Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja *SARJA PÄÄTTYNYT*

Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Ei mikään oo mennyt :D Kunhan aikani kuluks heittelin jotain ehdotuksia jotta saatais ne tallipisteet mukaan
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Ei mikään oo mennyt :D Kunhan aikani kuluks heittelin jotain ehdotuksia jotta saatais ne tallipisteet mukaan

Ai joo.No ei se niin karmeaa ole jos en Mersulla pääse, mutta yllättäen testeissäni tuntui hyvältä vaikka jarrut vähän hukassa.
Kyll M3 E90 versio kelpaa myös ( tuntui testeissä ainankin toimivalta ) tai sitten M5.

Mutta mun tulo riippuu edelleen siitä pystynkö ajamaan 20 kierroksen kisaa putkeen ja tätä pitäisi testata ja selviääkö se edes yhdellä testillä, koska jos ei kunnon vääntöä tule niin tieto ei saata pitää paikkaansa.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Itse olen edelleen sitä mieltä et 10kiekan kisa -> taukoa 5-10min ja toinen 10 kiekan kisa

tollanen setti per viikko, jolloin saatais oikean kisaviikonlopun meininki kun ois kaks kisaa, ja olen aika varma et tällä porukalla ne ratkasut kyl tulee 10 kierroksessakin jo, ja jos ei tuu, ni yhtä tiukkaa se on sit 20 kiekan kohdalla viel..

Mut ei oo ääniä ton kannalle tullut :)
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Itse olen edelleen sitä mieltä et 10kiekan kisa -> taukoa 5-10min ja toinen 10 kiekan kisa

tollanen setti per viikko, jolloin saatais oikean kisaviikonlopun meininki kun ois kaks kisaa, ja olen aika varma et tällä porukalla ne ratkasut kyl tulee 10 kierroksessakin jo, ja jos ei tuu, ni yhtä tiukkaa se on sit 20 kiekan kohdalla viel..

Mut ei oo ääniä ton kannalle tullut :)

Itse olisin ehdottomasti myös ton systeemin kannalla eli mä kannatan tuota systeemiä.
Pisteitä tulisi enemmän ja pisteiden paljoudesta johtuen mestaruus kamppailusta tulisi kovempi ja mielekkäämpi myös
hitaammilla kuskeilla olisi mielekkäämpää vaihtelua kun pisteiden saanti kauden aikana olisi "runsaanpaa".

Kaiken lisäksi vähän hitaammilla kuskeilla saattaisi olla voiton mahdollisuuksia tai palkinto pallille mahdollisuuksia lyhyemmissä kisoissa, kuin pitkissä.
Pitkissä vain korostuvat lisää huippu ajajien taidot ja erot vain kasvavat pilviin radasta riippuen tietenkin.
Vaikka tuskin nopeimmille kuskeilla paljoa kampoihin pystyy laittamaan edes 10 kierroksen kisoissakaan.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Minä olin aikoinaan yksi joka lupasi pelin hankkia, mutta olen tullut toisiin aatoksiin. 21.15 on mulle liian myöhäinen aika aloittaa pelailut ja siksi peli jäänee hankkimatta.

Miki, tuollaisia selityksiä ei kuunnella. Dirtiäkin on monesti väännetty pitkälle yli yhdentoista. Kauppaan mars! :)

Mites jos chevyn jättäisi pois ja tilalle Chrysler? Eikö se oo kuitenkin aika jees auto jaggea vastaan?

Niin kuin sanottu, noissa testeissäkin vaikuttaa niin moni asia, että luulen meidän olevan oikeasti viisaampia autojen eroista vasta ensimmäisen championshipin jälkeen. Autoilla pitäisi tehdä onlinessa erittäin perusteelliset testit, että saisi tietoon autojen todelliset erot 20 kierroksen kisassa renkaiden kulumisen kanssa. Ja tämä vielä sekä kuivalla, että sateella. Vielä tosiaan vaikuttaa henkilökohtaiset erot ajotavoissa yms. Esim. minun ajamana nopein auto ei välttämättä ole sinun ajamana nopein auto ja vaikkapa Larzin alla nopein auto ei välttämättä ole kummankaan meidän alla nopein auto.

Mutta niin, se pointti oli se, että mielelläni kuulisin vähän Larzin testailujen tuloksia. Meillä kun oli aiemmin vähän puhetta ja kumpikaan ei ollut hirveän halukas ottamaan sitä parasta autoa. Parhaan auton selvittämiseksi tarvitsisi vain tosiaan tehdä testiä kunnolla. Omakin testi on tehty vasta yhdellä radalla, joten se ei anna todellista kuvaa, koska ajoin ns. oletettavasti nopeimmilla autoilla ensimmäiseksi, joten ne kärsivät siitä. En uskalla kauheasti sanoa muiden autojen suhteista, mutta sen verran uskallan lähes varmaksi sanoa, että Maserati on hitain ja Cadillac on toiseksi hitain. Mutta niillä tuskin edes ajetaan, joten tämä tieto ei paljoa vielä auta :)
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Yhden kisan kesto ja keli: 10+10kierrosta, välissä noin 5min tauko ja kahteen osakilpailuun (kisasessioon) arvotaan ennen kauden alkua sadekeli

Onko tämä tieto lopullinen eli ajetaanko 10 + 10 systeemillä?
Onhan tuo tonne kisa ilmoitukseen ilmoitettu, mutta haluan lopullisen varmuuden asiaan, kun jos on se 20 kierroksen kisa systeemi niin en tule.
10 kierroksen kisakin tuo jo vaikeuksia eli sormien puutumista liian pienen ohjaimen takia.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

sen vert kannatusta nyt tuli (larzi, sinä, older ja minä) et päätin kaikessa mahtavuudessani asian, ja kisaa ajetaan juurikin noin, eli 10+10 kiekkaa ihan pädi kuskeja ajatellen.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

No sitten tulen, mutta auto ois vielä vähän hakusessa.
Eilen ajoin sillä M3 E90 versiolla ja ei oikein parhaalta tuntunut mutta jos pakko niin sitten tuo mutta pitäis testata onlinessä näitä vielä ennen mestaruuskisan aloitusta niin kuin Vompattikin on sanonut.

