Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros Melee vs. Super Monkey Ball

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Inertia

New Member
Super Smash Bros Melee vs. Super Monkey Ball

Kummastako on enemman hupia kaksinpelina? Jommankumman ostan pe. Minulla on tasan yksi kaveri josta saa pelikaverin kaksinpeliin. Muut ystani eivat pelaa lainkaan tai ainoastaan tietokoneella. Kaverilleni kolahti aikoinaan suuresti Dreamcastin Chu Chu Rocket ja vuosia sitten legendaarinen Marble Madness.

Noiden kanssa valita.. huh huh ei mitään turhan helppoa. SSB:M varmaan olisi ensimmäinen valinta. Tosin tuo SMB taitaa olla halvempi, ainakin jenkeissä oli miltei puolet tuon SSBM:n hinnasta.

SSB:M on kyllä ihan ehdoton moninpelinä(kin)
.En tosin ole pelannu SMB:ia muuta kuin Gameworldissa vähäsen, sain kuitenkin Telpefionin rökitettyä ;)
Luulisin että varmempi veto on Smash Bros,mutta Monkey Ball kannattaa varmaan hankkia sitten viimeistää kun se julkaistaan halpiksena,Usassa sitä myydään jo 40 % alennuksella.:D

Jos euro-versioista puhut niin enpä usko, että saat vielä perjantaina Super Smahs Bros Meleetä, sehän julkaistaan vasta myöhemmin tässä kuussa. Super Monkey Ballista en tiedä ehtiikö se perjantain julkaisuun, toivottavasti.

Kummatkin ovat todella hyviä pelejä.

Vaikka on kummatkin SSBM ja SMB ja lisäksi 4 ohjainta, niin enemmän me tuota Super Monkey Ballia ollaan pelattu.

Onhan tietenkin Super Smash Bros Melee pitänyt melkein täydellisesti läpi mennä (pari trophyä puuttu, on 281).

Super Smashia olen pelannut 1289 matsia ja ne on kestänyt yhteensä 123 tuntia 45 minuuttia (vain moninpeli) . Yksinpeliä olen jaksanut pelata vain vaivaiset 36 tuntia ja 59 minuuttia.

Millanen peli tuo Super Monkey Ball on? Vähän tuli tesmattua siellä GW:ssä mutta hieman sekolta vaikutti. Jotain apinoita joittenkin lasikuulien sisällä. Kyllä se Nintendo keksii...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Kyllä se Nintendo keksii...

Itse asiassa Monkey Ball ei liity Nintendoon lainkaan, vaan se on Segan kehitystalon Amusement Visionin kätten työtä.

Ööö tuota, voisiko joku kertoa minkä tyyppinen peli oikeastaan Super Smash Brothers Melee oikein on? :confused: Olen katsellut videoita ja kuvia, mutta ei niistä oikein selviä tuo peli-idea. Jotain tappeluahan se on, mutta kuuluuko se samaan sarjaan kuin tavalliset mättöpelit (lue. Virtua Fighter, Dead or Alive, Soul Calibur).

Anteeksi jos kyselen tyhmiä, mutta oikeastaan missään ei ole annettu selventävää vastausta minkälainen pelikokemus on tarjolla. :(

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Ööö tuota, voisiko joku kertoa minkä tyyppinen peli oikeastaan Super Smash Brothers Melee oikein on? :confused: Olen katsellut videoita ja kuvia, mutta ei niistä oikein selviä tuo peli-idea. Jotain tappeluahan se on, mutta kuuluuko se samaan sarjaan kuin tavalliset mättöpelit (lue. Virtua Fighter, Dead or Alive, Soul Calibur).

Se ei ole lainkaan noiden esimerkkipeliesi tapainen. Pelissä yritetään tiputtaa/heittää pelaaja alas/ylös/pois ruudulta. Tappelu tapahtuu niin että kaikilla pelaajilla näkyy alhaalla Damagerate. Alussa Damage on 0% Damage nousee jos pelaajaa lyödään, potkaistaan tai sille tehää jotain muuta hauskaa... :D Pelaaja lentää helpommin ulos ruudusta jos damagerate on korkealla. Ruudulle tippuu kaikkia erikois esineitä Pesis mailasta pokepalloihin. Jos luulet että ei ole hauskaa heittää kaveria pois ruudusta mielummin kuin tappaa hänet verisesti niin olet väärässä. Siis SSBM on helwatun hauska monin pelinä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Kaverilleni kolahti aikoinaan suuresti Dreamcastin Chu Chu Rocket ja vuosia sitten legendaarinen Marble Madness.
Arvelisin, jos kaverisi noista peleistä tykkää, niin Super Monkey Ball kolahtaa ihan kybällä (miksei myös sinullekin)! Itse pidän SMB:stä ihan mielettömästi ja se on ihan ehdoton party-peli. Loistavan pelistä tekee sen erittäin helpot kontrollit (periaatteessa vain tatti jota tarvitaan), loistavat pelimodet ja todella addiktiivinen pelattavuus.

Suosittelen lämpimästi.

Osta ssbm koska siitä on iloa pitkään ja onhan smb2 jo tekeillä osta mielummin ssbm siitä on iloa pidenpään ja voit ostaa smb sitten kun se ale laatikoihin ilmestyy.

:rolleyes:

Ylös Bottom