Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Maker (Wii U ja 3DS)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    3ds wiiu
Vastaus: Super Mario Maker

723B-0000-0055-2921

Siitäpä toinen :) Kaikki tähän ketjuun kenttiä laittaneet lisätty seurantaan T: Zhasa
 
Vastaus: Super Mario Maker

Aluksi itselläni ei ollut minkäänlaisia odotuksia pelin suhteen, mutta kun uteliaisuuttani pistin pelin lataukseen alkuviikosta niin enpä olisi uskonut, että miten mukaansa tempaava ja addiktoiva peli onkaan kyseessä.

Ei tästä tekeminen ainakaan pitkään aikaan lopu, kun sisäinen arkkitehtuuri pääsee kunnolla irti kenttiä suunitellessa. Muutama pari helppoa kenttää tuli testi mielessä tehtyä, sekä yhden vaikean, jossa Bowseria ei niin helpolla voitetakkaan.

Tässä on onnistunut peli siitä, kuinka hyvin gamepadia voi hyödyntää.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Waggle That Tail! C957-0000-005E-B314

Välipala suurta sinfoniaa valmistellessa. Nuottitiilet ovat suurta hupia. Bowserin bändi kuulostaa vaan näpeisäni vielä melkoiselta Free Jazzilta.
 
Vastaus: Super Mario Maker

En ole pelannut, mutta videoita katsellessa huomaa selvästi miten osa kentistä on hyvin hyvin vaikeita ja osassa ei tarvitse edes tehdä mitään. Onko tämä sitten liian vaikea kahdeksan vuotiaalle? Vaikea sanoa, mutta katsele jotain striimiä ja YouTube videoita niin näet millaista on tarjolla.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Onko tämä 8 vuotiaalle liian vaikea?
Ei. Pelattavaksi on tullut paljon nuorempienkin tekemiä kenttiä. Käyttöliittymä on erinomainen helppoudessaan. Pelattavaa puolestaan on kaikentasoisille. Liian vaikeat, tylsät jne kentät on helppo skipata ja siirtyä seuraavaan.
 
Vastaus: Super Mario Maker

On kyllä mainio tekele tämä. Kiitos Postin tötöilyjen sain tämän käsiini vasta pari päivää sitten. Nyt on tullut tehtyä omia kenttiä, joista vain kaksi on kehdattu pistää jakoon. Mutta eiköhän tämä peli toimi helposti nuoremmillekin, koska kenttäeditorillakin tötöily on jo sen verran viihdyttävää.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Nyt jaossa on neljä kenttää, joista kahteen olen tyytyväinen. Etenkin tähän ensimmäiseen. Ohessa koodit, jos napostelee niitä testailla!

Not Penny's Boat - 1C93-0000-0077-8614
Kentän nimi saattaa kuulostaa tutulle, ehkäpä ihan syystä.

The Star and the trampoline! - 3DC3-0000-0077-05F7

En ole vielä käynyt kaikkia tämän ketjun jakoja läpi.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Heti kun tämä tuli julkaistua, niin keksin miten tätä voisi parantaa. Mutta, Mega Man 2: Wily Fortress 1 löytyy koodilla 1268-0000-0087-1333
 
Vastaus: Super Mario Maker

Heti kun tämä tuli julkaistua, niin keksin miten tätä voisi parantaa. Mutta, Mega Man 2: Wily Fortress 1 löytyy koodilla 1268-0000-0087-1333

Hauska kenttä. Lähdeaineisto on tunnistettavissa.

Hitto kun näistä rakkaista lapsistaan ei millään meinaa malttaa luopua ja päästää maailmalle. Pari ekaa julkaistua kenttää perustuivat johonkin gimmickiin, mutta sen jälkeen ei ole saanut mitään ulos. Pitäs olla hauskaa, yllätyksellistä ja samalla riittävän haastavaa. Nintendo-laatua, mutta kenttäeditorin sallimilla uusilla twisteillä.

