Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PilusErektio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
CoD4-klaani hakusessa

Joo etin täs kunnon cod klaanii jossa pelaillaan matsei ja on iha hyväkin :)

PSN ID: Da_Owna
K/D Ratio: 1.33 ja nousee
Prestige: Viimenen 22 ja nousee nopeesti :eek:
Aika pelattu: joku 14d 15h ja joululahjaks 2007/2008 sain pelin ja pleikan
Ikä: kohta 14
Score:499749
Kills:n. 38789
HeadShots: N. 6500
Deaths: n. 29200
Aktiivisuus: pelaan joka päivä

ennen en oo pelaillu matsei XtA:ssa olin koeajalla mut se kaatu :mad: . Oon aika hauska jätkä ja ihan hyvä pelaamaan. publalla yleensä pelailen
kaikki modet menee :)

Vastaus: CoD4 klaani hakuses

Joo etin täs kunnon cod klaanii jossa pelaillaan matsei ja on iha hyväkin :)

PSN ID: Da_Owna
K/D Ratio: 1.33 ja nousee
Prestige: Viimenen 22 ja nousee nopeesti :eek:
Aika pelattu: joku 14d 15h ja joululahjaks 2007/2008 sain pelin ja pleikan
Ikä: kohta 14
Score:499749
Kills:n. 38789
HeadShots: N. 6500
Deaths: n. 29200
Aktiivisuus: pelaan joka päivä

ennen en oo pelaillu matsei XtA:ssa olin koeajalla mut se kaatu :mad: . Oon aika hauska jätkä ja ihan hyvä pelaamaan. publalla yleensä pelailen
kaikki modet menee :)

Hienoa t|C llä vähän porukasta puutetta ollukin... käy rekkaamassa consolegamingiin laita tunnaris privalla niin laitan sulle inviteä klaaniin.

Vastaus: CoD4 klaani hakuses

Ei TEBOILIN TYTÖT oo oikee klaani:rolleyes:

Nyt ne sit taitaa olla oikee klaani :) Rekatkaa poijjaat vie cg:n!

Viimeksi muokannut moderaattori:
COD4-klaani PS3:lle hakusessa

Moikka

Etiskelen ittelleni tässä COD4 klaania. Tätä kirjoittaessa level 44. Pelannut COD:ia melko epäaktiivisesti viime joulusta lähtien, kun nyt ajattelin alkaa pelaamaan aktiivisemmin.
Kaikki klaanipelimuodot käy mainiosti, mutta kiinnostusta eniten on S&D:hen ja hardcorepeleihin. Pieni klaanikin käy. Aktiivisuutta on melko paljon, pelaan ainakin semmoiset 3 tuntia päivään riippuen löytyykö matsia.

Yhteyttä vois nyt aluks ottaa viestillä privaan, tai PS3 ID:heni, eli Kala-Kallio. Sieltä sitten meseen tai IRC:iin.

EDIT: HAEN SIIS EDELLEEN KLAANIA!!! HEADSETTIKIN LÖYTYY

Vastaus: COD4 klaani PS3:lle hakusessa

Terve! Tulee vähän myöhässä mutta haittaakohan se..

Meillä tosiaa olisi käyttö hardcore ja SD-muodoista kiinnostuneille pelaajille. Itse olen mökillä, joten Nevis91 lisää/lisäsi sut listoille, niin jos kiinnostaa niin nevis katsoo minkälainen tyyppi sä oikein olet. ;)

paketoija etsii klaania

Haluaisin löytää mukavan klaanin, jossa pelataan yhessä matseja. Turnausaktiivisuus olis plussaa. Pelaajien keski-ikä vähintään 15-vuotta. Oon level 32 ja ihan kohtalainen. Ootan klaanilta kunnioitusta mua kohtaan. Jos jotakuta kiinnostaa niin pankaa ystäväpyyntöö tai viestii tänne. Pleikkariin saa myös lähettää ystäväpyyntöjä.:)

Vastaus: paketoija etsii klaania

Joo, kyseinen heppu oli hetken meidänkin listoilla. En ole huonompaa pelaajaa nähnyt ihan oikeasti, en haluaisi sysätä tätä edes pahimmalle vihamiehelleni. (tai ehkä juuri sille)

Joo, kyseinen heppu oli hetken meidänkin listoilla. En ole huonompaa pelaajaa nähnyt ihan oikeasti, en haluaisi sysätä tätä edes pahimmalle vihamiehelleni. (tai ehkä juuri sille)

Ei kai kukaan heti voi olla mestari. Pelasitteko hänen kanssaan montakin kertaa?

Kyllä me muutaman kerran pelattiin. Ne oli vaan semmosii pelimuotoja mitä en ollu paljoo pelannu. Pelaan eniten deathmatcheja. Wallu0 mulla ei oo mitään sua vastaan klaanis ei vaan sopinu mulle. Eikä kukaan muu kunnioittanu mua paitsi sä. Joten oon ihan ok pelaamaan vaikka en mikään paras.

Oletko palannu kauan codia? Mitä pelimuotoja olet sit tottunut pelailemaan? Mihin aikoihin pelailet? Onko sulla mikkiä? Ikä?

Luulen et noi kiinnostavat muita eniten, jotta pääsisit johonkin klaaniin kokeilemaan.

Ei kai kukaan heti voi olla mestari. Pelasitteko hänen kanssaan montakin kertaa?

Kyllä me pelattiin yhdessä n. 5 kertaa. Oikeastaan tässä tilanteessa mua vituttaa vain tapa jolla paketoija lähti, varoittamatta sanoi ettei ole enää klaanissa. Minä klaanin johtajana kunnioitin pakea pelaajana, ja odotin kunnioituksen olevan molemminpuolista. Halusin antaa kaverille mahdollisuuden kehittyä pelaajana, ottamalla hänet mukaan porukkaamme. Muut teamiläiset eivät ikinä oikein hyväksyneet pakea mukaan, mistä olen pahoillani. Mulla ei ole asiaan enää mitään sanottavaa. Onnea vaan minne ikinä päädytkään.

Oletko palannu kauan codia? Mitä pelimuotoja olet sit tottunut pelailemaan? Mihin aikoihin pelailet? Onko sulla mikkiä? Ikä?

Luulen et noi kiinnostavat muita eniten, jotta pääsisit johonkin klaaniin kokeilemaan.
Kyllä mä oon muutaman viikon pelannu. Osaan pelata teamdeathmatchia free-for-allia ja jonkunverran sabotagea. Mulla on mikki ja oon 15 vuotta. Oon level 32

Kyllä me pelattiin yhdessä n. 5 kertaa. Oikeastaan tässä tilanteessa mua vituttaa vain tapa jolla paketoija lähti, varoittamatta sanoi ettei ole enää klaanissa. Minä klaanin johtajana kunnioitin pakea pelaajana, ja odotin kunnioituksen olevan molemminpuolista. Halusin antaa kaverille mahdollisuuden kehittyä pelaajana, ottamalla hänet mukaan porukkaamme. Muut teamiläiset eivät ikinä oikein hyväksyneet pakea mukaan, mistä olen pahoillani. Mulla ei ole asiaan enää mitään sanottavaa. Onnea vaan minne ikinä päädytkään.
Kiitti vaan Wallu0. Onnea sullekin.:)

Ylös Bottom