Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. Brawl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jona Asih
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jona Asih

Member
Skenaario:
Subspace Emissary
Very Hard
Loppuvihollisena oleva teleporttaava paska

Oma ennätykseni on tiimillä (tässä järjestyksessä): Snake - C. Falcon - Pit - R.O.B. - Sonic - King Dedede (näistä Snake ja Dedede olivat käytännössä aivan turhia). Falconilla hullut Leg-boostit, Pitillä ja R.O.B.illa launch resistancea. Muilla ei tarroja.

Parhaimmillaan vihulaiselle jäi vain senttimetri enukkaa jäljelle. Ohjain oli lentää seinään siinä vaiheessa. :-\

1.a) Mitä 6 hengen tiimiä itse käyttäisitte?
1.b) Mitkä tarraboostit kenellekin?
1.c) Olisiko Donkey Kongista tai Foxista mihinkään?

2.) Kuinka välttää "kahden keltaisen hakasulun" kiinniotto & heittohyökkäys? Kuolen aina siihen, vaikka hahmolla olisi 0% alla. :-(

Triplarenkulan väistäminen sidestepeilla on IMO helppo nakki. Vituttaa tosin ankarasti, kuinka Nintendo on ryssinyt Meleessä hienosti toimineen suojausnäppäimen täysin tekemällä siitä digitaalisen: entisen analogisen herkkyyden säädön kanssa hipaisu riitti, nyt on pakko juntata lievää väkivaltaa käyttäen pohjaan saakka.

Vastaus: Super Smash Bros. Brawl

Pelattiin kaverin kanssa Co-oppina läpitte ja käytössä oli seuraavat ukot: R.O.B, Donkey Kong, Diddy Kong, Pit, Kirby, ja Luigi. Oltaisko jotain 10 kertaa yritetty kunnes päästiin läpi. R.O.B:lla, Donkey Kongilla ja Kirbyllä ainakin sai pirun hyvin damagea aikaan, niin hyvin lentäviä hahmoja kerta.

Ei ollu mun mielestä kauheen hankala.. Itte menin tällä tiimillä: Falco, Marth, Ike, Kirby, Rob ja C. Falcon.

vai niin...myö piestiin tabuu tällä kuuden porukalla : ganondorf,sonic,donkey kong, link ja oliskohan viimenen ollu bowser tai snake tai sitte fox...en muista..mut kyl siinä hermot palo muutaman kerran :D

Itse menin yksin, käyttäen mainejani: Marth, Picachu, PKMN trainer, Samus, Link ja joku random heebo.

Mitenhän nuista Challengeista saa auki nuo Play 30hours of Brawl? Nimittäin playtime näyttää 47h ja henk koht peli aikaa ei taida nähdä mistään? Kohta alkaa olla kaikki Challenget muuten auki

Sinun pitää pelata 30h Group-muotoja (olikohan oikea nimitys), eli niitä, joissa vain valitaan hahmot ja tapellaan normaalisti. Solo-muotoa ei siis lasketa tuohon aikaan.

Niin ajattelinkin. Mistään ei taida nähdä tuota jo pelattua aikaa? En ainakaan äkkisiltään löytänyt

En usko, en ainakaan itse ole huomannut. Pelaa vain sitä, kyllä se raja jossain vaiheessa tulee. Jos ei muuta, laita niin monta pelaajaa kuin sinulla on ohjaimia, ja stock-matsi päälle. Jätä sillä tavalla seisomaan vaikkapa yön ajaksi, niin siitä tulee aika monta tuntia, kun sen vielä kertoo "pelaajien" määrällä.

Minun vastaus:
Noh,ensinnäkin käyttäisin hahmoja,joilla pärjään parhaiten.Se nyt pitäisi olla selvä,mutta itse käyttäisin:
Yoshi ~Söötti,mutta voi aiheuttaa hirveät vahnigot Tabuuhun ainakin taka-isku ilmassa(bair,enkuks tunnettuna?).Niin,ja alas-isku ilmassa(fluttter kick) tekee myös hyvin vahinkoa,mutta Tabuu varmaan ehti teletä ennen kuin ehdit viimeistelemään hyökkäyksen.
Yoshilla on aivan mahtava toinen hyppy,sen käyttöä kannatta harkita,ellei sitten Tabuu satu olemaan turhan korkealla.
Yoshi kun sattuu olemaan niin hyvä hyppääjä muutenkin..Ja hänen Ylä-B liike on....Melko surkea,mutta erittäin hyvä,jos osaa käyttää!

