Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja
Aika-ajo:
Larzi tuntui vähän epäonnistuvan aika-ajossa, itselle osui kohtuullisen ehjä kierros. Tontsaz kuitenkin nopein, mutta positiivisena yllätyksenä eturivistä matkaan. Freqqeltä loistava suoritus Audilla, kolmas ruutu kovalla ajalla.
Kisa 1:
Ihan niin kuin aiemmin päivällä epäilin, niin Larzi tuli takaa rinnalle ja osittain ohi jo ennen ensimmäistä mutkaa. Ei vain potku riittänyt itsellä. Pidin sisälinjan ja mentiin Larzin kanssa 3 mutkaa rinnakkain, mutta sitten Larzi vei pidemmän korren ja lähti kiskomaan eroa. Noiden kolmen ensimmäisen mutkan jälkeen ajoin koko kisan itsekseni, ero kasvoi eteen ja taakse. Sijoitus kolmas.
Kisa 2:
Lähtö takaa, vain Larzi ja Tontsaz takana. Epäilin, että molemmat ovat ennen minua ekassa mutkassa, mutta he vähän sohlasivat jotain lähdössä ja sain pidettyä paikkani. Sitten oli monta kierrosta paikkojen vaihtelua puolin ja toisin, tiiviissä pakassa. Tontsaz pääsi ekana väestä läpi, sitten Larzi ja itse olin vielä viidentenä tuossa vaiheessa. Sitten sattuikin omalta osalta ehkä hauskin tapahtuma kisassa. Freqqe ja Omenanraato kisasivat niin maan perusteellisesti keskenään Materassi&Borgo San Lorenzo yhdistelmässä. Savu vaan nousi kun Audi ja Jaguar meni rinnakkain luistossa ja molempien vauhti hiipui täysin. Itse tulin takaa mutkan täydellä vauhdilla ja pääsin puskista täysin yllättämään molemmat ja vedin Freqqestä ohi suoralla ja ehdin hyvin Omenanraadon rinnalle Casanovaan. Sitten pieni kylkikontakti Omenenraadon kanssa joka vähän hidasti vauhtia, mutta onneksi Freqqe oli takana ystävällinen ja antoi minulle lisää vauhtia. Pääsin heittämällä molemmista ohi ja he sitten jatkoivat samaa taistelua maaliin asti. Sijoituksena taasen kolmas.
Kaiken kaikkiaan täytyy olla tyytyväinen tuloksiin. Tuolla autolla Mugellossa ainakin minun ajamana kaksi kolmatta sijaa oli ihan maksimisuoritus. Olisi ollut kiva päästä vetämään Trullijunaa jossain vaiheessa ja katsoa olisko pystynyt pitämään Larzia/Tontsazia takana, mutta nyt siihen ei tullut edes mahdollisuutta. Ehkä myöhemmissä kisoissa sitten.