Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Juuri tuossa oli Rohkean kanssa pelit käynnissä.
5-0,minun edukseni..No jaa,siinä käytettiinkin mun parhaimpia hahmoi...:cool:

Ei tainnut Rohkea olla vireessä?:confused:
No jaa,oon online vielä vähän aikaa,jos porukkaa tulee.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Voitin muuten ainaki yhen :D
Tuli kiire ku piti avata ovi, nyt voin taas tulla pelaamaan ja kaverikin on mukana, tai ainakin katselee.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Heh tulipa tässä nyt mieleen kuinka moni on saanut vastauksen Mario vs Sonic kysymykseensä?
Täälläpäin Sonic ainakin on nöyryyttänyt Mariota pahemman kerran useaan otteeseen niin minun kuin kaverini toimesta. Taitaa olla mario siirtynyt jo eläkkeelle :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Heh tulipa tässä nyt mieleen kuinka moni on saanut vastauksen Mario vs Sonic kysymykseensä?
Täälläpäin Sonic ainakin on nöyryytetty Mariota pahemman kerran useaan otteeseen niin minun kuin kaverini toimesta. Taitaa olla mario siirtynyt jo eläkkeelle :rolleyes:
Itse tuskin saan koskaan vastausta tuohon kysymykseen,kun itsekin olen aika hyvä molemmilla....:cool:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

JES!Se nauhoitus väline on vihdoinkin löytänyt tiensä kotiini!:)
Tuli tuossa huomatuksi,että kuva tulee värillisenä ulos vain kun Wiini on 50 hz-modessa,ja nappi lagia tulee......Pahus soikoon.No jaa,monien videoitteni tarkoitukset eivät olekaan näyttää hardcore skillei...

Niin,jos joku innokas sattuu tuleen nettipeliin kanssani,niin saatan kuvata sen matsin,mutta kysymys kuuluukin:Hyväksyykö (pistä käyttäjä tähän) yhteenottomme pistämisen Youtubeen?:confused:
Kuitenkin,ilmoittelen kun tässä saan omii SSBB videoita Youtuuppiin.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

millä hahmolla on helpoin läpästä boss battle intensillä? ku en millää meinaa päästä :p
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

JES!Se nauhoitus väline on vihdoinkin löytänyt tiensä kotiini!:)
Tuli tuossa huomatuksi,että kuva tulee värillisenä ulos vain kun Wiini on 50 hz-modessa,ja nappi lagia tulee......Pahus soikoon.No jaa,monien videoitteni tarkoitukset eivät olekaan näyttää hardcore skillei...

Niin,jos joku innokas sattuu tuleen nettipeliin kanssani,niin saatan kuvata sen matsin,mutta kysymys kuuluukin:Hyväksyykö (pistä käyttäjä tähän) yhteenottomme pistämisen Youtubeen?
Kuitenkin,ilmoittelen kun tässä saan omii SSBB videoita Youtuuppiin.:D

Nyt olen valmis tulemaan videoihisi, käykö viikonloppu? Aikaisemminkin toki voin jos pelataan ihan päivällä. :p
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kattokaa mun allekirjotus ja lisäilkää koodit. lisään itekkin teidät kaikki.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Lisätkää minut Brawl Friend listaanne. Pelailen päivittäin, yleensä iltaisin. Muista lähettää YV sinun Brawl FC.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Niin,tässä taas tehdään pientä visiittiä tällä saitilla.Ajattelinkin käyttää tämän tilan kertomaan pari juttua.

Ensinnäkin minulla on ollut tuolla Youtubessa muutama Brawl video,mutta vähäisten uploadaamis mahdollisuuksien takia ne ovatkin jääneet vähiin...Mutta on minulla koneella hyvä pieni kasa niitä odottelemassa katsojiaan.:p

Ja toiseksi minulta lähti tuossa yksi päivä Meleestä savet,ja yksi kaverini Youtubessa kertoi minulle,että voisin tehdä tällaiselle saitille kuin "Gameanyone?" Meleen walkthrun.Jos niitä Meleen walkthru videoita haluaa katella tuossa tulevilla viikoilla,älkää epäröikö tehdä niin.("Liitän" ne tänne näin,tai sitten vain ilmoitan niistä)
Puhun tuosta walkthrusta lisää varsinaisessa Melee-ketjussa,niin ei mene ihan off-topiciksi tämä postaus.:D

Kolmas asia koskeekin nettipeliä.Äiti on alkanut saada tarpeekseen tuosta mobiili yhteydestä,
ja koettaa vaihtaa tuon mobiili tikun tuohon kunnon adsl-asemaan.Jos näin käy,ei enää ole ongelmaa nettipelistä!Eikä välttämättä niin isosta lagista....Ja joululahja toiveena mm. menee uusi tietokone,missä olisi "vähän" enemmän tehoja,kuin tuossa meidän Vista-läppärillä,minkä avulla teenkin noita gameplay videoita.Ei sitten aina tarvitsisi lainata sitä jne.
Mutta,katsotaan.Ilmoitan tarkemmin,jos jotain tapahtuu jompaan kumpaan suuntaan.