Tullut inspiraation nälkään hakattua tuota 100 Mario- haastetta keskitasolla. Ehkä kaksi kenttää kuudestatoista ovat aidosti nautittavia. Loput sitten älä liiku -kuraa, hyvällä tavalla huonoa, keskinkertaista ja ihan vain kamalaa. Omalla tavallaan erittäin viihdyttävää kaikki tyynni.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Ja jotta julkaisukynnys madaltuisi, niin tässä melko perussettiä. Mario-konkareille silkka suupala ja niin on tarkoituskin. F5F6-0000-0089-3169

Jos oisin Nintendo, niin julkaisisin joulumarkkinoille ilmaisen teaserin käyttäjien kenttien parhaimmistosta. Helposta haastavaan 1-1 --> 8-4 joka toimisi ilman emopeliä. Vaatisi tietysti jonkun verran työtä ja kriteerien hiomista, mutta tähdet, pelatut kerrat/onnistumisprosentit jne. toimisi apuna.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Todella positiivinen yllätys oli tämä julkaisu.
Saisikohan tälle pelille jonkinlaisen yhteisön missä voisi jakaa omia kenttiä?

Sain ensimmäisen kentän eetteriin. Voi olla aika hard mutta tulihan tuohon useampi tunti panostettua että saa haastetta.

PANIC RUN!!!
ID: 54AC-0000-008D-0404
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Maker

Mario-ähky otti sitten viimein ja helpotti. Sen kunniaksi tuli sijoitettua tähän tekeleeseen ja täytyy myöntää, ettei Marion parissa ole ollut yhtä hauskaa pitkään aikaan. Mario Maker on suorastaan nerokas yksinkertaisen käyttöliittymän ja monipuolisen kenttäeditorin ansiosta. Tässä on kyllä ehkä painavin syy Wii U:n hankintaan, jos laite vähääkään kiinnostaa, ja viimeinkin peli, joka oikeuttaa tuon gamepad-hirvityksen olemassaolon. :) Olenkin tässä duunaillut jo useamman kentän, joiden tavoitteena on toistaiseksi ollut tarjota klassista 2d-Marioloikintaa sitä kaipaaville - vaikeusasteeltaan keskitasoa, joskin omien taitojen mukaan arvioituna. Tässäpä siis koodia toistaiseksi julkaisukynnyksen ylittäneisiin kenttiin:

Classic NSMB 1-1: CC34-0000-0084-6950
Classic NSMB 1-2: 9556-0000-0084-6E07
Classic NSMB 1-3: 36D5-0000-0084-7081
Classic NSMB 1-4: F7FC-0000-0084-737F
Classic NSMB 2-1: 3CDA-0000-008F-1EF2
Classic NSMB 2-2: E0E0-0000-008F-E644

Lisää on varmasti tulossa, kunhan niitä ehtii tässä toteuttaa. Ainakin aluksi pyrin tosiaan tekemään perinteistä tasohyppelyä, mutta jahka loput hienoudet aukeaa ja kokemusta karttuu, niin eksoottisempaa tavaraa tulee varmasti syntymään. Jos tekeleet miellyttää, niin tähdittäkää toki, että saa tulevaisuudessa enemmän kenttiä jakoon. Kokeilen tähän ketjuun laitettuja kenttiä kunhan jossain vaiheessa ehdin - toistaiseksi on tullut käytettyä editoria huomattavasti pelaamista enemmän.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Maker

Hei, olen uusi täällä.

Tässä olisi minun kentät:

96E3-0000-0023-98C9 - Super Mario Adventure
EF6B-0000-002C-CBBB - Spike Land
F9D6-0000-003C-6132 - Metal Man's Stage (MM2)
4541-0000-0041-D29D - Zelda 2: Parapa Palace
D9A3-0000-004B-B6A7 - Escape from Planet Zebes
80A2-0000-0061-1671 - Ropey Rampage (DKC)
2BA1-0000-0064-FC84 - Math Problems
8F6F-0000-0071-FE3F - Pokemon Level
6B13-0000-0080-DFB2 - Boo Race W2-4 (SMBD)
2198-0000-0086-D5D6 - Kirby's Adventure - Final Level
A1EB-0000-008C-F1C5 - Easy Challenge
B329-0000-0091-9817 - Freeze Man's Stage (MM7)

Eli tuo Easy Challenge on ainoa haastava kenttä näistä, muut ovat helppoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Maker

Hei, olen uusi täällä.

