Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Syphon Filter: The Omega Strain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Syphon Filter: The Omega Strain

Kojo sanoi:
Juu, messiin vaan...

Aluksi kannattaa vähän pelata yksinpeliä, että oppii mapit, ja mitä siellä pitää tehdä.
QUOTE]

Jaajaa..Tuskin niitä enää tarvii mappei yksinpelissä tahkota kun oon jo sillä ensimmäisellä punasella rankilla.(en muista nimeä) :D

Kojo sanoi:
Juu, messiin vaan...

Aluksi kannattaa vähän pelata yksinpeliä, että oppii mapit, ja mitä siellä pitää tehdä.
Mutta jos ei jaksa, niin eikun onlineen. Kyllä siellä jeesitään.
Joo munki ois kyllä kannattanu pelaa eka yksinpelii enemmän ennen kuin menin nettiin mättämään! Ja sitten kun menin pelaa sodzkun ja kivespussukan kanssa ni ne pelas mulle kokopelin läpi ja mä vaan juoksentelin ympäriinsä nappi pohjassa ampuen!

Moro kaikki nii koska ois peli mun pelinickki on vaihela ... kiva pelittää netissä ku on 3x2 metrine kuva tykin kanns :cool:

Miten ois tänään 5.9 pienet pelisessiot klo 23 jälkeen EU westissä???

Oltais Nemon kanssa menossa vähän mättämään, joten saiskos pari jannuu mukaan :p

Kojo sanoi:
Miten ois tänään 5.9 pienet pelisessiot klo 23 jälkeen EU westissä???

Oltais Nemon kanssa menossa vähän mättämään, joten saiskos pari jannuu mukaan :p
minä rynnin mukaan ensi viikolla :cool:

Pako sanoi:
minä rynnin mukaan ensi viikolla :cool:
Ok, ilmoitellaanko puolin ja toisin milloin kukakin meinaa pelata, että sais vähän kotimaisiakin niccejä friends-listalle. :D

Mites olisi,ensi viikon loppuna lauantaina klo : 20 etiäpäin EU west?

Okei,eli jos joku ei osaa lukea allekirjoituksia,nini tässä se tulee: Ryukusaki <---- peli nicki.

Kojo sanoi:
Meinaatko pelailla ensin yksin ja opiskella, vai suoraan nettiin?
opiskelut tehtiin jo Beta-testeissä :rolleyes: ...minä rymistelin jossain kun Gore ja XShava hoitivat homman...tai eivät hoitaneet :rolleyes: ...yhtäkkiä vaan rata uusiksi kun ei menny täydellisesti :p

Ryukusaki sanoi:
Okei,eli jos joku ei osaa lukea allekirjoituksia,nini tässä se tulee: Ryukusaki <---- peli nicki.
saiskos ihan vaikka Rupusakiksi kutsua :p ...mulla ei tahdo ihan kieli vääntyä tota lausumaan :D

Pako sanoi:
saiskos ihan vaikka Rupusakiksi kutsua :p ...mulla ei tahdo ihan kieli vääntyä tota lausumaan :D

Joo,tai ihan vaan Jönö tai Jonde.:D Ja minut löytää tuolta jokapäivä klo : 15 - 22. Vielä jos pako sanoisit oman nickisi tuossa. Ja että millonka olet pelailemassa.

Kojo sanoi:
Saakos kysyä minkä tasoinen ukko sulla on?? :p

Kaikki mitallit paitsi 5, 3 special ratingssii,ratingseistä puuttuu vain viimene team effi - juttu,rankki on punanen 3 (eli viimenen ennen niitä keltasia,viimeisiä rankkeja.) Ja kojo,tule pelaamaan kun näytät vastaavan ihan parin minuutin päästä?? ;)

Ryukusaki sanoi:
Joo,tai ihan vaan Jönö tai Jonde.:D Ja minut löytää tuolta jokapäivä klo : 15 - 22. Vielä jos pako sanoisit oman nickisi tuossa. Ja että millonka olet pelailemassa.
kaikki pelit Pako tai Peko :rolleyes: ja tuonne en tule jos ei ole tiedossa että on muita suomalaisia paikalla :)

Pako sanoi:
kaikki pelit Pako tai Peko :rolleyes: ja tuonne en tule jos ei ole tiedossa että on muita suomalaisia paikalla :)

Tuu pelaamaan...Vaikka 15:35 tänään jos oot vielä siinä koneen ääressä?? ;)

Ryukusaki sanoi:
Tuu pelaamaan...Vaikka 15:35 tänään jos oot vielä siinä koneen ääressä?? ;)
nyt töissä :( ....sit haen kersat hoidosta,teen sapuskat niille....sit jos ne päästää mut niin sen jälkeen tulen :p ....noin klo:17.30 olen verkossa.....poistun taas 19.00 iltapalan valmistukseen ja "nukutukseen" (sadun luku) sitten taas takaisin pelaamaan!

Pako sanoi:
nyt töissä :( ....sit haen kersat hoidosta,teen sapuskat niille....sit jos ne päästää mut niin sen jälkeen tulen :p ....noin klo:17.30 olen verkossa.....poistun taas 19.00 iltapalan valmistukseen ja "nukutukseen" (sadun luku) sitten taas takaisin pelaamaan!

Vae että semmosta peliä.No,minä oottelen,sitäpaitsi pitäähän tuo DBZ katsoa.

Jos kaipaatte joku päivä apua niin voin kyllä tulla itsekkin (jos tilaa löytyy?)...

Ylös Bottom