Viimeisimpinä,mutta ei vähäisimpänä,eka SSBB videoni.Se onkin juuri tätä "musiikin vaihtamis" hommaa,mutta onpahan se Brawl...

 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Niin,että kun tuo Löpä kyseli helpoimpaa hahmo läpästä Boss Battles Intensellä,vastasin Meta Knight.Näin ajan kuluksi voisinkin kertoa miksi.

- No turhan moni SSBB pelaaja tietääkin,että Meta Knight on pelin rikkinäisin(ja parhain) tyyppi koko pelissä.6 hyppyä,"lähes-joka-iskusta-hirveät-kombot" hyökkäykset ja....ja...Siinä se olikin.
- Meta Knightin avulla voit hyppiä käytännössä kaikki hyökkäykset yli.Tämä on kuitenkin poikkeus joittenkin bossien iskuihin,kuten Tabuun "Red Ring Of Death"(Off Waves oikealla nimellä) ja Porkyn "alien-invasion" laaseriin.Sitä paitsi,voisit vaan spämmii Nairia(eli A-nappia ilmassa),jos osut sillä "aivan vierestä",vedät hirveet damat bossiin.Ajattelepa tämä 6 kertaa peräkkäin.:eek: Tai 5.Tai 4.Tai älä ollenkaan.

Lyhyt,mutta ytimekäs.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mikäs on Brawlaajien lempi hahmo, itelläni on Luigi.
Jos olisiti hieman viittinyt katsella edellisiä sivuja tästä ketjusta,niin tuokin kysymys olisi voinut jäädä kysymättä.Oh well!
Miun lempparit(nykyään):
-------------------
VANHAT,JOTENKA PERUSTELU SAMA KUIN AIEMMASSAKIN POSTAUKSESSA
-------------------

Mario:Aikasen tasapuolinen,ihan hyvin onnistun pieksemään netissä. =D
Marth:Marthilla strateginen puoli tuppaa tulemaan esiin..Niin,ja myös minun offensiivinen puoli....
Sonic:Juuri hiljattain olen aloittanut kunnon pelaamisen Sonicilla sitten Euro Brawlin ensipäivien,ja nyt on enemmän "strategiaa" mukana liikkeissä...Sillä nyt pyöritäänkin pallossa enemmän ja heitetään muutama A-isku siihen sekaan.
Yoshi:Olen aivan TURRRKASEN hyvä Yoshilla...Silloin kun ei lagi vaivaa,tai jos on offline matsi pyörimässä...Ja nyt tarkoitan siis kaksinkamppailuja.Yoshin palautumis liike on kyllä huonoimmasta päästä,mutta...Se on silti aika hyvä!
Snake:Nyt taas opittiin uusi kikka Snakella,mutta en silti aivan mahdottomasti pelaa sillä.
Tuppaan "viljelee" paikan täyteen räjähteitä...Ihan kivaa se on,kun posahtelee joka puolella.Ei voi muuta kuin hymyillä.
Ike:Noniin,tässä vaiheessa joku varmaan huutaa:"IKE ON IHAN NYYPPÄ HAHMO!"
Ne,jotka tekevät niin,ovat väärässä,sillä vaikka Ike hutaseekin lujaa,se ei tarkoita sitä,etteikö hän olisi voittamaton.Hänen hidas,voimakas tyyli on mieleeni.
-----------------
UUDET!
-----------------
Captain Falcon:En tiedä...Hahmo rokkasi Meleessä,jotenka oli aivan pakko jatkaa tälläkin hahmolla.
Fox:Jep,jep.Fox.Sen enempää tuskin tarttee kertoa.XD
Bowser:Ja tietysti tämäkin.Paljon parempi kuin Meleessä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Muggshotter sanoi : Jos olisiti hieman viittinyt katsella edellisiä sivuja tästä ketjusta,niin tuokin kysymys olisi voinut jäädä kysymättä.

Juu huomasin nyt vasta kun sanoit (pitääs varmaan lukee vähä paremmin:o)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom