Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Onko kukaan saanut kaikkia Challengeja avattua? Mulla alkaa pikkuhiljaa olemaan, tosin on vielä muutamia niitä mahdottomia tapa 5vihulaista cruel meleessä -tehtäviä

Ei noista mitkään mahdottomia ole, suurin osa vaatii vain ja ainoastaan kärsivällisyyttä (kaikki tarrat, x pelimuoto läpi kaikilla hahmoilla jne..). Itse en ole jaksanut läheskään kaikkia challengeja pelata, koska niissä ei ole yhtään mitään oivaltavaa, kekseliästä tai haastavaa, pelkkää turhanpäiväistä toistoa.

Cruel meleessä saa monella hahmolla helpostikin parikymmentä tappoa tekoälyä "huijaamalla". Esimerkiksi Pikachulla ottaa reunasta kiinni, pudottautuu ja hyppää ulospäin kentästä, jonka jälkeen nappaa kiinni reunasta jälleen ylös B:llä. Vastustajan hyppäävät tyhmänä perääsi, mutteivat pääse takaisin kentälle. Tämä toimii useilla hahmoilla. Tietenkin, jos ei halua tällaisia kikkoja käyttää...:rolleyes:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mulla oli melkein kaikki challenget tehty mut alotin alusta pari viikkoo sitten.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

ärsyttää jokku chalenssit esim. pitää läpäästä classic mode kaikilla hahmoilla. typerää saman toistoo :eek:
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

tuo on kyllä totta. ite tappelin tänään jonkin tovin ja koitin läpäis Smash the targetsin nelos leveliä alle kolmeenkymmeneen sekunttiin....ei onnistunut. kovasti pompin picachulla ja pompin foxilla
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Onko kukaan saanut kaikkia Challengeja avattua? Mulla alkaa pikkuhiljaa olemaan, tosin on vielä muutamia niitä mahdottomia tapa 5vihulaista cruel meleessä -tehtäviä
Yksi tapa ois hyppiä Jigglypuffilla tason alta reunalta toiselle.Vaatii HIRRRVEÄSTI kärsivällisyyttä,sillä ne vihut ei ainakaan minulla lähtenyt hengiltä niin nopeasti...
Sillä tavalla vois myös rikkoa sen "10 vihuu Cruel Brawlist ulos"-ikkunan.:D
Niin,ja 15 minuutin Brawlinkin...
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

tossa kun keräilin peachilla 5 brawl voittoa niin totesin että tyttöhän on yksi lempihahmoistani :D
metaknight on kova mutten henkilökohtaisesti tykkää pelata sillä.
Link, Peach, Jigglypuff, niillä mennään
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Wolf ja Sonic on meikäläisen perushahmot, Wolfilla pelasin läpi 15min-brawlin ja 100-brawlin. Cruelissa nyt ennätys 9kpl kirbyllä
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

ostin brawlin muutama päivä sitten ja on selvästi pelisarjan paras ja muutenki yks parhaimpia pelejä mitä oon pelannu..to yhtenä päivänä tuli porukalla pelattua yli 20h :D...emissary tuli pelattua läpi ja se oli hyvä lisä peliin,mukavaa tasoloikkaa :D...jotkut haasteet on kyl vaikeita esim. pelaa pomo matsit very hardilla :D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

AAARGHH!!!!! Oli nimittäin lähellä ettei ohjain lentänyt telkkariin ja telkkari sen jälkeen ikkunan läpi! Pelasin SSBBeessä Boss Battleja very hardilla, olin viimeisellä pomolla ja epäonnistuin väistämään sen köysi-iskun ja kuolin kun pomolla oli niin vähän energiaa että se olis kuollu yhdestä iskusta!! AARGHH!!!
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

^^Hieman sama juttu mullakin: Hakkasin jotain tunnin "The REAL final battlea", ja kerran oli enää Sonic jäljellä melko hyvillä damoilla. Siinä sitten se jotenkin sai iskettyä mun Picachun alas:(
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Huoh, juurikin voitin 8pomoa ja Duon viimeisenä ennen Taboota ja isku tullut joku 30% ja sitten hyppään kimppuun ja Duon iskee ja lennän sen selkäpuolelle ja en saa kiinni reunasta ja tipun alas. Ärsyttää tolkuttomasti. Mikään muu pomoista ei varsinaisesti tuota mitään ongelmaa kun tuo Duon, Taboo on sitten asia erikseen..
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Milläs tyypit täällä pelaa? Itse pelaan pääasiassa Toon Linkillä, Lucaksella ja Marthilla. Myös Kirbyä ja Picachua käytän satunnaisesti.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Wolffi on huono, itsekin alussa sillä pelasin. Kannattaa käyttää nopeita hahmoja kuten Diddya tai sitten muuten kovaa hahmoa Kirbya, niillä ainakin itse pääsin joka vaikeusasteen läpi, myös intensen. Wolfilla hajos pää jo hardissa.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Eihän se wolf mitään hidas oo, Meleen aikaan hakkasin Foxilta koko kaveriporukan ja sillä pelailin tässäkin niin kauan kun sain Wolfin.
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Nyttemmin on pelailtu Boss Battle-moodia tuossa varsinaisen mätkimisen lomassa,ja Intense-vaikeus asteella on joku...Ehkä 19?
Boss Battles-moodi muodostuu ihan mukavaksi Intensilläkin,kunhan ensin harjoittelee niitten Bossien liikkeet ja kuinka ne väistetään;Itsekin otin kivat 50 Game Overia(ehkä enemmänkin) ennen kuin meni ekan kerran Foxilla läpi.:eek:
Vinkkinä vaan...Jos siis auttaa mitään...Tietty jos haluu että jaan tietoo eteenpäin,nii miksei.:D
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Mitenkäs sitten homeruncontestissa? Itse melko tasaisesti olen kaikilla sen vetänyt, äsken kun sain foxilla jotain 490 niin kokonaistulos nousi yli 16 000. Ganondorfilla on jotain 530 ja Ice Climperseillä 511,2. Foxillla nyt yritän saada yli 500, kyllä se vielä onnistuu:)
 
Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Jesh! Pääsin sen BossBattlen läpi very hardilla, Wolfilla vedin. Enää 5ikkunaa aukaisematta, kohta ainakin 2auki, 2000 KOotta ja 100h brawlia.

Homerunissa olen joka hahmolla saanut sen 500m yli, en muista mitä se kokonaistulos on
 
Ylös Bottom