Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Next Challenge [PS3]

vompatti

New Member
Nimi: Superstars V8 Next Challenge
Lajityyppi: Ajopeli
Kehittäjä: Milestone / Black Bean
Julkaisija: LAGO Srl
Julkaisuaika: Helmikuu 2010
Moninpeli: 1 yhdellä konsolilla, 2-16 verkossa
Pelin kotisivu: http://www.superstarsv8.com/



Samalta firmalta miltä tulee SBK-moottoripyöräsarja, on tulossa Superstars V8 Next Challenge, vain noin kahdeksan kuukautta edellisen osan Superstars V8 Racing:n jälkeen. Merkittäviä muutoksia edellisosaan verrattuna:

  • Moninpelin pelaajamäärä noussut kuuteentoista
  • Radan pinta muuttuu dynaamisesti (renkaista jää kumia parantaen pitoa, vesikelillä ajoura kuivaa)
  • Moninpelissä mahdollista ajaa mestaruuskausi
  • Nyt autoissa on myös sisäkuvakulmat mukana
  • 14 rataa edellisosan 10 sijaan (päivitys 8.3.2010, ratoja näyttää olevan 11)
  • 3D-vauriomallinnus
  • Superstars V8-sarjan kuljettajat ovat olleet mukana hiomassa ajomallia

Gamespotin haastattelua ja muutama kommentti pelin tiimoilta:
Superstars V8 Next Challenge Hands-On - PlayStation 3 Previews at GameSpot

Edellisosasta käytyä keskustelua täällä KonsoliFIN:ssä:
Superstars V8 Racing [PS3] - KonsoliFIN BBS


EDIT 8.3.2010

Autot
  • Audi RS4
  • BMW 550i E60
  • BMW M3 E90
  • BMW M3 E92
  • BMW M5 E39
  • Cadillac CST-V
  • Chevrolet CR8
  • Chrysler 300C SRT8
  • Jaguar S Type R
  • Maserati Quattroporte
  • Mercedes C63
  • Yhteensä 19 autoa

Radat
  • Adria
  • Imola
  • Kyalami (muuttunut hiukan ensimmäisestä osasta)
  • Magione
  • Misano Adriatico
  • Monza
  • Mugello
  • Portimão
  • Valencia
  • Vallelunga (muuttunut hiukan ensimmäisestä osasta)
  • Varano
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Ajaijai kun näyttää hyvältä. Ihan tulee TOCA 1 ja 2 flashbackina mieleen. Toivottavasti ajomallinnus on hyvä ja myös sopii toivoa että onlineen olisi panostettu. Kunnollinen rangaistusjärjestelmä olisi mielekkään onlinekokemuksen aikaan saamiseksi välttämätön. Muutoin tahallaan törmäilijät pilaavat muiden kisat. Vakavasti harkintaan menee. Kun GT5:n julkaisua ei kuulu.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Juma tää kuulostaa ja näyttää todella lupaavalta etenkin autokaluston suhteen juuri sopivaa nopeusluokkaa.Sisäkuvakulma ihan ehdoton mun kriteereissä ja ekassa ei ilmeisesti sitten ollut.
Onko totta että jo helmikuussa ilmestyisi?

Näillänäkymin taitaa mennä ostoon, mutta rahat, rahat voi piru jostain kai revittävä.olin satsannut tulevaan Battlefieldiin.
Mitä lueskelin noita ekan Superstars keskusteluja esim. Vompatin testejä niin sekin vaikutti jo oston arvoiselta, mutta pakko oli jättää väliin.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Juma tää kuulostaa ja näyttää todella lupaavalta etenkin autokaluston suhteen juuri sopivaa nopeusluokkaa.Sisäkuvakulma ihan ehdoton mun kriteereissä ja ekassa ei ilmeisesti sitten ollut.
Onko totta että jo helmikuussa ilmestyisi?

Näillänäkymin taitaa mennä ostoon, mutta rahat, rahat voi piru jostain kai revittävä.olin satsannut tulevaan Battlefieldiin.
Mitä lueskelin noita ekan Superstars keskusteluja esim. Vompatin testejä niin sekin vaikutti jo oston arvoiselta, mutta pakko oli jättää väliin.

TheHut.com: Superstars V8 Racing PS3

Tämä next challenge tulee ostettua kyllä, mutta luultavasti ei ihan heti julkaisussa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Kesäkuun 26:s päivähän tuossa lukee julkaisuksi :p, no onhan se aika lähellä helmikuuta :D

No on joo...mä kun innostuin tosta helmikuusta....parit kuukaudet sinne tai tänne.
No ei siinä mitä sitten meni ootteluun tämäkin peli.Sitten pitääkin katsella ostaako heti vai milloin, kun jos siinä välissä pukkaa yks autopeli myyntiin niin voi olla että tää jää odottelemaan kaupan hyllylle joksikin aikoo.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Kesäkuun 26:s päivähän tuossa lukee julkaisuksi :p, no onhan se aika lähellä helmikuuta :D

Eipäs levitetä väärää informaatiota!