Alan taas kallistumaan M5 suuntaan eilisen ajon perusteella ja Mersuakin ois mukava testata vielä onlinessä.Testinä menisi ihan 5 kierroksen tempaisutkin kun ajaisi enemmän testinä eikä kisana niitä no tietysti renkaat eivät kulu samaan tapaan kuin 10 kierroksen kisoissa, mutta jos taas testaa 10 kierroksilla kestää testit monta iltaa.

Itse en ole nopea kuin parilla radalla ja oikeastaan ehkä sana käy näihinkin riippuen mikä auto mulla on ja kuinka nopeita muuta ovat.
Ehkä vois huomenna testata illalla, mutta en ole varma joudanko tätä pelaamaan tai jaksanko ajaa.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

ottakaa se auto vaa mikä parhaalta tuntuu, itseä hitaana kuskina kun kiinnostais toi tiimimestaruuskin, mut ei se maailma siihen kaadu jos niitä ei tuu :)

Ite ajelin eilen jaggella, ja ihan ok se on, kunnes renkaat on loppu. Sen jälkeen en pysty pitämään sitä kunnolla radalla verrattuna muihin autoihin
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

ottakaa se auto vaa mikä parhaalta tuntuu, itseä hitaana kuskina kun kiinnostais toi tiimimestaruuskin, mut ei se maailma siihen kaadu jos niitä ei tuu :)

Ite ajelin eilen jaggella, ja ihan ok se on, kunnes renkaat on loppu. Sen jälkeen en pysty pitämään sitä kunnolla radalla verrattuna muihin autoihin

Joo kyllä minuakin tuo tiimi mestaruus kiinnostaa paljon, koska itsekään en ole nopea kuin ehkä kahdella radalla, joten yritetään vielä jos saadaan tuo tiimi systeemi kasaan.

Eikä se voittaminen maailman tärkentä ole vaan hyvät tasaiset ja rehdit kisat.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Mitäs mieltä porukka siit varikkokäynnistä nyt sit on?

Vallelungassa ainakin penaltyä tulee heti kun varikolta tulee pois, testasin eilen kaikki maholliset paikat tulla ulos varikolta...

Mut toisaalta, sama juttuhan se ois kaikille, joten onko sillä väliä? Itse haluaisin tuon yhden pakollisen pysähdyksen mukaan siltinkin, lyhyessä kisassa sil on entistä suurempi merkitys jos jäät jonkun taakse jumiin, niin varikolle ja sit parikierrosta raivolla kiinni muita, sit ku muut tulee varikol ni pääseeki ohi
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

ei niis muute mitää ookkaan, mut ite ainakin haluaisin et ruudus ois muitakin ku bemuja....6 bemua ja sitä ja vompatti jollain muulla, ni ei sekää kivaa oo
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tuli tossa dirtin lomassa juteltua Leija_Speden kanssa joka sanoi että olisi muuten mukana, mutta lähdöt on liian myöhään...

Nyt kaikille hieman selvennökseksi, varsinkin niille jotka on Dirttiä ollut ajamassa :)

SSV8:ssa nyt ajetaan sit viikossa yks "kisaviikonloppu", joka alkaa torstaina klo 21.15.

"kisaviikonloppu" sisältää kaksi kymmenen kierroksen kisaaa, ja välissä noin 5min tauko.

Radoilla kierosajat pyörii 1.20-1.50 luokkaa, eli maximissaan 20minuuttia per kisa, joten taukoineen yks sessio kestää max 45minuuttia, eli kello kymmeneen asti.

Dirtissähän ei montaa kertaa oo jos kertaakaan kun oltais ennen kymmentä lopetettu, joten nyt kaikki hankkimaan tämä peli, toi ajankohta ei oo niin ongelmallinen kuin voisi luulla :)

ps. pistän lainauksena tän viel alotusviestiin niin muutkin näkee
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tänään soitteli pelikauppapelitalo.fi:stä että saan pari viikkoa sitten tilaamani pelin ensi viikon keskiviikkona... eli saatan juuri keretä mukaan sarjaan, mutta testaaminen jää kyllä aivan minimaaliseksi!:(
Erikoinen homma tän pelin kanssa kun suomi/eurooppa-versio piti ilmestyä 1.4 mutta nyt maahantuoja kuulemma ilmoittanut että ilmestymispäivä siirretty kuun loppuun..:confused:
Mut jonkun version se kuulemma tiistaina pistää postiin ja se riittää nyt mulle... olisinhan tuon jo aikaisemmin jostain hommannut, mutta kun maksoin etukäteen niin ei viitsinyt alkaa kauppoja perumaan..

edit: Jos pelistä löytyy Ford, niin se on varattu mulle! ;)
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Fordia ei valitettavasti ole :)

Mersu, 4 eri bemaria, audi, cadillac, jaguar (=ford ;)), maserati, chrysler löytyy...

Mikäs ihme versio vpd:llä sitten tosta on tarjolla, kun sai paljon paljon ennen 1.4 ja on pegi merkinnät yms
 
Ylös Bottom