Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Maker 2

Itsellä on kaksi kenttää jaossa, eikä niihin ole kukaan vielä eksynyt. Millähän algoritmilla noita muiden nenän eteen isketään Endless Modessa? Itse en hirveästi noita haluaisi mainostaa, mutta jos tulee tehtyä joku Mona Lisaan verrattavissa oleva taideteos tehtyä, niin sitten pitäne harkita asiaa.
 
Ei täällä varmaan foorumi aivan tukkoon mene jos tänne laittelee vaikka noiden Course ID:t? Itse voisin ainakin testailla muidenkin tekemiä kenttiä.

Tässä omat kaksi tuotosta jos jotakuta kiinnostaa kokeilla. Ei ole Mario Makeria tullut ennen pelattua lainkaan.
ID: KPK-215-1RG
ID: T3L-NTB-LFG
 
Viimeksi muokattu:
Mun ensimmäinen (mestari)teos on linjoilla: VCL-GR2-8VG. Saa käydä pelaamassa ja tykkäämässä

Laittakaa tosiaan ihmiset ratojanne tänne, itse käyn ainakin pelailemassa niitä lähiaikoina kun ehdin!

Edit. Kävin ja tykkäsin
 
Viimeksi muokattu:
Onko Nintendolla vieläkin nuo kivikautiset koodit sen sijaan, että voisi etsiä käyttäjänimellä, kentän nimellä tai muulla atribuutilla, kuten sanoilla, joilla kenttää on kuvailtu? Tuntuu melkoiselta hypyltä taaksepäin näpytellä jotain koodeja tällaisten kanssa.
 
Onko Nintendolla vieläkin nuo kivikautiset koodit sen sijaan, että voisi etsiä käyttäjänimellä, kentän nimellä tai muulla atribuutilla, kuten sanoilla, joilla kenttää on kuvailtu? Tuntuu melkoiselta hypyltä taaksepäin näpytellä jotain koodeja tällaisten kanssa.
Pystyy hakemaan myös muilla atribuuteilla. Koodilla tosin löytää nopeammin, jos hakee määrättyä kenttää.

 
Ketjussa mainittuja pelattu, eikun lisää vaan!

Ite pistänyt kolme kenttää julki, lyhykäisiä ja simppelinpuoleisia tuotoksia. Jos napostelee testata, niin tästä:
  • Dude, Where's My Flag Pole? 919-QF6-90H
  • I See Dead Koopas WGY-35S-N0H

Ylempi kentistä on löytänyt itsestään jonnin verran pelaajia. Jee.
 
Viimeksi muokattu:
Ketjussa mainittuja pelattu, eikun lisää vaan!

Ite pistänyt kolme kenttää julki, lyhykäisiä ja simppelinpuoleisia tuotoksia. Jos napostelee testata, niin tästä:
  • Dude, Where's My Flag Pole? 919-QF6-90H
  • I See Dead Koopas WGY-355-N0H

Ylempi kentistä on löytänyt itsestään jonnin verran pelaajia. Jee.

Alempaa en löydä tuolla koodilla?

Flag Pole oli hauska rata ja tein siinä melko kovan ajan 0’16’111

Edit. Kävin tsekkaamassa ja alempi on siis 35S - ei 355
 
Rupeaa linjoilla olemaan uskomattoman upeita virityksiä ja peli on ollut saatavilla vasta viikon!

Tein uuden radan:
Six rooms D0V-1QF-WNG

Sen voi pelata kahdella eri tavalla - joko saattaa maan alla kulkeva koopa radan loppuun, tai speedrun-tyyliin napata kuori alusta mukaan ja kantaa se perille.
 
Kaikki kentät pelattu tästä ketjusta. Tässä olisi omat kentät:
3QR-H5F-M1H Se on remake Zelda 2:sta.
VD8-YH8-WHG Mun eka kentta jossa kokeilin uusia elementtejä mitä ei ollut ekassa pelissä.
GFJ-KB4-LSG Fire Man's Stage - Mega Man
 
Viimeksi muokattu:
Olipas hyviä kenttiä paljon ja kiva ku löys tällasen foorumin :) Ite oon kans tehny muutaman kentän, jotka on kaikki perinteistä tasohyppelyä. En oo sitä ykkösosaa pelannu, ni nää on mun ekoja räpellyksiä. Saa kokeilla, jos nappaa:
9TY-L75-CHF Kouvosto plains
H6J-H20-FDF Kouvosto deserts
WS8-N21-4QF Kouvosto skies
9MX-7HD-LPF Kouvosto caverns
 
Tein erittäin helposti lähestyttävän ja suoraviivaisen radan:
”Jungle Jazz”
’No puzzles, no gimmicks - just old-school fun!’
[V3J-PBV-QNF]
 
Odotukseni Maker 2:n suhteen ovat pilvissä. odotan suunnilleen parasta pelikokemusta koskaan. Alkuperäistä en koskaan pelannut, mutta innostunut olen. Kunhan nyt vain se Kusti polkisi paketin perille...
 
Aika vähän tuntuu omat kentät keräävät pelikertoja. Toki jokapäivä niitä tulee, mutta aika vähän.

Tässä ois yks uusimmista kentistä, joka tarjoaa haastetta, mutta reilulla tavalla: 0LB-HQB-S4G

Ollaan omalla tube-kanavalla alettu pelaamaan katsojien kenttiä. Tuonne videon kommentteihin saa myös heittää omia kenttiä, jos ei haittaa, että ne päätyvät mahdollisesti videolle. :))

 
Tässä olisi Linnoitus kenttiä:

Desert frond defece!? 546-7K6-C1H

Bowser JR. 5S6-V12-SHF

SMB 3 Kamek. WR2-W7Q-MHF

Juu, elikkäs jos satutte noita pelamaan, niin niissä on yhdistävänä tekijänä tuo linnoitus -teema eri teemaisilla kentillä.
 
Terve,
Uusin kenttäni: Sprint against Boom Boom!: 1L6-TD8-RVF
Pientä haastetta, mutta sillain mukavan sopivasti.
Pistän ketjun radat kokeiluun tänään iltasella. Pistelen sydäntä/kommenttia. Toivon teiltäkin samaa. Vuoroin vieraissa jne.
 
On porukalla kyllä kekseliäitä kenttiä:


Tässä muutamia meidän kenttiä:
F8G-9BW-M8G
94H-NCW-DKF
PG3-5YQ-HQG
 
Pari räpellystä tullut tehtyä, ei juurikaan aiempaa kokemusta 2D Marioista...

45H-P46-PKF 'Golden Pipedream'
JHY-1MX-2JG '60m Hurdles'
 
Winter bridge battle. LLN-S9T-FDF.
Bowser JR. väittää hallitsevansa talvista siltaa. Käy katsomassa, että pitääkö paikkaansa?

REVENGE OF BOOM BOOM. 1VB-K2M-BNG.
Boom Boom on kyllästynyt siihen, että tämä aina voitetaan SMB 3:sa, joten tämä on virittänyt ansan. (Teemuhyn kannattaa kokeilla.)
 
Ylös Bottom