OlderSpaceManin laittama linkki käsittelee tuota edellisosaa, huomatkaa vuosi 2009. Tämän uutuuden siis pitäisi olla tulossa helmikuussa, ihan kuin kotisivuilla kerrotaan. Tosin vähän skeptinen olen sen suhteen, koska helmikuu on jo lähellä ja tarkkaa päivää ei ole vielä annettu.

Kunnollinen rangaistusjärjestelmä olisi mielekkään onlinekokemuksen aikaan saamiseksi välttämätön. Muutoin tahallaan törmäilijät pilaavat muiden kisat.

Itse annan enemmän arvoa mahdollisuudelle tehdä privaservuja. Toivottavasti se olisi pelissä, koska publalla autopelit on aina mitä on. Jos edellisosasta on säilytetty mahdollisuus laittaa AI-kuskit täyttämään tyhjät paikat, niin jo muutamalla ihmiskuskilla saa hyvät kapinat aikaiseksi. Sen verran hyvä oli AI edellisosassa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

tätä kyllä odotetaan innolla, vanhaakin tullut pelailtua, ja varsinkin uusi kiinnostaa rattinäkymän vuoksi ja radan kuivumisen.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Itse annan enemmän arvoa mahdollisuudelle tehdä privaservuja. Toivottavasti se olisi pelissä, koska publalla autopelit on aina mitä on. Jos edellisosasta on säilytetty mahdollisuus laittaa AI-kuskit täyttämään tyhjät paikat, niin jo muutamalla ihmiskuskilla saa hyvät kapinat aikaiseksi. Sen verran hyvä oli AI edellisosassa.

Aivan totta Vompatti hyvä, mutta olisi se joskus publaservullakin mukava koittaa mihin oma vauhti riittää. Tuo AI-kuskien käytön mahdollisuus on loistava asia. Tylsäähän se on ajella leveällä radalla muutaman kuskin voimin.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Aivan totta Vompatti hyvä, mutta olisi se joskus publaservullakin mukava koittaa mihin oma vauhti riittää. Tuo AI-kuskien käytön mahdollisuus on loistava asia. Tylsäähän se on ajella leveällä radalla muutaman kuskin voimin.

Joo, ehdottomasti olisi hyvä jos olisi toimivat rangaistukset. Tuossa edellisosassa tulee kyllä rangaistukset oikomisesta. Perään ajoista en tiedä, en ole kokeillut. Itse olen vain aikalailla menettänyt toivoni publapelaamiseen (vaikkakin loistavia vääntöjä olen ajanut publallakin) ja sen takia kyttään enemmän privaservujen perään. Henk. koht. privaservujen puute saattaa olla deal breaker, mutta rangaistusten puute ei välttämättä, koska niitä ei hyvällä porukalla yleensä tarvita kuitenkaan. Mutta molempi parempi ehdottomasti.

Toivottavasti ovat ymmärtäneet tosiaan jättää tuon AI-kuskien käytön tähänkin osaan. Ihan niin kuin sanoit, niin putoaa pohja aika hyvin jos vain muutaman kuskin voimin pitää päristellä. Se tarvitsee tästä kyllä mainita vielä, että pelissä on sellaisia ratoja mukana, joita en ole muissa autopeleissä nähnyt. Osa on vielä aivan loistavia, hienoja korkeusvaihteluita ja hankalia mutkia. Jännä nähdä mitä nuo neljä lisärataa ovat.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Tälläisen vastauksen löysin,että Superstars V8 Next Challenge Release: Feb 26, 2010 (EU)
Myös monissa oli julkaisu ajan kohtana Q1 Helmikuu tai Q2 Helmikuu.

Privatservu ihan ehdoton on niin paljon kokemusta onlinessä pelaamisesta.
Valitettavasti jostain syystä suurin osa pelaajista etenkin ulkomaalaiset ajavat kovilla otteilla ja oikomalla.
En ymmärrä koskaan miksi ei voi ajaa kunnolla välttämällä lähes kaikin keinoin perään ja kylkeen ajoja.Ei se niin vaikeaa ole on vain aikaisemmin jarrutettava ja haettava sitä ohitus paikkaa ja jos ei löydy niin sitten ajetaan takana ja odotetaan jos toinen tekee virheen.
Lisäksi myös ne selvät oikomiset ei mene mun jakeluun ollenkaan.

Esimerkkinä tossa yks ilta pelasin yhtä autopeliä netissä ja oli viimeinen kierros ja ohitin kuskin oli joku belgialainen ja sitten kohta oli tulossa tiukka oikea niin sieltä tultiin kylkeen oikein rajulla laakilla ja lensin pitkälle ulos radalta.
Taas kun ohitin Norjalaisen edellisellä kierroksella niin se ajoi todella hyvin takana.

Puhumattakaan Suomi kisoista GTP jossa ajetaan välillä 2 kierrostakin rinta rinnan ja ei osuta kertaakaan.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Koitin metsästää rata ja auto listaa, mutta ei taaskaan tärppää.
Muutaman löysin ja parit kuvat.

