Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SW:KOTOR -> Wookie planeetan super-jedi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiki10
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tiki10

New Member
Jaahas...peli on ollut loistava ja edennyt mukavasti, mutta nyt tyssäsi!
Olen wookie-planeetalla ja olen mennyt hissillä alas missä vastaan tulee 2xDark Jediä ja tämä super-dark-jedi. En millään saa näitä tapettua!

Itselläni on Juhani ja Bastila mukana. Jedipowerit yms. pitäisi olla riittävät. Granaatteja etc. löytyy pilvin pimein. Miten sinä voitit nämä kolme "puupäätä"?

Olen kiitollinen kaikista vinkeistä, koska pitäisi jo päästä eteenpäin!

Kiitos!

Vastaus: SW:KOTOR -> Wookie planeetan super-jedi

tiki10 sanoi:
Jaahas...peli on ollut loistava ja edennyt mukavasti, mutta nyt tyssäsi!
Olen wookie-planeetalla ja olen mennyt hissillä alas missä vastaan tulee 2xDark Jediä ja tämä super-dark-jedi. En millään saa näitä tapettua!

Itselläni on Juhani ja Bastila mukana. Jedipowerit yms. pitäisi olla riittävät. Granaatteja etc. löytyy pilvin pimein. Miten sinä voitit nämä kolme "puupäätä"?

Olen kiitollinen kaikista vinkeistä, koska pitäisi jo päästä eteenpäin!

Kiitos!

Stimulantteja kehiin vaan niin paljon kuin löytyy, lisäksi jos löytyy jedivoimista Knight tai Master speed niin ne myös päälle. Hyökkää ensiksi sen kovimman kimppuun, muistaakseni oli kyllä aika läpihuuto matsi.

Vastaus: SW:KOTOR -> Wookie planeetan super-jedi

Btw, tuo tyyppi ei aina tule Wookie planeetalla, se riippuu ihan siitä millä planeetoilla on käynyt.

Helpointa taitaa olla, kun sähköttää heti ensimmäiseksi ne sen kaverit, pistää Burst of speed (tai knight speed tai master speed) päälle ja lähtee hakkaamaan kyseistä heeboa flurry/power attackilla. Kavereina kannattaa pitää Juhani + Bastila yhdistelää, ja mikäli jollain toisella planeetalla kyseinen tulee vastaan, niin joko Juhani + Bastila, Bastila + Jolee tai Juhani + Jolee yhdistelmää. Itse käyttelin pelkkiä jedejä niiden saamisen jälkeen, laaser hemmoihin ja tavallisten miekkojen heiluttajiin en koskenut koko loppu pelin aikana.

Insanity on myös aika hyvä, koska muistaakseni kyseinen tyyppi ei sille ole immuuni, vaan taika toimii kuten muihinkin. Sitten vaan hakkaamaan sitä. Kranaatteja en ole vielä pelin aikana tarvinnut muihin vihollisiin kuin siihen ensimmäiseen rancoriin.

Ylös Bottom