Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Paper Mario

Vastaus: Super Paper Mario

No niin, sori etten aikaisemmin päässyt selventämään tuota viestiäni. Tarkoitukseni ei siis ollut sanoa, että kaikki jaksaisivat pelata Metroidia vielä ensi vuonnakin, vaan lähinnä ne jotka pelaavat vain juuri sen 20min - 2h päivässä, josta FamaZ jo huomauttikin. Itse pelaan juuri ostamaani peliä yleensä useammankin tunnin putkeen - kuten varmaan moni muukin - usean päivän ajan, ja kun peli on läpi, aletaan etsiä niitä salareita yms. Mutta omalla kohdallani juuri Metroid on siitä kummallinen peli, että pelaan yleensä yhdellä kertaa vain seuraavaan tai sitä seuraavaan tallennuspaikkaan ja jatkan peliä ehkä vasta parin, tai kolmen päivän päästä. Älkää kysykö miksi, en tiedä itsekkään, mutta yleensä niin vain käy. Ja tarkoitin myös sitä, että ajattelin hommata myös tuon Galaxyn, ja silloinhan pelattavaa on jo tuplasti, vaikka sitä pelaisikin päivittäin.

Ja vielä yksi asia, joka vaikuttaa pelin kestoon ainakin itselläni: Jos pelissä sattuu olemaan vähänkin tarinaa mukana, niin keskityn myös siihen enkä vain juokse peliä mahdollisimman nopeasti läpi. sama pätee noihin Metroidien skannattaviin kohteisiin, ja niitähän riittää.

No mutta eiköhän palata itse alkuperäiseen asiaan, eli Paper Marioon. Pelasin eilen viimeiseen lukuun asti, ja tänään olisi tarkoitus päästä peli läpi. Sitten sen jälkeen odottelemaan noita aiemmin mainittuja...
 
Vastaus: Super Paper Mario

pakko aina valita kaikkein absurdein vaihtoehto ja tietenkin kieltäytyä joka asiasta :D kahdesti jo tullu game over sen takia ;)
 
Vastaus: Super Paper Mario

Kuinkas kauan olette saaneet aikaa kulutetuksi tämän pelin kanssa?

Itse läpäisin eilen ja yllätyin kun pelimittarissa oli aikaa vain 19,6h.
Kaikkea pikku kerättävää en tosin jaksanut pahemmin hamstrata.

Peli oli myös mielestäni hieman liian helppo, en tainnut kuolla kertaakaan.
(eikä emäntäkään, joka taisteli lähes puolet kentistä läpi)

Hauska oli silti eikä kaduta ~50e sijoitus.
 
Vastaus: Super Paper Mario

LaHo^ sanoi:
Kuinkas kauan olette saaneet aikaa kulutetuksi tämän pelin kanssa?

Itse läpäisin eilen ja yllätyin kun pelimittarissa oli aikaa vain 19,6h.
Kaikkea pikku kerättävää en tosin jaksanut pahemmin hamstrata.

Peli oli myös mielestäni hieman liian helppo, en tainnut kuolla kertaakaan.
(eikä emäntäkään, joka taisteli lähes puolet kentistä läpi)

Hauska oli silti eikä kaduta ~50e sijoitus.
parikyt h tais mennä kans.. nyt pitäs vielä ettiä ne loput aarteet (kartat yms on mutta en jaksanu läpäistyä heti jatkaa =)
(tosin en o pelannuka enää elokuun jälkeen kun ton läpäsin :p)
 
Vastaus: Super Paper Mario

teme1986 sanoi:
Jonku about 35+ tuntia kulutin tähän peliin. Pelin perustarinan lisäksi suoritin flip-ja flopsiden pit of 100 trialsit. Joo ei itsellänikään pahemmin tullut kuoltua tässä pelissä, muuten kuin noissa trialeissa sitten:D

