syyskuun kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slaisser
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Kyllähän se Live pikkasen rahastukselta haiskahtaa. Tosin odotan mielenkiinnolla mitä se tuo tullessaan.
Huonolta vaan näyttää täällä pohjoismaissa toi Liven tilanne, kun koneita on myyty melko vähän. Ei varmaankaan Microsoft/maahantuojat pidä kovaa kiirettä Liven pystyyn pistämisessä täälläpäin...

Kyllä melko varmasti Liven hankin, kunhan se täällä myyntiin tulee...

Noh... jos sanoisin muuta kuin pakkohankinta valehtelisin, mutta toisaalta valehtelen silloinkin jos niin sanon. Innolla odotan, mutta en nyt voisi sanoa itseäni miksikään nettipelifaniksi, joten siinä määrin uudelle alueelle ollaan astumassa.

Toki jos systeemi toimii hyvin ja muutenkin kaikki on kohdallaan niin en malta odottaa sen saapumista tänne Pohjolaan.

En mitään, koska palvelua ei ole vielä olemassa. Ennakkotietojen perusteella tulee olemaan varmaan kova juttu. Itse tykkään nettipeluusta erittäin paljon, joten eiköhän se pakkohankinta ole...

Pakkohankinta, of course - hinnasta riippumatta. Tuo oli alunperinkin minulle yksi syy lisää valita Xbox. Olen myös varsin luottavainen Liven tuomisesta Pohjois-Eurooppaan, sillä ilman sitä Microsoft saattaisi aiheuttaa pitemmän päälle itselleen vielä lisää tappioita. On nimittäin hyvin todennäköistä, että palvelu tulee piristämään Xboxin myyntiä maailmanlaajuisesti.

Varmasti hankitaan,koska verkkopelit on mulle se tärkein pointti ja toivon,että olis "kunnolla" vielä konsoleillakin,enempää en jaksa asiasta enää vaahdota kun siitä olen lätissyt täällä jo ihan tarpeeksi,tarvii katella sitten taas kun asiasta ilmenee jotakin uutta ja asia rupee olemaan täällä Eurooppassakin ajankohtainen jne...

:rolleyes:

minun mielstä Live mullistaa konsolipelaamisen, ja en usko että PS2, tai GC:n modeemihommat tulevat tekemään ihmeitä.Mutta odotellaan nyt ihan kiltisti ja katsotaan kuinka käy...

No näin mulla 21.8.2002.
Katellaan. ;)

"Thanks for waiting to participate in the beta. The response exceeded 100,000.

We wanted to let you know we plan to send you an email no later than September 20th regarding your status to potentially be included in our beta test program.
You're at the top of our pre-registration list for our ongoing beta program. So you'll be the first to create a Gamertag and the first to know when it's time to get in this incredibly intense, high-speed gaming experience. That means you can start creating a rep before most.

In the meantime, check out http://www.xbox.com/live/ for the latest news and updates on Xbox Live. Or, copy and paste the link into your browser.

Thanks again for your desire to participate in the beta and you will hear from us soon.

-Xbox Live Beta Selection Team"

Aika näyttää...

Re: Live

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tommih1
riittääkö tolle esim. kaapelimodeemi, ISDN tai sateelliitti vai täytyykö olla ADSL?

Vaatimuksena on kiinteä yhteys, eli eiköhän kaapelimodeemi toimi.

Onhan toi live varmaan ihan kiva. :D
Mutta mä oon vieläki vähän pihalla, onko xboxissa modeemi?

Niin ja vielä asiaanliittymätön kysymys mutta tietääkö kukaan koska toi wwe raw2 tulee? :confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88

Ei ole. Siinä on verkkokortti johon voi liittää adsl motukan.
Tai minkä tahansa laajakaistayhteyden (kaapeli, ADSL, SDSL jne.).
ISDN ei riitä. 256 on miniminopeus ja ISDN:llä päästään vain 128.
Siis verkkokortin kautta (nopeus 10-100 megaa eli xboxissa oleva) saadaan aikaiseksi laajakaistayhteys, joka tietysti pitää ensin hankkia internet-palveluntarjoalta. 256 maksanee tällä hetkellä noin 50 eekkeriä kuussa.
Microsoftin suunnitelmista tulevaan Suomessa käytössä olevaan maksupolitiikkaan käytännössä en tiedä mitään. Tuskin muutkaan.

Köyhä opiskelija kun olen niin vastasin, että RAHASTUSTA!!1, sillä nyt jo kaapelimodeemista menvä 42/kk on tarpeeksi...

Testi:

miten saa valkosen värin fonttiin?

Vaaleassa taustassa käytetään väriä #F6FAFD, koodi (COLOR=#F6FAFD) tekstin alkuun ja koodi (/COLOR) tekstin loppuun.

Huom, koodissa on käytettävä [ -merkkejä, ei esimerkissä käytettyjä ( -merkkejä.

Eli näin:
Valkoinen fontti... JEEE!!!1

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom