Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

  • Halo veljen kanssa läpi.
  • NHL 2004 - 2½ kautta putkeen veljen kanssa.
  • Live tuli kuvioihin, Livegamers.infoon liityin, löytyi jumalaton määrä suomalaisia aktiivisia livettäjiä.
  • Klaanitouhu - pääsi peleissä puhaltamaan yhteen hiileen ja tuntea kuuluvansa tiimiin.
  • Voitettiin Suomen paras GR:IT klaani Infected Gentlemen TeamCompeten turnauksessa ;)
  • Monta IRL ystävääkin tullut Liven kautta.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Kyllä Splinter Cell:PD iski heti ensimmäisestä peliscreenistä lähtien sillä ekan splintterin jälkeen grafiikka (+valot/varjot) parantui..mut kyllä yllättäen Halon peluu iski ensimmäisenä, kun sitä ennen oli tullut pelattua 233mhz pena 2:lla (onnettomia pelejä)... :D
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Taitaa olla mullakin Halo nelinpelinä, jota on tullu ihan kunnolla hakattua.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Star Wars Battlefront nettipelinä. Pelasti äxboksin ponnettoman tarjonnan tästä genrestä.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus" xbox:n kanssa...

  • Halo cooppina ja moninpelinä
  • Xboxin sanan "levittäminen" kaveripiiriin
  • Livessä ensimmäiset Moto GP ja Ghost Recon -sessiot
  • Live-muistot ja tutustuminen
  • Modaus
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus" xbox:n kanssa...

juho123 sanoi:
Heh, tuokin on kyllä sellainen, jonka voisi mainita. Kyllähän moni boxin hankkikin..
Heh, sama täällä. Pleikkarit jäi kaappiin pölyttymään :D
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Olin just hankkinu xboxin. PS2 oli viel mun huoneessa. Hakkasin, heittelin, tein kaikkea mahdollista tuhoa PS2 ennenkuin aloin pelaa boxii. :D ;) .
Oikeesti vaan heitin pleikkarin sängylle pois kirjahyllyäni rumettamassa.

Halo oli kyllä mahtava kokemus!
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Näitä kun rupesi lukemaan niin alkoi tehdä kummasti mieli saada Xbox. :)
Mutta kannattaako mun ostaa Xbox, kun a) mulla on jo PS2 ja tykkään pelata silläkin, ja b) me ostettiin just uusi huipputietokone. Eli esim. Halo 2 pyörii sillä aika varmasti kun se joskus tulee PC:eelle. Olen jo jonkin aikaa haaveillut Xboxista ja raha ei olisi niinkään se suurin ongelma. Suurin ongelma on saada äiti ja isä suostumaan siihen. Voisin tietty ostaa se salaa, ne tuskin huomaisi sitä ihan heti. Mutta jos esim. Halon ja monet muut Xboxin huippupelit saa joko PC:eelle tai PS2:elle (esim. Splinterit), niin kannattaako se? Ja onko totta että Xbox kaatuu helposti ollessaan PC pohjainen konsoli. Itse en ollut uskoa moista, mutta haluan vain varmistaa. Ja tämä voi olla hiukan offtopic mutta en viitsi uuttakaan aihetta tehdä.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Olin tulossa koulusta kotia. Yllätyin positiivisesti, kun näin Gameboxin paketin pöydällä. Rupesin sitten innolla pelaamaan Halo 2:sta. Pelasin sitä 8 tuntia putkeen. Mahtava kokemus. :D
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Osto on varmaan ihan kiva kokemus. Kävin isin kanssa keskustan pelikaupassa, sitten vaan sanoin myyjälle, että otettais viis peliä, konsoli, dvd-kit ja kakkosohjain. Sitten se kaikki painoi aika paljon mutta minä halusin välttämättä kantaa kaiken yksin. Sitten isä kävi vielä kaupassa, mutta halusin jäädä "vahtimaan, ettei kukaan murtaudu takakonttiin ja ota mun xboxia", ja sitten, ryömin tavaratilaan takapenkiltäkäsin ja otin xboxin laatikon. Kun isä tuli takasin, se pelästyi hiukan kun olin repinyt kaikki pahvit ja pehmusteet pois ja halailin mustaa laatikkoa takapenkillä. Onnellinen hetki.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Minulla suurin kokemus oli, kun ensimmäisen kerran käynnistin oman xboxin ja pelinä oli vieläpä Halo2. Voi että sitä tunnetta... :o
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

e-a-m sanoi:
Ja onko totta että Xbox kaatuu helposti ollessaan PC pohjainen konsoli. Itse en ollut uskoa moista, mutta haluan vain varmistaa. Ja tämä voi olla hiukan offtopic mutta en viitsi uuttakaan aihetta tehdä.



Omaani en ole nuri saanut kahden aktiivisen pelivuoden aikana.

Ja paraskokemus oli kahdeksan äijän porukalla haloa system linkkinä, kenttänä blood guich, neljä äijää toisen pään "talossa" jumissa, neljä muuta ajaa ympyrää kahdella jeepillä kaks konekivääriä jatkuvasti tulittaen... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Itse kun vähän "myöhässä" pääsi tähän Xbox-hurmioon (ostin boksini helmikuussa -05) niin olihan se nyt aivan mahtava tunne kun vielä tämän vuoden alussa yritti repiä PS1:n Fifa-peleistä jotain irti, ja kun ensimmäisen kerran koitin sitten boksini mukana tullutta Fifa 2005:tä, fiilis oli mahtava.

Toisaalta kun olen Xboxin sisäistänyt nyt vasta puolen vuoden ajan (sitä ennen en ollut pelannut) niin vanhemmatkin boksipelit jotka on jo halpoja näyttää omaan silmään hyvältä kun niin monta vuotta hakkas PS1:n kanssa. Eli kohtalaisen halvalla saan vielä viihdytettyä itseäni.

Se suurin hurmos Xboxin kanssa tapahtui kuitenkin kun ensimmäisen kerran löin Burnout 3:n koneeseen. Ei helvata, semmosta en todellakaan ollu ennen nähny.

Todennäköisesti saan tästä boksista vielä pitkään paljon irti, eikä Xbox 360:a tarvi ostaa ku vasta sitte ku sen hinta on laskenu reippaasti.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Soul Calibur II alkudemo 720p tilassa toistettuna 32" LCD-näytöllä. Tuon voi katsoa aina uudestaan ja uudestaan :D
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Kaverin kanssa Haloa co-oppina 52" projektiotelevisiosta. Monia muitakin huippuja on, mutta tämä ehkä niistä mieleenpainuvin.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Hmmm... kyllä se suurin kokemus oli rapia 18kk odottamisen jälkeen Ninja Gaidenin korkkaaminen heti konsolin hankkimisen jälkeen. Ja seuraava suuri hetki tuli Normal-tasolla läpi pelaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Suurin, paras "kokemus xbox:n kanssa...

Ninja Gaidenin pelaaminen, syy miksi ostin konsolin.
 
Ylös Bottom