Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toivottavasti tähän peliin voi avata kaikki asiat kenttäeditorissa ilman nettiä.
Ei. Pelattavaksi on tullut paljon nuorempienkin tekemiä kenttiä. Käyttöliittymä on erinomainen helppoudessaan. Pelattavaa puolestaan on kaikentasoisille. Liian vaikeat, tylsät jne kentät on helppo skipata ja siirtyä seuraavaan.Onko tämä 8 vuotiaalle liian vaikea?
Heti kun tämä tuli julkaistua, niin keksin miten tätä voisi parantaa. Mutta, Mega Man 2: Wily Fortress 1 löytyy koodilla 1268-0000-0087-1333
Hei, olen uusi täällä.
Tässä olisi minun kentät:
96E3-0000-0023-98C9 - Super Mario Adventure
EF6B-0000-002C-CBBB - Spike Land
F9D6-0000-003C-6132 - Metal Man's Stage (MM2)
4541-0000-0041-D29D - Zelda 2: Parapa Palace
D9A3-0000-004B-B6A7 - Escape from Planet Zebes
80A2-0000-0061-1671 - Ropey Rampage (DKC)
2BA1-0000-0064-FC84 - Math Problems
8F6F-0000-0071-FE3F - Pokemon Level
6B13-0000-0080-DFB2 - Boo Race W2-4 (SMBD)
2198-0000-0086-D5D6 - Kirby's Adventure - Final Level
A1EB-0000-008C-F1C5 - Easy Challenge
B329-0000-0091-9817 - Freeze Man's Stage (MM7)
Eli tuo Easy Challenge on ainoa haastava kenttä näistä, muut ovat helppoja.
Vähän semmoinen tuntuma, että porukka pelaa tuota 100 Mario Challengea skipaten kentät ensimmäisen kuolon tullen ja tavoitteena siis mahdollisimman nopea lisähahmovalikoiman kerääminen. Esim. noi sun kentät ovat olleet oikeasti hauskoja ja juurikin melko rentoja. Mikä parasta oikeasti huomattavasti laadukkaampia kuin suurin osa kuonasta. Siksipä jokaisesta on tähän saakka lähtenyt tähti. Tähden olen myös antanut aina kaikille muillekin kentäntekijöille, jos kentän parissa on hauskaa ollut tai sitten niissä on ollut joku oikea oivallus. Don't Move ja Just Run -kentät eivät tähän kategoriaan totisesti kuulu, mutta ilmeisen suosittuja ovat ja porukka niitä myös tähtien takia tehtailee. Tänään tuli tehtyä poikkeus, kun joku oli tehnyt mainion sovituksen Pokemon-teemasta nuottipalikoilla Juokse Vain -kenttään.Viimein oli aikaa jatkaa kenttien väsäämistä, joten tässäpä jatkoa loikintaan:
Classic NSMB 2-3: 89F0-0000-009A-ECFC
Saa nähdä tuleeko noita tehtyä ihan kahdeksan maailman verran. Tehtien kertyminen ei kyllä ole mitään maailman nopeinta puuhaa ja ilmeisesti niitä saa jonkin verran tulla, että jakokapasitetti kasvaa - ainakaan parikymmentä ei vielä avaa mitään. Omien kenttien läpäisyprosentin pienuus on myös yllättänyt. Luulin tekeväni melko rentoja kenttiä, mutta yllättävän paljon yrityksiä ovat vaatineet.