Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario RPG

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tämä jäi mulla viime loppuvuodesta kesken, mutta nyt vihdoin sain pelattua loppuun. Ihan ok Mario RPG, vaikka lempparini tästä kategoriasta on yhä Paper Mario -sarjan alkupään tuotokset. Koin loppuun saakka pelin turhan helpoksi lukuunottamatta postgamen muutamia salaisia pomoja. Tässä ei myöskään ollut ihan samanlaista huumoria, mistä Paper Mariojen puolella pidän. Mutta oikein toimiva RPG Mario tämäkin oli kokonaisuutena. Mulla meni kokonaisuudessa pelaamiseen varmaan noin 20h eli mikään superpitkä peli ei ole kyseessä. En oikein ymmärrä miksi tämä jäi mulla roikkumaan kesken näinkin pitkäksi ajaksi, koska ei tässä mitään isompaa vikaa ollut ja pidin kyllä pelistä, vaikka se ei mikään maata mullistava ollutkaan.

Nyt kun tän sai pois alta niin seuraavana RPG Mariona mun backlogissa odottaa vuoroaan 1000 vuotinen ovi, jota kohtaan odotukset on kyllä kovat. Se ei tosin ihan vielä pääse peluuseen, koska ensin pitäisi saada alta pois ff7rebirth, joka sekin on ollut jo hetken aikaa kesken ^^’
 
Super Mario roolipeli meni läpi!

Super Mario roolipelistä tulee mieleen ihan Nintendon käsikonsoleiden Mario & Luigi sarjan pelit. Taistelu käydään vuoropohjaisesti ja oikea aikaisella torjunnalla säästytään pahemmilta mustelmilta. Pelin huumorista tulee hyvälle mielelle tätä pelatessa ja taisteluista selviää kunhan saa selville vastustajan heikkouden. Mallow hahmon thought peek -kyky ei aina kerro heikkoutta, joskus peruslyönti on paras ja joskus vastustajat täytyy lyödä tietyssä järjestyksessä. Hyvä ettei peliä ole pitkitetty, menee välillä hermo ylipitkiin roolipeleihin. Arvosana: 5/5.

octZ2nw.jpg

Muita omia kuvakaappauksia:
 
Ylös Bottom