Tässä olisi minun kentät:

96E3-0000-0023-98C9 - Super Mario Adventure
EF6B-0000-002C-CBBB - Spike Land
F9D6-0000-003C-6132 - Metal Man's Stage (MM2)
4541-0000-0041-D29D - Zelda 2: Parapa Palace
D9A3-0000-004B-B6A7 - Escape from Planet Zebes
80A2-0000-0061-1671 - Ropey Rampage (DKC)
2BA1-0000-0064-FC84 - Math Problems
8F6F-0000-0071-FE3F - Pokemon Level
6B13-0000-0080-DFB2 - Boo Race W2-4 (SMBD)
2198-0000-0086-D5D6 - Kirby's Adventure - Final Level
A1EB-0000-008C-F1C5 - Easy Challenge
B329-0000-0091-9817 - Freeze Man's Stage (MM7)

Eli tuo Easy Challenge on ainoa haastava kenttä näistä, muut ovat helppoja.

Tervetuloa! Hyvää tavaraa, laitoin seurantaan.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Viimein oli aikaa jatkaa kenttien väsäämistä, joten tässäpä jatkoa loikintaan:

Classic NSMB 2-3: 89F0-0000-009A-ECFC

Saa nähdä tuleeko noita tehtyä ihan kahdeksan maailman verran. Tehtien kertyminen ei kyllä ole mitään maailman nopeinta puuhaa ja ilmeisesti niitä saa jonkin verran tulla, että jakokapasitetti kasvaa - ainakaan parikymmentä ei vielä avaa mitään. Omien kenttien läpäisyprosentin pienuus on myös yllättänyt. Luulin tekeväni melko rentoja kenttiä, mutta yllättävän paljon yrityksiä ovat vaatineet.
 
Vastaus: Super Mario Maker

Viimein oli aikaa jatkaa kenttien väsäämistä, joten tässäpä jatkoa loikintaan:

Classic NSMB 2-3: 89F0-0000-009A-ECFC

Saa nähdä tuleeko noita tehtyä ihan kahdeksan maailman verran. Tehtien kertyminen ei kyllä ole mitään maailman nopeinta puuhaa ja ilmeisesti niitä saa jonkin verran tulla, että jakokapasitetti kasvaa - ainakaan parikymmentä ei vielä avaa mitään. Omien kenttien läpäisyprosentin pienuus on myös yllättänyt. Luulin tekeväni melko rentoja kenttiä, mutta yllättävän paljon yrityksiä ovat vaatineet.
Vähän semmoinen tuntuma, että porukka pelaa tuota 100 Mario Challengea skipaten kentät ensimmäisen kuolon tullen ja tavoitteena siis mahdollisimman nopea lisähahmovalikoiman kerääminen. Esim. noi sun kentät ovat olleet oikeasti hauskoja ja juurikin melko rentoja. Mikä parasta oikeasti huomattavasti laadukkaampia kuin suurin osa kuonasta. Siksipä jokaisesta on tähän saakka lähtenyt tähti. Tähden olen myös antanut aina kaikille muillekin kentäntekijöille, jos kentän parissa on hauskaa ollut tai sitten niissä on ollut joku oikea oivallus. Don't Move ja Just Run -kentät eivät tähän kategoriaan totisesti kuulu, mutta ilmeisen suosittuja ovat ja porukka niitä myös tähtien takia tehtailee. Tänään tuli tehtyä poikkeus, kun joku oli tehnyt mainion sovituksen Pokemon-teemasta nuottipalikoilla Juokse Vain -kenttään.

terv. nimim. 9 tähteä joista 7 konsolifinin kautta
 
Ylös Bottom