Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superjäsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Qualtagh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
...Kyllä Juupajaapa on jo täyttänyt tämän boardin tasa-arvokiintiön.
mitähän pitäisi tehdä että tämä väärinkäsitys siitä että olisin nainen saataisiin korjattua :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
mitähän pitäisi tehdä että tämä väärinkäsitys siitä että olisin nainen saataisiin korjattua :mad:
Eiks semmosia leikkauksia tehdä, missä vaihdetaan pelivälineet? :D

taitaa olla pois sun käsistäsi jo.. :p
ehkä se on vaan kestettävä kuin Mies.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Muuten, vieläkö hifi_mies on kehissä vai olenko vain kenties lahjakkaasti onnistunut sivuuttamaan hänen kirjoituksensa (voiko niitä ylipäänsä olla huomaamatta)? Niitä teidän väittelyjänne oli lysti seurata ja naureskella.:D

Kuten tossa Keiu totesikin niin olen tällä hetkellä intissä enkä siksi ehdi kirjoittelemaan. Taas oli pari viikonloppua kiinni ja jäkstereiden ajo. Siellä sitä painettiin munat turpeessa :D Ja mitä tohon väittelyyn tulee niin katsotaan sitten kuin PS3:nen tulee :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Vanhan miehen lapanen ei syö heinää.

Tuon saman sanoit jo eräässä toisessa keskustelussa ja tuo sama lause on myös sun allekirjoitus, joten mitä sä oikein yrität viestittää tuolla?

Re: Re: Re: Ohhoh..

Do not forget 'The Original Superjäsen'
Me Superjäsenet ollaan vaan mitättömiä klooneja.

Superjäsen on kokenut aikamoisen inflaation, melko monella on jo nimittäin Superjäsen- titteli.. Herää kysymys että kuka ne arpoo??? Onks XShavalla on kotona joku opetettu simpanssi joka nostelee kiposta käyttäjänimiä, jotka sitten saa Superjäsen- tittelin ;) Voisikos joku ylläpidosta kertoa monta Superjäsentä on yhteensä?? Olis se kyl siistii olla Superjäsen( en vihjaile, ihan tosi) , pitäs vaan saada jotain tasoa postauksiin :rolleyes: (mutta eihän kaikki voi olla synnynnäisiä kirjailijaihmeitä ;) )

Edit:
Uusi titteli: Nuolija/ Mielistelijä ja ns. Superjäsen (jota vois jakaa wannabe- Superjäsenille )

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Ohhoh..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
Superjäsen on kokenut aikamoisen inflaation, melko monella on jo nimittäin Superjäsen- titteli.. Herää kysymys että kuka ne arpoo??? Onks XShavalla on kotona joku opetettu simpanssi joka nostelee kiposta käyttäjänimiä, jotka sitten saa Superjäsen- tittelin ;)

3 nimitystä tullut muulta ylläpidolta, loput voivat sitten olla apinan valintoja.

Voisikos joku ylläpidosta kertoa monta Superjäsentä on yhteensä??

Ei noita montaa ole, mutta osa kirjoittelee paljon, niin näkyvyyttä on silloin myös.

Superjäsenet:
Knight, Nem, keiu, juupajaapa, Leo Stenbuck, Hex, Oliver, XRay, olaiho, Crisis, Pacdam, Jiz, Trevor, camisah.

Alavilla ja FrankNyberg omine titteleineen.

Olis se kyl siistii olla Superjäsen( en vihjaile, ihan tosi) , pitäs vaan saada jotain tasoa postauksiin :rolleyes: (mutta eihän kaikki voi olla synnynnäisiä kirjailijaihmeitä ;) )

Ei tuolla nyt ole merkitystä, vaikka tuntuu olevan "nuorison" keskuudessa haluttu.

Tuolla erotetaan vakituiset ja luotettavat kirjoittajat joukosta. Suurin osa ollut melkein alusta(2000 - 2003) asti mukana. Ja osa saattaa kirjoittaa harvoin, mutta kirjoittaa asiaa silloin.

Re: Re: Re: Re: Re: Ohhoh..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Ei tuolla nyt ole merkitystä, vaikka tuntuu olevan "nuorison" keskuudessa haluttu.

Tuolla erotetaan vakituiset ja luotettavat kirjoittajat joukosta. Suurin osa ollut melkein alusta(2000 - 2003) asti mukana. Ja osa saattaa kirjoittaa harvoin, mutta kirjoittaa asiaa silloin.

Ei oo kauheesti noita Superjäseniä sittenkään, ehkä nostin haloon ihan turhaan, mutta ei se mitään... Kyllähän tosta tittelistä tulee haluttu ku sitä saa useampi ni kaikki haluaa kuulua "sisäpiiriin" tai muuhun vastaavaan... Mitäs noista uusista titteliehdotuksista otatte käyttöön?? Toi Shabanin "Kateellinen" olis loistava...

Kyllä nuo nimikkeet tuovat aina vähän väriä tänne boardille, varsinkin kun huomaa uusia nimiä ja nimien omistajia.

Kunniajäsenen arvo niille, jotka ovat sivuston pitkäaikaisimpia käyttäjiä (Yli 2 vuotta)! Ja minä lukeudun niihin, vaikka muita ansioita ei minulla kyllä juurikaan ole, mutta kuitenkin.. :p
Muistan vielä kirkkaasti sekoilevan "PS2:n julkaisuun X päivää"-laskurin etusivulla (ohhoh)
:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Superjäsenellä ei ole enää mitään arvoa, kun joukkoomme on tullut Hyperjäsen. ;)

Huomasin kanssa saman... Kyl se on varmaan hienoa olla hyperjäsen... Ja niitä ei oo ku yksi...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Olen minkäkin täällä jonkun aikaa ollut, mutta aktiivisesti vähemmän aikaa.

Eihän se aktiivisuus niin paljoa vaikuta vaan se että laittaa asiatekstiä tänne kirjottaessaan (XShavaa lainaten)...

Mun tavoite on saada Superjäsen- titteli kymmenen vuoden sisällä, pitäs onnistua :p ja toinen tavoite on voittaa jossain Ps2finin kisassa joku hieno palkinto...

Tuosta Superjäsenistä vielä että eikös tuo Hifi_Mieskin kirjota aika asiaa, vaikkakin harvemmin nykyään (mun tiedon mukaan se on intissä) eli eikös se jo ansaitsis tuon tunnuksen (tuli vaan mieleen ku noita perusteita mietin ja luin HM:n viestejä)??

Tuosta Superjäsenistä vielä että eikös tuo Hifi_Mieskin kirjota aika asiaa, vaikkakin harvemmin nykyään (mun tiedon mukaan se on intissä) eli eikös se jo ansaitsis tuon tunnuksen (tuli vaan mieleen ku noita perusteita mietin ja luin HM:n viestejä)??

Kyllä ja mielessä ollut. Mutta vaihteeksi olen tuon unohtanut.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom