Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Ei tätä tuntemattomia pelaajia vastaan jaksakaan, kun ei edes nimiä näy pelissä. Kunhan nyt eurooppaan tulee niin pistetään kunnon pelit pystyyn.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyt kun freeloaderin myötä monella on ollut SSBB jo tovin, niin onkos mieli muuttunut ohjainvalinnan suhteen? Tänään lueskelin viimeisimpiä kommentteja aiheesta ympäri nettiä, ja tilanne näytti kärjistetysti siltä, että Melee-pelaajat käyttävät ilman muuta GC-ohjainta, ja muut Wii Remote ja/tai Nunchuk -tapaa.

Se meni kyllä yli ymmärryksen, kun joku ihan virallisessa arviossaan listasi ykköseksi pelkän Wii Remoten (sivuttain). Sen ymmärrän, että varmastikin se on halvin keino pelata (kun ei tarvi erikoisohjaimia hankkia), mutta miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä. :confused:

Itse odotan EU-julkaisua (ennakkotilannut), ja vaikka omistan kaikki ohjainvaihtoehdot, niin GC-ohjain tuntuu vähän epämukavalta vaihtoehdolta. Siis onhan se hyvin tehty ohjain (joskin PS-ohjain on paras vastaavanlainen mitä olen käsiini koskaan saanut), mutta se lyhyehkö johto ja ohjaimen monimutkikkuus (SSBB ei kuitenkaan vaadi kuin kaksi toimintanappia) eivät viehätä. Sitäkin olen miettinyt, että kaipa Classic-ohjaimissa täytyy olla SSBB:n kohdalla jotain todella pahasti vikana, kun paperilla se tuntuisi parhaimmalta ohjaimelta (hyvin muotoiltu, langaton, kevyt, halpa), mutta juuri kukaan ei näytä sitä kehuvan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Se meni kyllä yli ymmärryksen, kun joku ihan virallisessa arviossaan listasi ykköseksi pelkän Wii Remoten (sivuttain). Sen ymmärrän, että varmastikin se on halvin keino pelata (kun ei tarvi erikoisohjaimia hankkia), mutta miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä. :confused:

Ei varmaan järkeä ole, mutta se on makua asia, kuten kupin rikkominen joko lekalla tai dynamiitilla :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä. :confused:

No kyllä joidenkin Virtual Console -pelien pelaaminen on Wiimotella sivuttain mukavampaa, mutta makuja on monia.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Pelit-lehti antoi kesäkuun lehdessä 94 pinnaa ja pelit suosittelee leiman Ari Kekkosen arvostelemana.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Heh pistipä silmään puolenkuun pelien myynti-ilmoitus tästä pelistä. Pientä kusetuksen makua ilmassa kyllä joo :D

"Nintendo Wii antaa areenalle Super Smash Bros. Brawl mätkintäpelin. Uusi ohjainmekniikka mullistaa mätkintäpelit. Wii on kuin tehty nopeatempoisille toimintamätkinnöille."
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyt on hunajaa. Kaveri ostaa perjantaina Wiin ja Brawlin. Ei muuta kuin juomat mukaan ja yöhön asti mättöä! :D Ei voi olla pettymys, kun Meleetä pelattiin 2002 vuoden kesästä (julkaisupäivänä ostin) ihan viime vuoteen saakka. Aah, SSBM herättää kyllä niin kultaisia muistoja, varmasti se peli jonka parissa on kaikista peleistä eniten tunteja.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyt on hunajaa. Kaveri ostaa perjantaina Wiin ja Brawlin. Ei muuta kuin juomat mukaan ja yöhön asti mättöä! :D Ei voi olla pettymys, kun Meleetä pelattiin 2002 vuoden kesästä (julkaisupäivänä ostin) ihan viime vuoteen saakka. Aah, SSBM herättää kyllä niin kultaisia muistoja, varmasti se peli jonka parissa on kaikista peleistä eniten tunteja.

Itellekkin tulee perjantaiksi Brawli :) Ensikertalainen sarjan parissa (jos paria kokeilukertaa ei lasketa) ja kovat on odotukset nyt. Tulis jo se perjantai :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyt kun freeloaderin myötä monella on ollut SSBB jo tovin, niin onkos mieli muuttunut ohjainvalinnan suhteen? Tänään lueskelin viimeisimpiä kommentteja aiheesta ympäri nettiä, ja tilanne näytti kärjistetysti siltä, että Melee-pelaajat käyttävät ilman muuta GC-ohjainta, ja muut Wii Remote ja/tai Nunchuk -tapaa.

