Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shield
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Entäs Zero? Mega Person Zero 4. Ei muuten olisi ehkä Zerokaan hullumpi hahmo SSBB:hen. King Dedede on kyllä huvittava. Ihan kelpo lisä, tai siltä se vaikuttaa tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Yksi erikoinen lisäys taistelukenttiin on mahdolliset tikkaat kentissä. Tämän lisäyksen pystyy huomaamaan kenttäeditorin screeneistä:

Tikkaat.

Voiko tikkaista käsin lyödä? Voiko suojautua? Onko olemassa niin korkeita kenttiä, ettei ylimmälle tasanteille välttämättä pääse hyppimällä?
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Tikkaista voi varmasti lyödä hyppäämällä niistä pois ja palaamalla takaisin. Ei sen isompi operaatio.

Liian iso korkeusero ei kyllä kuitenkaan mielestäni palvele tämän pelin tarkoituksia.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Zoukka sanoi:
Liian iso korkeusero ei kyllä kuitenkaan mielestäni palvele tämän pelin tarkoituksia.

Samaa mieltä. Itseasiassa mielestäni tikkaatkaan eivät palvele tämän pelin tarkoituksia.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Ei oikein hyvältä idealta kuulosta tikkaat, adventure-modeen toki, mutta ei muuten.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Kurochimaru sanoi:
Frank Jaeger, the Gray Fox, appears!

EDIT: Vielä Master Chief kehiin =)

Ei perhana saa kiusata. Ehdin jo luulla, että Gray Fox oli ihan pelihahmo. Odotan kyllä eniten, että ilmoittavat Mega Manin (sormet ristissä).
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Megaman olisi kyllä hieno lisäys SSBB;een hahmokaartiin, liikkeetkin valmiina. Julius Belmont olisi hienoa saada myös mukaan. Kuulostaa ihan hauskalta tuo spectator- systeemi, näin kolikoiden keräämisen kannalta ainakin, itse muiden otteluiden katsomisesta en sitten tiedä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Lucas taitaapi olla Mother 3:sta, jota kutsutaan Jaaappanin ulkopuolella myös Earthbound 2:ksi. Eipä siinä, sarjan kolmesta pelistä vain yksi on julkaistu Japanin rajojen ulkopuolella, sekin yli kymmenen vuotta sitten, joten eipä ole ihme jos ei tunnista.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

FamaZ sanoi:
Lucas taitaapi olla Mother 3:sta, jota kutsutaan Jaaappanin ulkopuolella myös Earthbound 2:ksi. Eipä siinä, sarjan kolmesta pelistä vain yksi on julkaistu Japanin rajojen ulkopuolella, sekin yli kymmenen vuotta sitten, joten eipä ole ihme jos ei tunnista.

Niinpä, sen tunnistaa lähinnä siitä että se näyttää ihan Nessiltä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Its the return of Events!
Lienekkö oli suuri yllätys, että event-mode tulee olemaan tässäkin super smash bros. pelissä. Itse pidin tästä modesta kovasti jo Meleessä, läpi se on tosin vielä pelaamatta.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Minullakin on joitakin pelaamatta lävitse. Totesin että voitto menee enemmän tuurin kuin taidon puolelle, joten olen pelaillut niitä loppuja todella harvakseltaan pois alta, yksi niistä tosin tuli pelattua pois ihan tasan viikko sitten.

Pitäisi opetella blokkaamaan ja väistämään, mutta ei millään tahdo semmoinen tarttua päähän. Voikin vaan ihmetellä miten olen päässyt niinkin paljon noita lävitse kuin olen päässyt ^_^
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Linkitys sanoi:
Miten voi olla pelaamatta läpi?

Sillä tavalla ettei vain yksinkertaisesti ole taitoa pelata niitä läpi kaikkia :) Kaksi viimeistä Event ottelua on vielä Meleessä työn alla.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Joo, mutta niitähän tahkotaan niin kauan kunnes ne menee läpi. :)

Se on melkoisen palkitsevaa kun vihdoin huomaa läpäisseensä nuo. Eikä niitä kyllä tuurilla läpi pysty vetämään, täytyy osata vääntää aika pirun hyvin.
Toki ei käy kieltäminen että eventit 50 ja 51 ovat melkoisen vaikeita. Toivotaan Brawlin viimeisistä eventeistä yhtä kimurantteja.

Mutta Eventtien läpipelaaminenhan antaa yhden unlockauksen - kyllä smash brosissa nyt pitää kaikki hahmot, pelimuodot ja kentät olla avattu! :)
 
Ylös Bottom