Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

System update 3.0E saatavilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: System update 3.0E saatavilla

fxtl sanoi:
Tai osta käytetty Cube. Tosin niiden hinnat voi nyt nousta :( Kuutioista kannattaa nyt pitää kiinni, tulevaisuudessa voi olla vielä huonommat näkymät PAL-pelien saatavuudessa..
GC oli, mutta myin sen Wiin oston jälkeen koska kuvittelin että nuo GC-pelit yms. toimivat Wiissä kunnolla ja aina :|

onneksi PRKL päivitin tänään. Nyt ei mee enää shop kannulle eikä muutkaan nuo nintendon netti kannut toimi. Opera pelaa toisaalta ihan niin ku ennenkin! Error code: 051420 pukkaa.

Soittelin juuri Nipan huoltoon noista artifakteista.

Huoltomies kysyi heti, että ilmaantuiko ongelma uusimman päivityksen jälkeen. Nintendo oli ilmoittanut heille, että uusimmassa firmiksessä on vika, joka aiheuttaa kyseisen ilmiön joihinkin konsoleihin. Tutkivat kuulemma asiaa, ja uusi versio pitäisi olla tulossa 2 viikon sisään.

Kuten sanottua, ongelma ilmaantui minulle heti päivityksen jälkeen, joten haluan uskoa enemmän tähän selitykseen kuin näyttiksen yht'äkkiseen laukeamiseen. Eikö tosiaan täällä kenelläkään muulla ole ilmaantunut ongelmaa 3.0E:n kanssa? Etenkin niillä, joilla on julkaisukonsoli? Artifakteja voi olla vaikea huomata, jos ei ole neuroottinen (kuten minä), mutta ainakin Zeldassa ongelma oli selvästi nähtävissä. Joissain muissa peleissä ei huomannut mitään.

darkone sanoi:
Voi helvetti mitä paskaa taas.
Just muutama viikko sitten tilasin freeloaderin ja paper mario: thousand year doorin, koska tuntui suomesta/euroopasta niin nihkeästi löytyvän.

Joo myynnissä olisi paper mario: thousand year door (US) ja freeloader.
täh nyt järkikäteen vaan ja modaat sen wii:si

ihan vaan vit*uiluna tästä koko jpn-usa-ntsc-pal härdellistä mille ei tule loppua

ehkä sitten joskus :rolleyes: mutta siihen asti minä poika modailen prkl

eejapar sanoi:
täh nyt järkikäteen vaan ja modaat sen wii:si

ihan vaan vit*uiluna tästä koko jpn-usa-ntsc-pal härdellistä mille ei tule loppua

ehkä sitten joskus :rolleyes: mutta siihen asti minä poika modailen prkl
Kyllä melkein voisi. Pitää noita mod-piirejä vähän tarkastella...

Usalaisten wii shop channelit sitten tukee jo wiiwarea... Siiellä on ladattavissa preview jota kautta voi katsoa paria videota pelistä. Iso on päivitys ollut.

http://gonintendo.com/?p=22768

Edittiä:
Kaikki jotka odottavat metroidia niin kannattaa tsekata linkki!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kirjoitin tämän myös wiin ongelma threadiin.

Luultavasti hermoilen suotta, mutta olen huomannut zeldaa pelatessani että television näytössä varsinkin zeldan intron aikana näkyy valkoisia "viivoja" sekä yksittäisiä valkoisia pikseleitä. Eli onko muilla samanlaista "ongelmaa" esiintynyt?

Käytössäni on siis ihan tavallinen wiin mukana tullut scart-kaapeli.
Televisioni ihan tavallinen grundigin kuvaputki.

Auttaisikohan nintendon RGB-kaapeli?

EDIT: Nyt jälkeen päin huomaan VC:n mario bros 2, että kun painan pelin aikana wiin menu-nappia näyttöön ilmestyy paljon mustia pikseleitä. Eli luullakseni uusin päivitys toi tämän paskan tullessaan:(
Tässä kuva tapahtuneesta -------->http://img378.imageshack.us/img378/1167/dsc02636vu4.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

kuupanaama sanoi:
Kirjoitin tämän myös wiin ongelma threadiin.

Luultavasti hermoilen suotta, mutta olen huomannut zeldaa pelatessani että television näytössä varsinkin zeldan intron aikana näkyy valkoisia "viivoja" sekä yksittäisiä valkoisia pikseleitä. Eli onko muilla samanlaista "ongelmaa" esiintynyt?

Käytössäni on siis ihan tavallinen wiin mukana tullut scart-kaapeli.
Televisioni ihan tavallinen grundigin kuvaputki.

