Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super paper mario -ennakkotilaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaitchu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kaitchu

New Member
Hei vaan kaikille :) Ajattelin kysyä, onko ketään tilaamassa kyseistä peliä. Itse katselin tuolta playerone.fi -sivulta tuota kimppatilausvaihtoehtoa, mutta tarvittaisiin sakkia, jotta hintaa saadaan halvemmaksi. Kiinnostuneet voivat ilmaista itseään tässä ketjussa, jos saadaan tarpeeksi vastauksia / tilaajia, aina parempi.

Vastaus: Super paper mario -ennakkotilaus

Tuota..muistelen, että tämä peli siirrettiin Wiille

No näkyy ainakin kauppojen listalla vielä Gamecube pelinä. Toivottavasti myös pysyy Cubella

Tieto Wiille siirtymisestä oli peräisin IGN:n kirjepalstan vastauksesta, joten en siis ihmettelisi mikäli jos juttu ei pitäisi paikkaansa.

Nintendo-puolella on nykyään suhteellisen vähän virallisia uutisia verrattuna kilpailijoihinsa, nyt kun Wiinkin hinnat ja julkaisupäiväkin ovat tulleet ilmi. Koska suurin osa jutuista on lähtöisin tämänkaltaisista huhuista, niiden kanssa saa tapella sitten viikko- tai jopa kuukausitolkulla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No sitä vähän ajattelinkin... No takaisin aiheeseen, onko ketään kiinnostunut tilamaan kyseistä peliä kimppatilauksena?

Guardian Viper sanoi:
Koska suurin osa jutuista on lähtöisin tämänkaltaisista huhuista, niiden kanssa saa tapella sitten viikko- tai jopa kuukausitolkulla.

Eikö Vaipperi yhtään kuuntele mitä minä höpötän kannun puolella? Super Paper Mario, Donkey Kong Bongo Blast ja Kirby oltiin merkkitty Wii peleiksi Japanin konferenssin yhteydessä annetussa pelilistassa. Lisäksi jokainen peli oli lykätty vuoden 2007 alkupuolelle. Eli on vaihdosta konkreettisempaakin tietoa kuin pelkän IGN:n postipalsta.

Teppo_Holmqvist sanoi:
Eikö Vaipperi yhtään kuuntele mitä minä höpötän kannun puolella?

Kuinkas usein bongaat minun siellä mitään keskustelevan? :rolleyes:

Super Paper Mario, Donkey Kong Bongo Blast ja Kirby oltiin merkkitty Wii peleiksi Japanin konferenssin yhteydessä annetussa pelilistassa. Lisäksi jokainen peli oli lykätty vuoden 2007 alkupuolelle. Eli on vaihdosta konkreettisempaakin tietoa kuin pelkän IGN:n postipalsta.

Hyvä juttu, että joku huomannut infontyngän. Ei tosiaan ole omiin silmiin vahingossakaan moista osunut.

No minkä takia tuolla kaupoissa (mm. playerone, gamelife) voi tehdä tilauksen tuosta super paper mariosta, GC:lle?
Mitä tässä nyt pitäisi uskoa? :eek:

Päivämäärä on vaihtunut ensivuoden puolelle, jote tämä ketju ei ole ajankohtainen (vielä)

kaitchu sanoi:
No minkä takia tuolla kaupoissa (mm. playerone, gamelife) voi tehdä tilauksen tuosta super paper mariosta, GC:le?

Siksi että pelikaupat ovat aina saakelin hitaita reagoimaan muutoksiin, varsinkin jos muutoksista on ilmoitettu pelkästään peliyhtiön japanin osastolla.

Ylös Bottom