Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suurin ostoksesi

Vastaus: Suurin ostoksesi

Toistaiseksi suurin ostos rahallisesti on auto ~22.000
Suurin tulee olemaan omakotitalo tässä jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Minun suurin yksittäinen ostos tähän mennessä oli alamäkipyörä 5 vuotta sitten. 2000 eugen
siihen meni ja hyvin se on vieläkin palvellut, toki osiahan siitä on vaihtunut varmaan toisen 2000
euron verran.
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Hmm.. Asuntoja en ole ostellut, enkä autoja, en polkupyöriä enkä hankkinut lapsia joka myöskin tulee kalliiksi :D Mutta elektroniikkaa päivitellään jatkuvasti.. Viime vuonna ps3 (450e), tänä vuonna philipsin 37" full hd telkku (699e) ja tietokone myös viime vuonna, kannettava hp merkkinen (699e) ja sitten PALJON kaikkea krääsää 20e-200e / kpl joita en rupea mainitsemaan. <3
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Ihme ketjuja täälläkin on, mutta mikäs mie oon arvostelemaan kun tänne kirjoitan.
Suurin ostokseni...
Vaimon kanssa rivarin pätkä n.70t (minun osuus), eli pankin kanssa naimisissa seuraavat 30 vuotta.
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

hmm, taitaa olla n.800e maksanu Sony Bravia 32W4000 telkkari

ps. Ehkä oli vähän ylihintanen :rolleyes:
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Eipä tässä vielä ole isompia ostoksia tullut oltua. Suurimman osan nykyisestä tietokoneesta maksion, eli n. 1000e
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Kaipa se on tuo sänky päätyineen ja tarvikkeineen jollain viidellä tonnilla.
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Nyt on ainakin hyvä nukkua ;).

Joo. Mutta tuntuu kyllä jotenkin hölmöltä täyttää vuokra-asuntoa ylikalliilla sisustalla, kun voisi tehdä toisinpäin ja ostaa ensin oman kämpän, nuukailla sitten nuo huonekalujutut ja muut. Poislukien tietty telkkari. ;)
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Volvon farmariauto 17 500e ja voin kertoa, että olen juuri nyt yhtä hymyä! :D Muutaman vuoden päästä kenties omakotitalo...
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Sonyn 40'' ja LG:n 42'' Full-HD televisiot , maksoi sen 1800 euroa yhteensä.
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Sanotaanpa nyt että 32" LG HD-ready telkkari 392€ ja PS3 399€.

Ens kesänä varmaan rippi (+ mahdollisesta kesätyöstä) saamilla rahoilla kootaan uusi tietokone. Mopoon menee varmaan vaan pari sataa euroo, kun mopo on omasta takaa, tosin täytyy vähän säädyllisempään kuntoon laittaa, ettei poliisit joka välissä sitä pysäyttele. : )
 
Vastaus: Suurin ostoksesi

Viimisen vuoden aikana tullu osteltua vähä kaiken näköstä

Tietokone 700€
32" telkku 399€
Sohva 450€
kissan pentu 400€ :D
 
Ylös Bottom