Joo taitaa kertoa minun läpijuoksusta jotain se ettei edes sattunut pit of 100 trialeja eteen missään vaiheessa :) jääpähän seuraavalle kierrokselle tutkittavaa sittenkun jaksaa ja ehtii.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Itellä meni peliin 22 tuntia. Joissain arvosteluissa Flip-/Flopsidea pidettiin "tylsänä välikaupunkina", mutta itse olen tainnut viettää ainakin puolet peliajasta juuri siellä, varsinkin pit of 100 trialissa. Yllättävän paljon pelistä löytyy kaikenlaisia salareita, vieläkin tulee uusia vastaan vaikka tarina onkin läpi.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Hahaa, tässä onkin hauska peli :D
Eilen aloitin pelaamaan ja hetihän siihen vierähti joku 2h. Hemmetin hauskoja ideoita ja vaikka pelimekaniikka onkin vähän epätarkka, se ei haittaa koska pelissä saa naurahdella koko ajan. Hauska peli kyllä. Onneksi musiikit ei ole samanlainen pilaava tekijä kuin thousand year doorissa, jonka pelaaminen katkesi puhtaasti musiikkien takia johonkin viiteen tuntiin.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Pibe sanoi:
Hahaa, tässä onkin hauska peli :D
Eilen aloitin pelaamaan ja hetihän siihen vierähti joku 2h. Hemmetin hauskoja ideoita ja vaikka pelimekaniikka onkin vähän epätarkka, se ei haittaa koska pelissä saa naurahdella koko ajan. Hauska peli kyllä. Onneksi musiikit ei ole samanlainen pilaava tekijä kuin thousand year doorissa, jonka pelaaminen katkesi puhtaasti musiikkien takia johonkin viiteen tuntiin.

Juu vähän väliähän nuo TYD:n musiikit koettelivat hermoja, mutta tässä superissa ne ovatkin sitten mariopelien parhaimmistoa. Ekan kentän pimputuksesta tuli mieleen Yoshi's Island, ja chapter 2-1:n tekno on rautaa!
 
Vastaus: Super Paper Mario

Kyllä on mainio peli tämä. Grafiikat ovat juuri oikeat ja pelin tunnelma on sitä mitä sopi odottaakin. Harmitus vain, että roolipeli osuus on tässä paperi mariossa vähentynyt, mutta ei super mariota ole ehkä tarkoitettukaan perinteiseen roolipeliin. Myös näyttää siltä. että lyhyehkö on juonensa kannalta. 9 tuntia on nyt mennyt ja menossa chapter 5-4 on menossa. Loppuu käsiin, tosin pikkukerättävää on vielä vaikka kuinka paljon ja pit of 100 trialit selvittämättä. Eiköhän tässä 30 tuntia vierähdä. Kiitos kaunis Nintendolle.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Samaa mieltlä, tämä on paljon lyhyempi kuin aikaisemmat osat.
Mutta siltikään ei tullut sellaista tunnetta että tässäkö tämä nyt sitten oli jo.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Oiskos kellään neuvoa seuraavaan:
Mitenkäs nuo loput salarit jotka vain Tippi voi nähdä, voi löytää kun tarina on jo läpi ja se perhosen tapainen jäi matkasta jo aikaa sitten
 
Vastaus: Super Paper Mario

Hups, Tiptronin hinnasta jäi pois yksi nolla, eli siitä pitääkin maksaa 1000 kolikkoa, vai oliko 999, en muista tarkalleen:D

Kalliiksi tulee mutta eipä haittaa kun on tuo kolikkolaskuri ollut maksimissa jo miltei pelin alusta lähtien:D.
 
Vastaus: Super Paper Mario

Mua vähän harmittaa, että tämä on ilmeisesti pelkkä tasoloikkapeli eikä roolipeli. Tietysti aika vaikeakin :(
 
Vastaus: Super Paper Mario

Tulipa nyt viikonloppuna pelattua tuota ja kyllähän se hyvältä vaikuttikin. En päässyt kovinkaan pitkälle ilman mitään ohjeita ja varmasti jäi löytämättä paljon tavaroita eri paikoista. Imuutinkin Youtubesta Walkthroghvideoita, niin voin sitten nauttia pelistä kunnolla myöhemmin :p Mikään ei ota päähän enempää kuin se, että olet päässyt kunnolla vauhtiin pelissä ja etenet siinä ja sitten tulee joku ongelmakohta mistä et tajua mitään ja jäät siihen jumiin.
 
Ylös Bottom