Se meni kyllä yli ymmärryksen, kun joku ihan virallisessa arviossaan listasi ykköseksi pelkän Wii Remoten (sivuttain). Sen ymmärrän, että varmastikin se on halvin keino pelata (kun ei tarvi erikoisohjaimia hankkia), mutta miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä. :confused:

Itse odotan EU-julkaisua (ennakkotilannut), ja vaikka omistan kaikki ohjainvaihtoehdot, niin GC-ohjain tuntuu vähän epämukavalta vaihtoehdolta. Siis onhan se hyvin tehty ohjain (joskin PS-ohjain on paras vastaavanlainen mitä olen käsiini koskaan saanut), mutta se lyhyehkö johto ja ohjaimen monimutkikkuus (SSBB ei kuitenkaan vaadi kuin kaksi toimintanappia) eivät viehätä. Sitäkin olen miettinyt, että kaipa Classic-ohjaimissa täytyy olla SSBB:n kohdalla jotain todella pahasti vikana, kun paperilla se tuntuisi parhaimmalta ohjaimelta (hyvin muotoiltu, langaton, kevyt, halpa), mutta juuri kukaan ei näytä sitä kehuvan.

Tota on jo se reilut 3kk pelattu ja voin sanoa että GC ohjain on paras valinta ehdottomasti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tätä peliä on tosiaan tullut jo jonkin aikaa odoteltua. Ei ole kuitenkaan viitsinyt tämän pelin takia hommata tuota Wiin freeloaderia. Eiköhän tämä nyt tule perjantaina hommattua.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tota on jo se reilut 3kk pelattu ja voin sanoa että GC ohjain on paras valinta ehdottomasti.

Jep, tilasinkin tossa äskettäin Play-Asiasta sen valkoisen uuden GC-ohjaimen, jossa on kaapelikin kolme metriä pitkä. Sillä varmasti on hyvä mättää Brawlia...

Tänään tuli ilmoitus play.comista, että Brawl on postitettu mulle. Harmi että pitää vielä kai ensi viikon alkuun odottaa, että sen saa...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Innolla odottelen minäkin omaa kappalettani pelistä. :) 19. päivä tilasin Puolenkuun Peleistä ja 23. päivä tuli mailia, että peli on saapunut heille ja pitäisi olla minulla julkaisupäivänä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Täytyyhän sitä vissiin huomenna pistäytyä Prismassa ja napata tämä mukaan...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Itsellä kanssa varaus PKP:sta ja meleetä ja 64:n smashia on kyllä mätetty niin paljon että sen tietää missä merkeissä toi perjantai tulee menemään. On kyllä vähän ajan hammas purenu tuota 64:n smashia kun sitä tässä muutama päivä sitten taas koitin kun oon hakenut sellasta smashin tunnelmaa tässä :p
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tänäänhän tuo jo minulle kolahti postilaatikkoon... Harmi vaan etten ole vielä sitä päässyt muuta kuin hipelöimään kun ukkostaa eikä kantti kestä, perhana!

No, ainakin voin pitkään ja hartaasti miettiä millä hahmolla aloittaa... Eh.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Voi hemmetti, sitä minäkin toivoin että jo tänään vois hakea mut soitteli tos tunti sitten PKP:sta että huomenna voi hakea. Odottavan aika on pitkä..
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Muhhhahahahaa peli kolahti tänään luukusta. Tämän enempää ei ehdikkään kommentoida kun pitääpi mennä pelaamaan. MOIKKA! :D

EDIT: Itelläni toimii vallan mainiosti. Vähän on vielä kontrollit hakusessa kun en ole ennen näitä pahemmin pelaillut. Illemmalla pitäisi testata vielä Cube ohjaimella kun sitä en ehtinyt vielä koittamaan. Luultavasti se on paras vaihtoehto, mutta sitä lukuunottamatta olen pitänyt eniten Motesta poikittain. Classic Controller on jotenkin vaan kökkö ja vasen tatti on mulle entisenä xbox miehenä väärässä paikassa. Mote-nuntsa yhdistelmästäkään en oikein pitänyt, mutta koitan vielä illemmalla vielä uudelleen kun on enempi aikaa. Nyt täytyy rientää tekee töitä. Illalla lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom