Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS)

Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Oli tarkoitus pidättäytyä ja jäädä odottelemaan Wii U-versiota, mutta hype pääsi niskan päälle ja olihan se pakko pistää se 3DS:n double pack tilaukseen. En sulata ajatusta, että kaverit pääsisivät veivaamaan tätä ennen mua.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

3DS-version demo on kuulemma nyt ladattavissa. Euroopan Nintendon Twitter-tili jakeli tommottisen, josta sen voi kameroida parempaan talteen.

Bx4i4_8IgAA7LvJ.png
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Wii U versio ilmestyy 5.12.2014.
NoE Twitter
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

3DS versio tuli kauppoihin 3.10.2014. Tässä on julkaisutraileri:
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Tässä on tuo viime öinen Smash Bros. Direct lähetys:

Hyvältä näyttää. Selostaja oli hauska! :)
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Tästä olin tulossa itsekin ilakoimaan, koska etusivulta löytyy asiasta uutinen, mutta JTahti ehti pari minuuttia aiemmin asialle. :)

Parit omat kohokohdat tuosta videosta, mitä vielä muistan:

- Tolkuton määrä sisältöä musiikin, kerättävien pokaalien ja pelimuotojen muodossa. Ja siis oikeasti tolkuton määrä, kun tuossa videossa koetettiin määrää hahmotella.
- Kenttäeditori, jonka sisältöä voi jakaa muille.
- Kahdeksan pelaajan yhtäaikainen moninpeli.
- Uusi hahmo julkistettu ja toinen on tulossa myöhemmin 3DS- ja Wii U -version omistajille. Hahmot ovat...
Bowser Jr. - pelissä jo oleva hahmo. Mewtwo - keväällä todennäköisesti saapuva hahmo, jonka voi sitten hankkia kummankin version omistamalla.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

- Tolkuton määrä sisältöä musiikin, kerättävien pokaalien ja pelimuotojen muodossa. Ja siis oikeasti tolkuton määrä, kun tuossa videossa koetettiin määrää hahmotella.

Joo...mä putosin kärryiltä jo jossain vaiheessa, kun sitä tietoa tuli niin hitosti :D Miten sitä ehtii pelaamaan ja unlockaamaan kaiken.

Tuo kenttäeditori oli kyllä hauska yllätys..jo pelkästään siinä mielessä, että he tosiaankin keksivät jotain fiksua käyttöä Gamepadille tähän peliin
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Onkos kukaan kokeillut Super Smashia jo 3DS:lle? Himottaisi jo hankkia ennen WiiU-versiota, mutta onko tämä versio kuinka hyvä ja lähinnä kontrollit mietityttävät; kannattaisiko odottaa esim. New 3DS:ää eli hyötyyköhän peli miten toisesta tatista?
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Mä olen suht intopinkeänä tästä pelistä, mikä on nykyään aika harvinaista. Mario Kart 8 tosin ihan joku hetki sitten samanmoisia ajatuksia herätti, mutta viimo aikoina vain vähän innostusta on ollut uusia julkaisuja kohtaan.

Mutta etenkin tuo kenttäeditori vaikuttaa aivan loistavalta! GamePadin käyttö maaston/luolien muotojen piirtelyssä kuulostaa ajatuksena aivan mahtavalta ja tuon edellisen Directin perusteella ihan kattavasti pääsee muutoksia tekemään. Tulee noista luolamaisista kentistä todella paljon Worms, jossa oli myös tuommottisia maan alla olevia kenttiä. Miiverseen päivittäin lisättävissä kuvissa oli tämänmoinen kuva karttaeditorista. Ei tosiaan ole pelkkiä valmiita palikoita, joita pääsee sijoittelemaan haluamallaan tavalla.