Kuvat eivät näkyneet täällä joten vaihdoin linkin tilalle eli kuvat täällä:http://www.virtualr.net/superstars-v8-next-challenge-new-high-resolution-previews/

Ratoja: Adria, Imola, Kyalami, Magione, Monza, Mugello, Portimao ja Vallelunga.
Näitä ratoja esim. Vompatti tietää todennäköisesti paremmin koska omistaa ekan version pelistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Koitin metsästää rata ja auto listaa, mutta ei taaskaan tärppää.

Tarkkaan en tiedä mitkä autot tulevat, mutta nehän mukailevat tuota Superstars V8-sarjaa. Tässä listassa taitaa olla jo 2010 kuskit, mutta sitä en tiedä onko Next Challengessa 2009 vai 2010 kuskit ja autot. Mutta tältä listalta noin periaatteessa kuitenkin löytyy tulevat autot: SUPERSTARS® Official Website

Ratojen suhteen, edellisosassa oli seuraavat: Adria, Kyalami, Magiano, Misano, Monza, Mugello, Portimao, Valencia, Vallelunga ja Varano. Eli jos näiden ratojen lisäksi näkyy nimiä (kuten noissa mainitsemissasi oli Imola), niin ne ovat sitten niitä uusia ratoja. Noista vanhoista voin sanoa, että esim. Kyalami ja Portimao olivat todella hienoja ratoja ajaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Vompatti tee sitten tohon ekaan viestiin aina uudet tiedot pelistä niin ei tarvitse etsiä jatkossa uusia tietoja pitkin keskustelu sivuja, näin minä tein SCC peli keskusteluun ja laitoin aina uuden syyn miksi muokkasin.

Sinne vois vaikka alustavaa tietoa heittää noista radoista ja kenties autoista, mutta tietty 100% varmaa tietoa ne eivät vielä vastaa.

Mitä noista radoista tulee niin Kyalami ja Portimao en tunne ollenkaan, mutta Vallelunga on mun mieleen ja ei huono tuo Mugello ratakaan ole.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

V

Mitä noista radoista tulee niin Kyalami ja Portimao en tunne ollenkaan, mutta Vallelunga on mun mieleen ja ei huono tuo Mugello ratakaan ole.

Kyalamissa on joskus ajettu jopa F1-osakilpailuja. Sijaitsee Etelä-Afrikassa. Muistaakseni itse Kekekin on siellä palkintokorokkeella seissyt. Hieno rata tosiaan, jossa on helppo mokata isosti. Muistaisinpa vielä että missä pelissä olen sitä tahkonnut. Olisiko joku TOCA-sarjan peli? En muista.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Kyalami vaikuttaa kyllä hyvältä pätkältä...paljon mutkia ja tuo Portimao taas taitaa olla jo vaativampi pätkä ainankin mäkien perusteella...mäen jälkeen taittuu jonnekin mutta minne ja missä kulmassa haastetta riittää.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Vuorossa huhua ja spekulaatiota. Milestonen blogissa kerrotaan SBKX:n tulevista mahdollisuuksista onlinen puolella. Miten tämä koskettaa SSV8 Next Challengea? Ei välttämättä mitenkään, mutta saattaa koskettaa paljonkin. Koska kehittäjä on sama, pelimoottori on käsittääkseni ainakin pohjimmiltaan sama, molemmissa peleissä on samoja jo vahvistettuja ominaisuuksia, kuten tuo radan dynaaminen muuttuminen. Siispä seuraavat seikat kannattaa ottaa ison suola-annoksen kera, mutta ainakin maalaisjärjellä ajatellessa ovat mahdollisia myös Next Challengeen. Jos tämä lista saataisiin myös SSV8 Next Challengeen, niin mitä sitä enää muuta osaisi pyytää? :)

A little summary

* 16 players multiplayer
* Three customizable online game modes: Quick Race, Time Attack and Championship
* Arcade and simulation support
* Use your custom pilot during online races
* Support for AI drivers during Quick Race and Championship races
* Voice chat on all three platforms
* Password protected matches on PS3 and PC, friend slots support on Xbox 360 (for all you pros out there that want to do serious matches)
* Race time and ranking leaderboards
* The host can kick players (you know, there are a lot of griefers and trolls out there)

Lähde: The Race is on(line) Milestone
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

10 min pätkä, jossa kaveri vähän juttelee pelistä samalla. Vähän huolestuttavalta näyttää tuo rattiongelma. Omituista sikäli, että edellisosassa ongelma oli vähän päinvastainen. Rattia sai kääntää pienissäkin korjauksissa todella paljon, tuossa taas ei voi kääntää kuin ihan vähän jyrkissäkään mutkissa. Toivottavasti on jonkun sortin pre-versio ja asia vielä korjaantuu. Kuulin myös huhua, että boxin puolella olisi jo demo tarjolla, en tiedä sitten pitääkö paikkansa. Boxin omistajat voisivat tarkastaa.

 
Ylös Bottom