Auttaisikohan nintendon RGB-kaapeli?

EDIT: Nyt jälkeen päin huomaan VC:n mario bros 2, että kun painan pelin aikana wiin menu-nappia näyttöön ilmestyy paljon mustia pikseleitä. Eli luullakseni uusin päivitys toi tämän paskan tullessaan:(
Tässä kuva tapahtuneesta -------->http://img378.imageshack.us/img378/1167/dsc02636vu4.jpg

Sama juttu kuin mulla tuossa edellä. Väittivät huollossa, että Nintendo oli sanonut tämän johtuvan päivityksestä. Odottelen siis piakkoin tulevan uuden päivityksen ja katson josko auttaa. Jos ei, niin huoltoon.

Soitteleppa sinäkin Amolle ja kerro, mitä sanoivat. Kiinnostaa, tuleeko samat sävelet.

Legge sanoi:
Sama juttu kuin mulla tuossa edellä. Väittivät huollossa, että Nintendo oli sanonut tämän johtuvan päivityksestä. Odottelen siis piakkoin tulevan uuden päivityksen ja katson josko auttaa. Jos ei, niin huoltoon.

Soitteleppa sinäkin Amolle ja kerro, mitä sanoivat. Kiinnostaa, tuleeko samat sävelet.

Soitan heti aamulla

Kun AMO:lle soitin niin kehottivat vaan rauhallisesti odottamaan uutta päivitystä.:rolleyes:
Et ei kai täsä voi muuta ku oottaa..

kuupanaama sanoi:
Kun AMO:lle soitin niin kehottivat vaan rauhallisesti odottamaan uutta päivitystä.:rolleyes:
Et ei kai täsä voi muuta ku oottaa..

No kiva, että tuli edes samat ohjeet. Uskon kyllä, että päivitys liittyy ongelmaan, mutta kysymys kuuluu, aiheuttiko sen itse päivitys vai toiko päivitys vain esiin joissain näyttiksissä piilevän vian...

Legge sanoi:
No kiva, että tuli edes samat ohjeet. Uskon kyllä, että päivitys liittyy ongelmaan, mutta kysymys kuuluu, aiheuttiko sen itse päivitys vai toiko päivitys vain esiin joissain näyttiksissä piilevän vian...

Niimpä. Se on aika jännä sitten, että se päivitys aiheutti vain murto-osassa koneista tämän vian.:( . Tai ainakin murto-osassa konsolifinin jäsenien wiistä.

Juups, olen lueskellut täs tätä thredii et jos sais jotain selvyyttä. Itsellä ei tosin ole noita kärpäsen papana juttuja näytössä vaan ongelmana on lähinnä error 051420 tai jotain... joten en pääse shoppiin ja sinne olisi kohta tulossa Super Metroid, jonka ehdottomasti lataan.

Taas tuli Wii päivitys! Modaajille luvassa päänvaivaa...

Tänä aamuna tuli taas Wiihin päivitys. Päivityksessä luki, että se saattaa vaikuttaa "unauthorized console modifications", eli suomeksi modaajien konsolien toimintaan.

Päivitys korjaa myös jotain jumi ongemia..

Vastaus: Taas tuli Wii päivitys! Modaajille luvassa päänvaivaa...

kodor sanoi:
Tänä aamuna tuli taas Wiihin päivitys. Päivityksessä luki, että se saattaa vaikuttaa "unauthorized console modifications", eli suomeksi modaajien konsolien toimintaan.

Toiselta sivuilta luin että korjaa lan-adapter-ongelmia ja muutenkin yhteysongelmia.

Lisäksi tuntuu että 3.0E päivitti myös SNES-emulaattoria, ainakin kuva näytti paremmalta.

Haluaisin kuulla kokemuksia heiltä, jotka ovat päivittäneet modatun koneen. Itse olen ajatellut piirin hommaamista(WiiKey), mutta uskaltaako konetta enää päivittää. Tietääkseni Wiikeyssa on ainakin "Stealth-moodi", eli menee pois päältä kun ei piiriä tarvitse? Eli brickaantuuko tms. jos hommaan modin ja päivitän koneen? Laittakaa vaikka YV:tä, jos ette uskalla foorumeilla julkistautua Wiin modaajiksi;)

Vastaus: Taas tuli Wii päivitys! Modaajille luvassa päänvaivaa...

kodor sanoi:

Ei vaikuttanut ainakaan graffaongelmiin. Pitääköhän sitä kohta taas ahdistella huoltoa...

No nyt poistui tuo shop channelin ongelma. ja Datelin LAN adapteri pelaa taas hyvin yhteen wiini kanssa

Ylös Bottom