Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Surffaatteko konsoleillanne?

Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Hämmästyttävän paljon tulee Wiin Operalla selattua. Se on jotenkin vain niin mukavaa.

PSP:n selainta tulee käytettyä vain ääriharvoin aivan erityistilanteissa. Aivan liian hidas ja kömpelö.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Mulla nykyään surffailut hoituu 80%:sti konsolilla, hyvä kun 2-3 krt/vko tulee edes PC:tä avattua kun taas konsoli päällä käytännössä joka päivä.
Rupeaa tämä padilla kirjoittelu luonnistumaan jo..
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Ei todellakaan huvita surffata kotona kömpelösti konsolilla kun tietokone on vieressä.

Mobiiliselaimet kannattaa silti ottaa huomioon. Kännykän wlanilla tulee jonkun verran surffattua. Reissun päällä kännykän mukana kulkee mukavasti myös sähköposti ja netti.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

PS3:lla tulee satunnaisesti käytyä netissä, yleensä sinätuubista videoita katsomassa. Kun ei ole sitä taulutelkkaria niin tuo teksti on aika hataran näköistä. Krapulassa, kun minä en sängystä liiku kuin jääkaapille ja takaisin niin tulee eniten surffailtua pleikalla, yleensä tulee katsastettua mitä sitä on tullu kirjoiteltua eilis iltana... :p
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Joskus harvoin, kun olen jo petiin mennyt ja tietokoneen sammuttanut, tartun Dualshocki 3:een/SixAxikseen ja alan selata PS3:lla nettiä. Käyn ehkä KonsoliFINissä, katson videon Youtubesta ja tsekkailen kuvia... kissoista. Kyllähän tuo on yllättävän sujuvaa, kunhan ei tarvitse hirveästi tekstikenttiin mitään kirjoitella. Konsolin pitää tietenkin olla kytkettynä televiisioon, jotta selaamaan asti päästään. Nyt kun isäntä on lomamatkalla Saksassa, voi muta monoliitti imeä sieluani televisiosta rauhassa.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Jos en jaksa pistää tietokonetta päälle, niin saatan kattoa Konsolifinin uutiset PS3:n selaimella. On se melko epäkäytännöllinen, joten tietokone on aina ykkönen surffailussa!
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Do dii nyt voi sitten paljastaa että miksi täällä moista kyselin: tehtiin duunissa tämmönen hs.fi/mobiili-sivusto joka pitäisi ehkä toivottavasti toimia myös PSP:llä ja DS:lläkin, ehkä myös tavallisten konsoleiden sivuilla.

Käykääpäs kokeilemassa että toimiiko? Palautetta (hs.fi/mobiilista löytyy kohta Palaute) antaneiden kesken arvotaan sadan egen lahjakortteja verkkokauppacomiin eli ei ihan turha homma.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Jaahah palautelomake oli sitten hajonnut lomien aikana. Eli palautteet bittiavaruudessa. Jos olet lähettänyt palautetta niin tee se uudelleen niin saamme yhteystietosi ylös ja osallistut arvontaan. Arvostaisimme kovasti jonkun PSP/DS-käyttäjän edes pikaista arviota.

Sorry spammaus ja pahoitteluni.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Kyllä aika paljonkin koska siskoni on aina tietokoneella ja meneehän tämä melkein täydestä.

Pari sellaista pientä asiaa ottaa vaan päähän.:mad:
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Avovaimon vanhahkosta koneesta kosahti näytönohjain joten Sims-tuskissaan hän sitten valtasi minun koneeni.. Kyllä voi sanoa että tällä hetkellä "hieman" ns. vituttaa ettei boksissa ole selainta enkä DS:ää tai PSP:tä omista. Kännykässäkään ei ole wlania, ikävä kyllä. Täytyy varmaan ruveta tonkimaan kaappeja siinä toivossa että joku agp-paikkainen näytönohjain löytyy jostain, huoh.

Harmi ettei tulevassa isossa boksin käyttöliittymän päivityksessä taida tulla vieläkään selainta :-(
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

PS3:n omistan enkä sillä kyllä surffaile paljoakaan, kun on tietokone tässä vieressä ja yleensä päällä. PS3:lla käyn kuitenkin kattelemassa teemoja ja latailen niitä ja saatan nopeasti käydä kattomassa joskus esim. konsolifinistä uusimpia uutisia kun ei jaksa koneelle nousta.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Selaan itse asiassa enimmäkseen PSP:llä! konetta ei yleensä huvita pitää turhaan auki ja nykyään käynnistyskin vie jo niin kauan ku on varmaan kone täynnä roskaa, että paljon nopeammin lukaisen uutiset ja sähköpostit PSP:llä. Ja joskus myös PS3:lla jos satun sitä pelaamaan.

Tähän väliin voisinkin lyödä tällaisen off-topickin, liittyen nimittäin siihen että onko muilla nykyään ongelmia katsoa videoita youtubesta PS3:lla? Itsellä nimittäin aikoinaan toimi moitteetta mutta nykyisin sivu latautuu jotenkin epätäydellisesti (ilman kuvia ja kaikki tekstit on hyvin kapealla "vyöhykkeellä" eli vain muutama sana per rivi) ja herjaa vain että pitäis päivittää flash player. Se vain että PS3 ei pahemmin löydy noita flash playerin päivityksiä. Liittyykö tämä siihen että tässä jokin aika sitten youtuben videoiden kuvakoko kasvoi eli ilmeisesti resoluutio kasvoi myös?

Sori tosiaan tuo off-topic mutta olen asiaa jo kauan harmitellut ja ajattelin että tämä voisi olla hyvä ketju kun tässä kuitenkin puhutaan konsoleilla selailusta. Kiitos jo kaikista vastauksista!
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Surffailisin mielelläni, mutta aaltoja ei meinaa vain kotisuomesta löytyä..... Eli en...
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

PS3 on itseasiassa minulla pääasiallinen nettiselauslaite. Tietokonetta ei jaksa edes pistää päälle, kun ei sillä mitään muutakaan tule oikein tehtyä. Kännykkäkin menee tietokoneen edelle.
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

PS3 on itseasiassa minulla pääasiallinen nettiselauslaite. Tietokonetta ei jaksa edes pistää päälle, kun ei sillä mitään muutakaan tule oikein tehtyä. Kännykkäkin menee tietokoneen edelle.

niimpä:)
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Pleikalla surffailen, tosin Firefoxilla buntun kautta. Tämäkin vain koska ykköskoneeni (PC) otti ja käräytti itsestään powerin.

Joskus harvoin katselen kännykällä uutimia vessassa :)
 
Vastaus: Surffaatteko konsoleillanne?

Tälläkin hetkellä musat tulee plösön kovolta ja surffaukset myös plösöllä
 
Ylös Bottom