Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syphon Filter: The Omega Strain / Kutsu Suomalaisten Beta -pelaajien Agentti soluun

Eilen ei mitään..
Mutta tänään se saapui :)

Juuri sopivasti testeihin. Ja tällä kertaa ilmainen peli tänne päin, kiitos!
 
jep...eilen tuli mutta pelaamaan en päässy :confused: ....ei muka ketään missään :eek:

ja testausnimellä taas pelaan (vaihto ei onnistu :mad: )

FL Pako
 
Itsellä ongelmia sisäänkirjautumisessa. Herjaa vaan viestiä, että käyttäjätunnus ja/tai salasana eivät täsmää. Tylsää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LASCAR
Itsellä ongelmia sisäänkirjautumisessa. Herjaa vaan viestiä, että käyttäjätunnus ja/tai salasana eivät täsmää. Tylsää...
pitää mennä sillä testiasetuksella ja nimellä sisään....kai :rolleyes: ...ainoa millä itse pääsin,muuten herjas jotain samantapaista.
 
Eilen illalla krekon kanssa kaksin pelailtiin.
Paha mennä vielä mitään sanomaan mutta ihan kelpo tuotokselta vaikutti.Ketkäs hostaa tänään huoneita kun testit on 22.00-23.00?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Eilen illalla krekon kanssa kaksin pelailtiin.
Paha mennä vielä mitään sanomaan mutta ihan kelpo tuotokselta vaikutti.Ketkäs hostaa tänään huoneita kun testit on 22.00-23.00?

Itselläni meni ekalla kerralla tunnin verran totutellessa peliin, mutta sitten sen parissa kyllä viihtyi.

Mikäli levy on tullut tänään, heittelen kutsuja tossa illalla kun pääsen kotiin.
 
Peli tuli, mutta ei Previkka koodin tallennuksia ottanut houmioon. Ei muuta kun alusta ;)

Mutta seuraaville lähetetty kutsu, eli hyväksykää kun olette siellä:

FL Pako
Kahviz
Kivekas
Girder
UsT
Lascar
Krekko
Vainukoira
Lince

Seuraaville ei mennyt perille, koska eivät varmaan ole vielä netissä käyneet. Kokeilen uudestaan illalla viimeistään:
Manix
Keitto
Znaker
 
Missä te viivytte, tässä on jo pari tuntia saanut odotella. Ja vain Keitto idlaa tuolla...... :mad:
 
Kun pääsette onlineen niin tulette Command Centre -huoneeseen. Sieltä löytyy henkilökohtaiset tiedot, online, harjoitus ja itse peli kentät.

Onlinestä pääsette Cellin tietoihin, missä näkyy kaikki jäsenet ja voi liittyä cellin peleihin. Sekä keskustella. Tuo Cellin kutsu hyväksytään START näppäimen takaa vaikka tuossa Command Centre huoneessa.

Itse peli kentässä kun painelee X, niin voi tehdä oman pelin siitä suoraan, tai liittyä kentän aulaan. Aulassa voi chattailla, näkee vapaat pelit ja kaikki siellä olijat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juhuri
Laitatko xshava uuden kutsun ehtiessäsi.. Jollain tapaa sain kieltäydyttyä kutsusta ;)

Laitoin uuden samalla kun laitoin kaikille muillekkin, sillä vastasin Pakon Celli kutsuun vahingossa ja liityin siihen. Tuloksena nykyinen hajosi ja kaikki lensivät pihalle.

Eli tein tuon uudestaan ja kutsuin kaikki mukaan. Eli hyväksykää kutsu Startistä kun menette seuraavaksi pelaamaan. Muistakaa ettette räväile, kun Startin jälkeen vakiona tarjoaa hylkäämistä.

Jos joku ei ole saanut kutsua, niin kertokaa...
 
Mulla on ollu ongelmia PS2:n johtojen kanssa joten en ole paljoa koskenut edes tuohon koneeseen mutta pyrin tulemaan online kun vain jotain sovitaan.

Ja mulla ei minkäänlaisia viestejä kun nyt vasta pääsin levyn ensimmäistä kertaa koneeseen laittamaan ja luomaan hahmon.

Ja tulinpa näköjään maininneeksi tunnukseni väärin eli se on znake eikä znaker elikkä my bad.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Ja tulinpa näköjään maininneeksi tunnukseni väärin eli se on znake eikä znaker elikkä my bad.

Jep, heitän sullekin kutsun kun menen tuonne.
 
Ylös Bottom