Näytä liitetiedosto 13563

En kuitenkaan onnistunut välttämään tietoja salahahmoista. Luulen tietäväni ne kaikki jo etukäteen, kiitos kaiken maailman uutisten, joissa salahahmo näkyy uutiskuvana ennen kuin itse juttua avaa auki. Lisäksi näillä sivuistoilla käyttäjien avatar-kuvina on salahahmojen animaatioita. Jee. Menetetty pelihän tää oli, mutta olis se silti ihan kiva ollut, että olisi näitä tullut yllärinä.

Edit. Niin ja se online-lautapeli vaikutti myös vekkulilta lisältä!
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Kyllähän se Digiexpoilla testatessa tuli selväksi -joka onkin ollut jo tiedossa-, että Wii U-versio on se todellinen Smash ja 3DS versio lähinnä pieni lämmittely ennen sitä. Se GC-ohjain tuntui vain niin täydelliseltä siihen touhuun ja muutenkin sai taas todeta, että Smashissa on olennaista se saman ruudun äärellä oleminen, kyynärpääetäisyydellä. Aivan holtittoman hauskaa oli testailla sitä kolmen ystävän kanssa...Nintendon edustaja joutui suorastaan riistämään ohjaimet käsistä.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Super Smash Bros. Wii U Metascore tällä hetkellä 94%. Se on kyllä aika kova score. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että tämä on paras Smash Bros koskaan. Kolmas klassikkojulkaisu Wii U:lle vuoden sisään. Täytyy sanoa, ettei ollenkaan hassumpi saldo konsolille, "jolla ei ole mitään pelattavaa".
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Perjantainapa hyvinkin! Itseäni vaan harmittaa, että olen tämän kanssa myöhässä, enkä saa yhtään-mistään-mitenkään enää itselleni tuota versiota, jossa olisi mukana tuo GameCube-adapteri. Myyty joka paikassa ennakkoon loppuun, eikä enää mistään tuota saa. Vuoden isoin julkaisu itselleni, mutta silti tuli tämä mokailtua. :rolleyes:

Eli itse odottelen ensi viikon loppuun tai jonnekin, jos silloin jo saapuisi ulkomailta mullekin kopio. Jos tiedätte mistä tuota vielä saisi, niin saa huikata! Mahoton hinku olisi päästä pelailemaan jo nyt perjantaina, mutta odotettava on. Nääs.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Hain kaupasta perusversion Wii U:lle. Testasin nopeasti niin tähän tulee joku day 1 päivitys. Kokeilin nopeasti pari one on one matsia konetta vastaan.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS) [Hype]

Wii U version julkaisutraileri:
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS)

Tässä kävi hyvin, Verkkokaupan hyllystä löytyi kuitenkin aamulla näitä neljä adapterrillasta versiota! Vinkkailu meni sitten nappiin. ;) Eilisilta meni sitten kolmen pelaajan kera tämän testailuun! Vaikuttaa näin yhden iltasen lyhyen testin perusteella justiinsa siltä mitä odotettiinkin. Parhaimmillaan jopa kaaottisemmalta. Kahdeksan pelaajan matsit voivat olla sitten jotain todella vauhdikasta.

Tänään lisää testiä luvassa, jos vaikka verkkopelin saisi käyntiin. En ole tutustunut, että miten muiden pelaajien kanssa mätkintä sujuu, mutta jos tuolla nimimerkillä tosiaan mätkijöitä voi hakea, niin oma nimimerkki on yllättäen Ulukai, kuten tähän ketjuun aiemmin kirjoittelinkin: Wii U Friend List -tunnukset
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS)

Itsekin kävin ostamassa Smash U:n eilen, ja on kyllä ehdottomasti parempi näin näppituntumalta kuin Brawl. Voisin jopa sanoa, että tässä on todellinen jatkaja Meleelle.

Lisätkääpä minut kaverilistaan niin voidaan ottaa matsia onlinessa. NNID on: arthexavier.
 
Vastaus: Super Smash Bros. (Wii U ja 3DS)

Onko missään verkkokaupassa saatavilla peliä+adapteria ja mielellään vielä ohjaimia? Tuntuu kaikkialla olevan eioota :(
 
Ylös Bottom