DC:llä, mutta myytyäni laitteen pois sen pelaaminen ei enää onnistu :( Joskus myös Goldeneye on paikallaan.

Odottelen kovasti mitä tarjottavaa Gamecubella tulee olemaan moninpelirintamalla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On vain yksi hyvä moninpeli ja se on:timesplitters
Jaaha, ja millä kokemuspohjalla heität tuon?
Huomasithan että kysymys on osoitettu nimenomaan niille, joilla koneita on enemmän kuin yksi tai kaksi, ja enemmän kokemusta pelaamisesta kuin "pc sux, XBox rulaa!"
Timesplitter on varmasti mainio peli, ja pelin "hyvyys" on makuasia, mutta kysynpä vaan että millainen kokemus sinulla on moninpeleistä ja millä alustoilla?

No, eipä muita koneita ole ollut paljon, mutta ainut peli jota olen pelannut
joka on valvottanut yömyöhään, sinne 3 kieppeille:D

Paras moninpeli kavereitten kanssa on varmaankin 007 Goldeneye ja myös Perfect Dark jaksaa kiinnostaa Nintendo 64:sella.

N64:n Goldeneyta ja Perfect Darkia on tullut paljon aikoinaan tahkottua, etenkin Goldeneye on ollut lähes voittamattomassa suosiossa.

Mario Kart 64 on kans mennyt ihan hyvin ja nyt etenkin tuon Xboxin hankinnan jälkeen, Halo.

suosituin konsoli

piti aikanaan päivittää pc mutta kun sille emolevylle ei saanu
kovempaa prossua ku 600celeron niin kysyin ei sattuis olemaan
sitä dreamcast konsolia ja se on frank kovin

Tiiättekös, nyt mä olen onnellinen että mä hankin Cuben. Meinaan tänään kävin hakemassa Prismasta Resident Evilin. Ja sehän on YKSINOIKEUSPELI gc:lle. Voin sanoa, että toi peli on MAHTAVA. Jo pelkästään tuon kannattaa hankkia Cube. Niin mäkin tein :)

Gamecubella supersmashbros.meleen monin peli se vaan on niin tajuttoman hauskaa!!! Joskus tulee myös pelattua mariokarttia ja doomia gba:lla ku kaikilla on vielä omat pelikasetitki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Tiiättekös, nyt mä olen onnellinen että mä hankin Cuben. Meinaan tänään kävin hakemassa Prismasta Resident Evilin. Ja sehän on YKSINOIKEUSPELI gc:lle. Voin sanoa, että toi peli on MAHTAVA. Jo pelkästään tuon kannattaa hankkia Cube. Niin mäkin tein :)
Tiiätkös kuule, ketään ei tässä threadissä kiinnosta. Katsoitkos ollenkaan alkuperäistä kysymystä?
Pakko kohta perustaa oma BBS.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tiiätkös kuule, ketään ei tässä threadissä kiinnosta. Katsoitkos ollenkaan alkuperäistä kysymystä?
Pakko kohta perustaa oma BBS.
FrankBBS v1.0. Odotan innolla :)

Megadrivella Super Street Fighter 2. kaikilla oli silloin megadrive ja tuo peli, niin taso partyissa oli aikas kova.

Nykyään kyllä Pro Evo.
Perjantaina on ekat bileet joissa DC on osallisena. Saas nähdä minkälaisen vastaanoton Samba de amigo, Virtua Tennis 2 ja Soul Calibur saavat.

Ylös Bottom