Marth ~Miekan päällä osuminen on yhtä kuin enemmän vahinkoa.Hieman etäisyyttä Tabuusta ja pari ilma iskuu,tai ylös-Smashi ihan alapuolelta pitäs tehä hyvin vahinkoa.

Mario ~Nyt kun Mario Tornado kyetään tekemään kahta nopeammin(ilmassa),niin sitä kannattaa käyttää muutaman kerran matsin aikan.Yhen Mario Tornadon jälkeen( jos olet ilmassa vieläkin),voi jatkaa komboa taka-isku ilmassa(bair) tai ylös-isku ilmassa(uair).Mario Tornado siis tehdään alas-a ilmassa...(Dair)

Captain Falcon ~Jos saa etu-isku ilmassa(fair) osuttua "hyvin",niin tuloksena on hyvää jälkeä.
Muut hänen ilma hyökkaykset ovat ihan hyviä.Myös ylä-Smashia kannnattaa käyttää.C.Falcon on nopea juoksija,joten....Siitäkin saattaa olla hyvää apua.

Luigi ~Luigi kelluu hyvin ilmassa,joten kannattaa spämmii mitä tahansa iskua(mieluiten etu-isku ilmassa,fair) mahdollisimman monta kertaa,mutta jos spämmiminen ei kiinnosta,käytä monia eri hyökkäyksiä.Ilmassa tietenkin.

Fox ~Jengin turvaaja,hyvät ilma iskut,mitkä ovat useimmiten tehokkaita komboja,on hyvä valinta joukkueeseen.Reflectorista ei juuri apua likene tässä matsissa.:(

1.b) Mitkä tarraboostit kenellekin?
Minun vastaus:
Jos taitoa riittää,ei käytetä tarra boosteja.Eihän noitten tarrojen kanssa jaksa tahkota mitään;
Niitä on pelissä kuitenkin n.700.:eek:

1.c) Olisiko Donkey Kongista tai Foxista mihinkään?
Minun vastaus:
Kuten aiemmin mainitsin,Foxista on johonkin.Donkey Kongistakin on johonkin:Ylä-isku ilmasta(uair) kannattaa käyttää,ja jos mahdollista,ylä-Smashia.Ainut huoli näissä matseissa onkin,kykenetkö väistämään tarpeeksi nopeasti...

2.) Kuinka välttää "kahden keltaisen hakasulun" kiinniotto & heittohyökkäys? Kuolen aina siihen, vaikka hahmolla olisi 0% alla. :-(
Tabuu tuppaa tekemään tämän nopeasti,erityisesti Intensellä.Tarvitset vain lähinnä nopeat refleksit/reaktiot jotta pystyt välttämään tämän.Suosittelen roll-dodgea mieluiten,mutta se pitää ajoittaa,niin kuin kaikki muutkin väistöt.Tabuu tekee tämän ketju-liikkeen aina sivuilta.
Jos hyvin käy,Tabuu tekee tämän ketju-liikkeen vastakkaiselta puolelta missä satut seisomaan.:D

Ja ennen kaikkea:Harjoitus tekee mestarin.Toivon,että tämä auttaa edes vähän,erityisesti Intenese-vaikeus astetta ajatellen...Kokemusta löytyy ihan tarpeeksi.:)

Ai että Very Hard aika lol :D sain tabuun intensellä läpi tos yhes vaihees näillä jätkillä: Kirby,Luigi,Mario,Donkey Kong,Sonic ja Lucas. Joutu pari kertaa yrittää mut kyl se sit siitä :D:D. en edes käyttäny tarraboosteja.

Ylös Bottom