Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se meni kyllä yli ymmärryksen, kun joku ihan virallisessa arviossaan listasi ykköseksi pelkän Wii Remoten (sivuttain). Sen ymmärrän, että varmastikin se on halvin keino pelata (kun ei tarvi erikoisohjaimia hankkia), mutta miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä.
miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Nyt on hunajaa. Kaveri ostaa perjantaina Wiin ja Brawlin. Ei muuta kuin juomat mukaan ja yöhön asti mättöä! Ei voi olla pettymys, kun Meleetä pelattiin 2002 vuoden kesästä (julkaisupäivänä ostin) ihan viime vuoteen saakka. Aah, SSBM herättää kyllä niin kultaisia muistoja, varmasti se peli jonka parissa on kaikista peleistä eniten tunteja.
Nyt kun freeloaderin myötä monella on ollut SSBB jo tovin, niin onkos mieli muuttunut ohjainvalinnan suhteen? Tänään lueskelin viimeisimpiä kommentteja aiheesta ympäri nettiä, ja tilanne näytti kärjistetysti siltä, että Melee-pelaajat käyttävät ilman muuta GC-ohjainta, ja muut Wii Remote ja/tai Nunchuk -tapaa.
Se meni kyllä yli ymmärryksen, kun joku ihan virallisessa arviossaan listasi ykköseksi pelkän Wii Remoten (sivuttain). Sen ymmärrän, että varmastikin se on halvin keino pelata (kun ei tarvi erikoisohjaimia hankkia), mutta miten esimerkiksi Wii Remote sivuttain voi olla parempi kuin Classic-ohjain??? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Itse odotan EU-julkaisua (ennakkotilannut), ja vaikka omistan kaikki ohjainvaihtoehdot, niin GC-ohjain tuntuu vähän epämukavalta vaihtoehdolta. Siis onhan se hyvin tehty ohjain (joskin PS-ohjain on paras vastaavanlainen mitä olen käsiini koskaan saanut), mutta se lyhyehkö johto ja ohjaimen monimutkikkuus (SSBB ei kuitenkaan vaadi kuin kaksi toimintanappia) eivät viehätä. Sitäkin olen miettinyt, että kaipa Classic-ohjaimissa täytyy olla SSBB:n kohdalla jotain todella pahasti vikana, kun paperilla se tuntuisi parhaimmalta ohjaimelta (hyvin muotoiltu, langaton, kevyt, halpa), mutta juuri kukaan ei näytä sitä kehuvan.
Tota on jo se reilut 3kk pelattu ja voin sanoa että GC ohjain on paras valinta ehdottomasti.
Mitäköhän mahtaa maksaa Prismassa?
Mitäköhän mahtaa maksaa Prismassa?