Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syphon Filter: The Omega Strain / Kutsu Suomalaisten Beta -pelaajien Agentti soluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Tämä on tarkoitettu nyt Beta -testaajille, eli perustetaan seuraavana testipeliin, joka on Syphon Filter, suomalaisille oma Agentti solu.

Toisin sanoen peli itsessään tukee tuollaista toimintaa ja voisi rinnastaa Socomin klaani toimintoihin. Eli yksi tuon perustaa ja lähettää muille kutsuja soluun. Solussa olijat sitten näkevät onko muita pelaamassa ja voivat tehdä pelejä joihin pääsee mukaan vain oman solun jäseniä. Näin ulkomaalaisia ei tule ilman lupaa huutelemaan omiaan.

Eli perustan solun kunhan beta -testi levy saapuu ja kaikki halukkaat voivat tänne heitellä nimimerkkinsä millä tulevat testit pelaamana, eli se CS -tunnari.

En tiedä kuinka monta tuo lista hyväksyy, mutta otetaan mukaan ilmottautumis järjestyksessä. Ja jos yksi täyttyy, tehdään lopuille sitten vaikka oma.

Eli ilmeisesti että voi liittyä mukaan tarvii ton Syphon Filtterin kokoversion ja koskas se ilmestyy( oon niin laiskalla tuulella, ettei itse jaksa katsoa :) )

ps. miten noita beta levyjä saa edes käsiinsä että pääsis mukaan tommosiin testeihin, kun kuulostaa ihan kivalta tollaset.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jukeboxi86
Eli ilmeisesti että voi liittyä mukaan tarvii ton Syphon Filtterin kokoversion ja koskas se ilmestyy( oon niin laiskalla tuulella, ettei itse jaksa katsoa :) )

Juu, tämä on valitettavasti vain beta testaajille.

Peli on tulossa valitettavasti vasta Kesäkuulla ja tarkalleen ilmestyy tämän hetken tietojen mukaan 16.6.2004.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kahviz
eipä tuosta varmaan haittaakaan oo vaikka mukana olisi

No ei haittaa, hyötyä lähinnä. En tosin ole tutkinut, mutta olettaisin että helpompi löytää suomalaisia kun tehdään yhteinen tiimi.

Tosin olen tähän mennessä aina tehnyt huoneen, niin en tiedä miten pelit näkyy muille kun hostille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiv35
Kyllä. Ainakin mulle tuli tänään.

Muita en ole vielä onlinessa nähnyt :( .

Joo sama täällä. Pitää illalla tulla uudestaan katsomaan, että joko kutsu soluun on tullut.

Ylös Bottom