Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super mario world/Advance 2

Randall

New Member
Ilmeisesti tuon pelin Snes- ja GBA-versiot ovat identtisiä? Jos ovat niin ehkä täällä voidaan auttaa. Eli onko kukaan vetänyt tuota 100 % läpi? Kaikki mahdolliset paikat on tutkittu jne. mutta prosentit ovat vaan 97 luokkaa.
 
Ei ne ole prosenttejä, vaan läpi mentyjen kenttien määrä. Muistaakseni 97 pisteen kohdalla numerot muuttuvat sinisiksi merkiksi siitä, että on mennyt pelin sataprosenttisesti läpi. Tämä kaikki SNES-versiosta.
 
Olen GBA:lla mielestäni mennyt 100% läpi, mutta onko pelissä oikeasti 97 kenttää? Huomasin tämän kysymyksen vasta nyt ja kukaan ei näytä tietävän varmasti, mutta haluaisin tuon viimeisenkin kentän löytää jos joku puuttuu. Mulla on sellainen opaskin tuohon peliin, mutta sitä on vaikea löytää lehtipinoista.

GBA-versiossa on kätevä kartta, josta näkee kaikki exitit yms. Minulla on 96 exittiä ja värit muuttuvat, kun lähtee peliä käymään läpi toista kertaa - osa vihollisista on eri paikoissa ja erilaisina.
 
Vastaus: Super mario world/Advance 2

Missä ihmeessä ne kentät piileksii minä olen vasta löytänyt 86 kenttää. Voisiko joku ystävällisesti kertoa jollain tavalla niitä salakenttiä?
 
Ylös Bottom