Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kulipoika
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Kulipoika, voisit lisätä tämän FAQ:iin,jos jaksat.

Airstripille pääset sen jälkeen kun olet voittanut pelin loppupomon/avannut Corona Mountainin, en muista tarkalleen kumman ( tapahtuu jossain 60-70 shinen kohdalla, kun olet voittanut Shadow Marion jokaisessa kentässä).
Menet vain puhumaan Delfino Plazan itäisellä laiturilla sijaitsevalle kapteeni-Piantalle (yksi kolmen Piantan ryhmästä) ja pulitat kymmenen kolikkoa.
riittä että avaa corona montainin

sanokaas muuten että miten pääse helpoiten sen veneily kohdan siellä corona mountainilla,iten en hallihe sitä yhtään
 
Harjoitus tekee mestarin. Jos meinataan mennä päin seiniä, niin käännyt vain veneessä nopeasti ja ruiskutat vettä lähestyvää seinää päin.
 
Puistossa on ongelma

Ja taas on neito pulassa!
Siis tää Yoshin salaisuus. Olen vienyt Yoshin sinne karuselliin ja päässyt sinne radalle. Hyppelen ne pallukkakuutiot ja pääsen niille viimeisille ruskeille kuutioille. Pääsen seinähypyillä niiden kuutioiden päälle. Mutta kun en tajuu että miten pääsen sinne shinen luo. Pitäiskö käyttää sitä ylös ja alas liikkuvaa palikkaa vai mitä?
Siis HELP!
 
Tätä threadia on kyllä mukava lukea, vaikka ei peliä (tai koko konsolia) omistakaan.

Voi kun saisi jostain GameCuben, sille olisi kyllä ihan pakko hankki Super Mario Sunshine.
 
Re: Puistossa on ongelma

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Red
Ja taas on neito pulassa!
Siis tää Yoshin salaisuus. Olen vienyt Yoshin sinne karuselliin ja päässyt sinne radalle. Hyppelen ne pallukkakuutiot ja pääsen niille viimeisille ruskeille kuutioille. Pääsen seinähypyillä niiden kuutioiden päälle. Mutta kun en tajuu että miten pääsen sinne shinen luo. Pitäiskö käyttää sitä ylös ja alas liikkuvaa palikkaa vai mitä?
Siis HELP!

Joo hyppäät sen ylös/alas liikuvan palikan päälle ja kun palikka on korkeimassa kohdassaan, hyppäät sieltä sen toisen palikkarivin päälle (suosittelen Spin Jumpia tai Side Somersault).
Kun osaa ajoittaa hypyn niin ei pitäis olla vaikeaa. :)
 
Pianta Village: onko täältä mahollista saada 100 kolikkoa.olen yrittäny vaikka miten ja en millään saa kasaan kuin parhaillaan 50.
apu ois tarpeen...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trioforce
Pianta Village: onko täältä mahollista saada 100 kolikkoa.olen yrittäny vaikka miten ja en millään saa kasaan kuin parhaillaan 50.
apu ois tarpeen...

Kokeiles episoidea nimeltä Secret of the Village Underside (tjsp.). Siinä se ainakin on mahdollista saada kun itse olen niin tehnyt. :)
 
Sirena beach

Eli, miten sinne Sirena beachiin päästään?

Olen menossa siinä maassa jossa on se alapuolella oleva jutska.
 
Re: Sirena beach

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JetSet
Eli, miten sinne Sirena beachiin päästään?

Olen menossa siinä maassa jossa on se alapuolella oleva jutska.


Sirena Beachiin pääsee, kun syö Yoshilla Delfino Plazalla sen yhden rakennuksen päällä olevasta putkesta sen ananaksen. Sit vaan hyppäät putkeen.

EDIT: Kirjotusvirhe korjattu
 
Pianta village - secret of the village underside

apuva! mitä pitää tehdä Pianta village - maassa secret of the village underside - episodissa. tyttöystävä on pyöriny siellä, kuin puolukka marjastajan korissa. ei kestä enää kuunnella. auttakaa miestä hädässä.
 
Mistä saisi noi kaikki 8 punaista kolikkoa Gelato Beach:stä? Jossa ratsastetaan ison linnun selässä. Olen saanut niistä 7, mutta yksi siis puuttuu.
 
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

jm_fallin sanoi:
Mistä saisi noi kaikki 8 punaista kolikkoa Gelato Beach:stä? Jossa ratsastetaan ison linnun selässä. Olen saanut niistä 7, mutta yksi siis puuttuu.

Sinun täytyy pysytellä melkoisen pitkään sen linnun päällä. Yksi kolikko ei ole nimittäin linnun päällä, vaan muistaakseni jossain tornissa siellä korkeammalla. Pysyttele siis linnun päällä ja katsele paikkoja!
 
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

ColdSkull sanoi:
Sinun täytyy pysytellä melkoisen pitkään sen linnun päällä. Yksi kolikko ei ole nimittäin linnun päällä, vaan muistaakseni jossain tornissa siellä korkeammalla. Pysyttele siis linnun päällä ja katsele paikkoja!

Kiitos! Pääsin sen kohdan..:)
 
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

Hyvät ohjeet. itse olen kyllä vetänyt pelin läpi ilman apuja....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

yoshi sanoi:
Sun pitää pelastaa se spurgu sieltä kultalatvasen sienen päältä, menemällä sinne kylän pohjan kautta kuumanlähteen lähistöltä. Kun pääset oikeaan paikkaan ja löydät vesipömpelin niin sitte vaan ruiskutat ukon puhtaaksi. Selkeämmät ja tarkemmat neuvot löydät osoitteesta www.cheatcc.com




Mä tein tän vaikeesti ja menin sinne ''pikkujärveen ja sitä kautta jotenkin ravasin sen laava-alueen ja veden väliä ja se laava sit väheni siitä mun edestä. Sit vaan lopuks hyppy ja mahalleensyöksy ja sienen alla oltiin :) . Mut ei tota kannata sillee silti tehä sillä multakin meni tossa varmaan 10 minuuttii et ees sain sen laavan riittävän pieneksi et sen yli vois turvallisesti hypätä :p ''
 
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

Vedge sanoi:
Katso aurinkoon.




Tarkoitatko että siihen ''oikeeseen'' aurinkoon mikä siellä taivaalla killuu vai siinä valopatsaan keskellä olevaan auringon kuvaan?
Saisko joltain älykkäämmältä tarkemmat ohjeet?
 
Vastaus: Super Mario Sunshine FAQ (spoilereita)

yoshi sanoi:
Kiitti paljo!!! vinkeistä. mutta sitä en ymmärrä vieläkään miten siinä pinna parkin jaksossa pääsee niitten kotteroitten päälle?! Ooon tehny vaikka minkä laista vonkula,vynkylä volttia ja spruutannu sillä suihkulla mutta ei vaan mee millään...


Meet siitä vuoristoradan ''pysähtymispaikalta'' sille verkkorakennelman päälle ja lähet vasemmalle ylös sitä verkkoo pitkin minkä päällä vetää niitä kilppareita. Sieltä sitten korkeimmasta kohasta teet sen ''bäkkärin'' ja otat ruiskut avuks ja lennät vaunun päälle.

Toivottavasti tajusit:o
 
Ylös Bottom