Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Supertarjoukset ja muut huippuhalvat pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juzecko
Onnistuuko play.com:issa ostokset visa electronilla vai pitäisikö mennä hankkimaan "aito" Visa?
Nordean electron ei tiettävästi toimi, mutta sammon electron toimii :eek:
 
Jak 2 Renegade = 26

Play.com mainostaa nyt Jak II Renegadea 18 punnalla. Ilmeisesti kyseessä on kuitenkin vain rajoitettu erä.
 
En onnistu löytämään play.comista kyseistä tarjousta. Voihan tietysti olla että tarjous oli ja meni. Jos kuitenkin tarjous vielä on niin voisitko pistää suoran linkin siihen.
 
Ainakin yhtenä PS2-alueen Hot Pickinä (sivun vasemmassa reunassa) se vielä näkyy. Itse pelin kuvauksessa hinta on kuitenkin jo 33 puntaa, joten ilmeisesti ale-erä oli melkoisen pieni.
 
Nyt tuo Jak näkyy olevan näkyvissä 18 punnan hintaan. Aiemmin illalla 18£ näkyi vain tuossa pikkukuvassa, mutta kassalle mentäessä hinnaksi muuttui 32£.
Jak II 18£
Tilaukseen meni.
 
Ghost Recon:Jungle Storm ennakkona 27 euroa. Nyt saa myös uuden/varamikin halvalla loistavan pelin kera. Headset edition tuosta pelistä pikkasen päälle 40 euroo. Play.comista tietenkin
 
Tunnelin Anttilasta (Helsinki) löytyy Ninja Assault + G-Con 2 -pistooli 39,90.
Ninja Assault saa Metacriticissä 60 pistettä.
 
prkl, piti tuo jak 2 tilata, muttakun itsellä ei ole tuolla käyvää korttia ja piti odottaa äitiä, että pistää sen luottokorttitunnukset tuonne, mutta perjantainahan tietysti ei ollut tähän mahdollisuutta ja nyt kun katsoin, niin "sold out". prkleen prkl. Täytynee sitten vain odotella ffx-2:sta.

edit: XIII muuten playssa 18 puntaa, eli sellaset 26e ja virtua fighter 4: evolution 10 puntaa.
 
Hki tunnelin Anttilassa löytyy esim Soul Calibur 2 hintaan 29,20 ja Beyond good and evil 34,99.
 
JKL Prisma:
Rez 9,50e
Crouching Tiger, Hidden Dragon (eikös tämä ole aika uusi?) 19,90e

Citymarket
Big Mutha Truckers 20e :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
JKL Prisma:
Rez 9,50e
Jos tekno/trance-meininki on pätkääkään lähellä sydäntä, kannattaa rynniä kauppaan. Parhaita musafiilistely-pelejä ikinä.

Crouching Tiger, Hidden Dragon (eikös tämä ole aika uusi?) 19,90e
Ja MetaCritic 47 pojoa... Hyvä leffa, huono peli. Been there, done that too many times.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Jos tekno/trance-meininki on pätkääkään lähellä sydäntä, kannattaa rynniä kauppaan. Parhaita musafiilistely-pelejä ikinä.

Juu, olin jo ostamassa Rezin, mutta tällä hetkellä on niin paljon pelattavaa, että siirsin sen hankintaa hieman.
Ja MetaCritic 47 pojoa... Hyvä leffa, huono peli. Been there, done that too many times.

Muistelin PELAAJAn hehkuttaneen jonkin verran viime vuoden numeroissa. Sain niistä aika positiivisen kuvan, mutta sitten arviota pelistä en ole nähnyt juuri missään mediassa, saati sitten itse peliä kauppojen hyllyllä, kuin nyt Prismassa.

Sieltä löytyi myös hirveä läjä pinball ja chessmaster- pelejä PS2:lle.

edit: GTA tuplapakkaus oli muuten Cittarissa hintaan 33¬ tms. Alle 40¬ kuitenkin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Juu, olin jo ostamassa Rezin, mutta tällä hetkellä on niin paljon pelattavaa, että siirsin sen hankintaa hieman.
Kannattaa kuitenkin hankkia. Parasta, mitä voi tehdä housut jalassa ja lisävarusteiden kanssa saattavat saada housutkin kyytiä. ;)
 
Cdon.comissa on synttäriale. Mieleen jäi ainakin Prince of Persia, XIII ja Beyond Good and Evil 25 euroa/kpl.

Samaten Soul Calibur 2 netanttilassa 26,90.
 
JKL Anttilassa oli iso hylly viime kevään julkaisuja ja platinapelejä kaikki 25¬.
 
Turussa länsikeskuksen viihdemaailmasta saa 100 ensimmäistä tarjoushintaan keskiviikkona Socom2:sen, headsetin sekä verkkoadapterin hintaan 78,95e.
Itse tuon kävin jo varaamassa tuon, joten beware kaikki verkko-sissit! :D
 
Ylös Bottom