Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SW: Episode 3

Janus

Active Member
Enpäs tälle löytänyt omaa topikkia. Anyway, sain pelin tänään läpi ja ihan hyvältä tuntui. Co-op moodia ei ole tullut vielä kokeiltua, mutta...

Tarinamoodi on nyysitty LotR peleistä, eli suht suoraviivainen juokse kujaa ja silvo kaikki mikä tulee eteen. Mutta toteutus on ihan hyvä (toisaalta olen SW fani). Graffa on hyvää ja Ep3n leffat ovat jees. Mukana on myös LOTRista tuttu live action muuttuu moottorilla tehdyksi animaatioksi.

Co-op on mukana, mutten ole vielä kokeillut. Myöskin kenttiä kahlatessa avautuu duelist hahmoja, ja lisätehtäviä. Bonus tehtävät ovat ihan jees kamaa, pikku kahakoita ja platformereita. Toisaalta mukana on vielä neljäskin moodi: Duel.

Eräänlainen beat-em-up siis. Voit ottaa hahmon ja kuten Virtua Fighterissa, Tekkenissä, jne, ottaa matsia vastustajasta. Mukana ovat Anakin, Obi-Wan, Ben Kenobi (siis Ep4), Darth Vader (Ep 4-6), Serra (2 miekkainen Jedi ritari), jedi miekkamestari (katson nimen perjantaina, mutta hemmoa näyttelee elokuvassa sama tyyppi joka on suunnitellut miekkailu koreografiat), Dooku, Kenraal Grievous (4 miekkaa, kyborgi, tosi bad-a$$), Mace Windu, Yodaa en muista mukana olevan. Itse taistelu on simppeliä, mutta yllättävän viihdyttävä.

Peli spoilaa paljonkin leffasta, mutta peli on itsessään toteutettu siten, että pelattavana on alueita jotka skipataan leffan on-screen osiosta. Eli hiukan samaa kuin Enter the Matrix pelissä. Homma toimii, vaikkakin juonellisesti tarvitsee nähdä itse leffan. Samahan vika oli EtMässä.

Peli on hyvä, toimii melkein kuin junan vessa. Fanina pakko antaa 4/5, pelaajan silmin 3-3,5/5
 
Vastaus: SW: Episode 3

Kuulostaa ihan mukavalta peliltä, mutta en sitten tiedä kun se on tuota beat 'em up sarjaa. Eihän minulla varsinaisesti mitään sitä lajiketta vastaan ole, mutta vähän minä sen tyylin pelejä pelailen. Ja sitäpaitsi ei taida olla KOTOR:in voittajaksi...
 
Vastaus: SW: Episode 3

Eihän tämä edes yritä olla KOTOR, vaan toimintapeli. Hiukkasen on RPGtä mukana, joten Anakin ja Obi-Wan kehittyvät pelin aikana.
 
Vastaus: SW: Episode 3

Janus sanoi:
Eihän tämä edes yritä olla KOTOR, vaan toimintapeli. Hiukkasen on RPGtä mukana, joten Anakin ja Obi-Wan kehittyvät pelin aikana.

No joo...huono vertaus myönnän...
Voisihan tätäkin tekelettä harkita, jos rahat saa kasaan ;)
 
Vastaus: SW: Episode 3

Janus sanoi:
Eihän tämä edes yritä olla KOTOR, vaan toimintapeli. Hiukkasen on RPGtä mukana, joten Anakin ja Obi-Wan kehittyvät pelin aikana.
Mites toi CO moodi toimii??,Entäs pystyykö noita Batleja,pelaamaan esim:Minä vs kaveri??
 
Vastaus: SW: Episode 3

olge sanoi:
Onkos tästä arvostelua lähiaikoina tulossa?

Krhm... ihan varmasti. Viikonloppuna viimeistään ;)

EDIT: Muuten, bonustehtävissä (joita avautuu tarinan edetessä) voi pelata Yodalla ja jopa Vaderilla ;)
 
Vastaus: SW: Episode 3

Kyllähän tämä kuulostaa ihan varteenotettavalta peliltä. Metacriticissä pistemäärä ei kyllä ole päätähuimaava. No pitää nyt odotella sitä arvostelua( ;) )
 
Vastaus: SW: Episode 3

olge sanoi:
Kyllähän tämä kuulostaa ihan varteenotettavalta peliltä. Metacriticissä pistemäärä ei kyllä ole päätähuimaava. No pitää nyt odotella sitä arvostelua( ;) )

Juu, ei ole mitään ihmepinnoja saanut ei - sen kyllä ymmärtää, sillä peli on melkoisen kevyttä kamaa kuin Jedi Starfighterin tavoitteet (eli etenemistä siihen tyyliin, että opastetaan kädestä pitäen mihin pitää mennä + bonus secretit yms) yhdistettynä episode 1 -pelin ravaamiseen ja tappeluun.

Pientä "ennakkoahan" tästä pelistä taisi olla tossa SW-boksin extralevyllä muistaakseni missä Hayden C. kertoilee hienosta taistelusysteemistä ja niin päin pois.

Melko suoraviivainenhan tuo on, eikä varmaan ole tarkoitettu muuta kuin välipalaksi niille, jotka odottavat leffaa tulevaksi ja/tai haluavat vähän ennakkomaistiaisia. Ehkä parasta tuossa pelissä on kuitenkin se versus-moodi, jossa voi tapella valosapelein kaveria vastaan lempparihahmollaan.
 
Vastaus: SW: Episode 3

Jesh. Duel on paras osa tuota. Samoin on nuo concept artit ja muuta. Yksi leffasta leikattu osuus löytyy pelistä. :) Tuo oli ihan kiva bonus. Tuo osa onkin parasta antia koko pelissä, Duelin ohella.
 
Vastaus: SW: Episode 3

Mites tuo Obi vs Anakin taistelu on tehty CO moodissa??,siis tarina moodissa.Loppuuko se tuohon taisteluun??
 
Vastaus: SW: Episode 3

Saamari, menee arvostelu kyllä tämän viikon loppupuolelle. Mutta tuo vaihtoehtoinen loppu(taisteluhan) on sitten Anakin vs Obi-Wan, mutta tällä kertaa pelaaja ohjastaa Anakinia. Muuten peli ollut ihan älyttömän helppo, mutta tuo viimeinen valosapelinheiluttelu onkin sitten jo eri luokkaa. Pitänee hieman hioa omia jedi-taitoja, ainakin tuon kärsivällisyyden osalta. :)
 
Vastaus: SW: Episode 3

Jarmo Hänninen sanoi:
Saamari, menee arvostelu kyllä tämän viikon loppupuolelle. Mutta tuo vaihtoehtoinen loppu(taisteluhan) on sitten Anakin vs Obi-Wan, mutta tällä kertaa pelaaja ohjastaa Anakinia. Muuten peli ollut ihan älyttömän helppo, mutta tuo viimeinen valosapelinheiluttelu onkin sitten jo eri luokkaa. Pitänee hieman hioa omia jedi-taitoja, ainakin tuon kärsivällisyyden osalta. :)
Ohjaimen seinään heittely johtaa pimeälle polulle. :p
 
Vastaus: SW: Episode 3

olge sanoi:
Ohjaimen seinään heittely johtaa pimeälle polulle. :p

:D heh, on ollu kyllä lähellä ettei oo lentäny. Kuitenkin olen saanut tiukalla mietiskelyllä saanut hillittyä itseni ;)

Learn to let go... of throwing the Dual Shock 2 at walls all the time :D
 
Ylös Bottom