Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PilusErektio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testos- ja sibes etsii klaania

joo elikkä 2 perus kovaa pelaajaa etsis suht hyvää klaania oikeastaan vain HC S&D pelalataan.

Testos-

sibes

Vastaus: Testos- ja sibes etsii klaania

Mulla ei ole valitettavasti töitä tarjolla, matalasuhdanne aka lama. Helpotatte heti paljon klaanin etsintää täyttämällä hieman tarkemman hakemuksen. Hyvä olisi mainita seuraavat asiat: ikä, mikki on/off, tutuimmat pelimuodot, sopivat peliajat sekä varmasti tärkeimpänä lyhyt ja ytimekäs kuvaus itsestäsi.

Onnea klaanin etsintään. :)

Meillä olisi tilaa parille pelaajalle. Oletteko hyviä?

Esim. rupeeko publa pelaaminen maistumaan puulta ja tunnetteko mapit kuin taskunne?

Minkä ikäisiä olette?

Harvempi klaani tätä peliä kyllä HC S&D:nä pelailee. Tai ainakin suomalaisista. Meidän klaani pelaa normi S&D. Jos ei tuo haittaa niin tilaa on.

Ilmotelkaa sitten tähän ketjuun tai tuohon "Creative Gaming Rekry" ketjuun;
http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...3-[c4g]-creative-gaming-rekry.html#post811944

Meillä olisi tilaa parille pelaajalle. Oletteko hyviä?

Esim. rupeeko publa pelaaminen maistumaan puulta ja tunnetteko mapit kuin taskunne?

Minkä ikäisiä olette?

Harvempi klaani tätä peliä kyllä HC S&D:nä pelailee. Tai ainakin suomalaisista. Meidän klaani pelaa normi S&D. Jos ei tuo haittaa niin tilaa on.

Ilmotelkaa sitten tähän ketjuun tai tuohon "Creative Gaming Rekry" ketjuun;
http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...3-[c4g]-creative-gaming-rekry.html#post811944

ikää löytyy 18,mikki löytyy,mapit tunnen kun omat taskut, mutta en tiedä tuota tavallista s&d kun on aina tullut tuota HC:ta vedettyä.

Mä oon 17v ja tunnen mapit kuin omat taskuni:)
tota HC on tullut joo pelattuu mutta kai seki menis se normi S&D.
Mikkiä ei ole vielä mutta kohta on:)

Itellä on kokemusta myös HC muodosta. JA olen ollut sen kannalla melko kauan itsekkin. En tietenkään halua toisten pelimukavuutta lähtee muuttamaan mutta ei tosiaan ole paljoa klaaneja jotka HC:ta pelailee. Vaikka HC moodi nyt neutralisoi sen jukan niin ei se ole myöskään kivaa kuolla koska sinua ammuttiin kerran ja joku vahingossa heitti fläshillä päähän.

Mut tosiaan. HArkitkaa asiaa, ja jos ootte kiinostuneita niin laittakaa tuohon meidän klaanin reky ketjuun viestiä tai privaa kfinin kautta. (Tai vaikka PSN)

Etsin CoD4 klaania.

Juu eli klaania olisin vailla. Pelailen melkein päivittäin mikki löytyy mappackia ei :/ pelaan yleensä HC pelimuotoja mutta kyllä ne muutkin menee jos on pakko. Tasoluokastani en nyt oikein mitään mene sanomaan.. joskus menee paremmin ja joskus huonommin PSN ID: Ziibo_FIN jos haluaa testailla.

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - klaania/peliseuraa?

juu eli olis tarvetta klaanille codi neloseen laittakaa YV:tä jos haluutte enemmän tietoa tai sitten suoraan PSN

Nyt, kun on tuo mikki, niin vois kai hakea jotain peliseuraa. Klaanitoimintaan tuskin lähden, kun ei ole aikaa eikä halua, mutta ihan public-räiskimistä normaalin team deathmatchin hengessä. Taidoilla nyt ei niin kauheesti väliä ole juuri tuon takia, mutta mieluiten sellaista seuraa, joka sentään osaa perusjutut ;). Pelaan pääosin viikonloppuisin (ellei kuningas alkoholi estä), mutta arkisinkin silloin tällöin, jos ehtii tai on lomautus päällä.

Psn-tunnus on tuo Snydenthur.

Itse olen tehnyt comebackin CoD4:ään. Ruvennut mättämään tuota SnD:tä joka päivä, mutta yleensä vasta illalla kun päivät menee kaverien kanssa. Jos kaipaatte iha suht. koht. kokenutta peliseuraa, niin lisäilkääs AKSU95, olen 7. prestigellä ja 50lvl, pelaan nykyään M4/s ja claymorex2, stopping power, steady aim. Headset löytyy ja ikää on 13v.

Itse siis voisin liittyä johonkin SnD klaaniin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 klaania vailla

Alat vaan pelailee porukoiden kanssa ja jos inviä satelee useemminki partyyn niin taitoa sulta niiltä näkymin olisi.

Lisäät vaan tosta listoille porukkaa vaikka et olisi lupaa pyytänykkään ja pelaat niiden kanssa. Kyllä sieltä sit varmasti joku teikäläisen huomioi ja pyytää klaaniin :)

Ei ainakaan omasta mielestä tällanen foorumeiden kautta pyytely auta mitään kun pitäisi olla ihan selvät taidot ums. Esim useimmiten PC puolella porukka tietää oman tasonsa noin suunilleen (esim että pärjää klaani matseissa) ja toten lähettää foorumeilla low/medium/high tagin siihen viereen että minkä tasosta porukkaa ettii tai haluaa.

Esim: "Seaching for {high} lvl CoD4 players!"

Mut tosiaan, konsolillahan ollaan niin ei auta ku pelailla muitten kanssa publalla pari viikkoa ja saatat päästä jonnekkin.

EDIT: Ja sit tietenkin mukaan tulee tää muitten kanssa käyttäytyminen (esim huudatko vai kiljutko yms.) Yleisesti aika tasokasta porukkaa klaanit ettii että löytyy sitä "maan pintaa" siitä ihmisestä hieman. Ettei oo ihan älämölömeininki koko ajan. (Ellei sit oo koko klaani tätä "älämölö" porukkaa.. köhköh..)

Vastaus: CoD4 klaania vailla

Aktiivinen ja äänenmurros mennyt jo ohi, on/olis mun ainoot hakukriteerit ihan mihin vaan.

Ylös Bottom