Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

syyskuun kysymys

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Live on turha

Live on pelkkää rahastusta, jos kiinnostaa verkkopelaaminen niin sehän onnistuu jo tuolla Gamespy arcadella ja sen xbox tunnelointisoftalla... pitäis vaan saada enemmän suomalaisia kehiin ku jenkkejä tuntuu lähes kaikki oleen ja niiden Halo versio ei toimi suomalaisten kans... mutta varmaan sit nuo live versiot peleistä toimii kaikki keskenään.
 
Re: Live on turha

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel
Live on pelkkää rahastusta, jos kiinnostaa verkkopelaaminen niin sehän onnistuu jo tuolla Gamespy arcadella ja sen xbox tunnelointisoftalla... pitäis vaan saada enemmän suomalaisia kehiin ku jenkkejä tuntuu lähes kaikki oleen ja niiden Halo versio ei toimi suomalaisten kans... mutta varmaan sit nuo live versiot peleistä toimii kaikki keskenään.

Kuten sanottua, servujen ylläpito maksaa. Sen takia Live maksaa myös sen n.10e/kk. GaySpy ja XBC vaatii naurettavan nopeuden ja sitä tukee vain ne pelit joita voi pelata linkkaamalla koneita. Livessä kaikkien versioden pelit toimii keskenään.

Ennemmin satsaan 10e Liveen, kuin 12e lisää ADSL:n kaistaan. Ja sitä paitsi, haluan pelata netissä ilman turhia softia, jotka joutuu ajamaan PC:llä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oka999
shondel, neuvoppas vähä mitä teen niin voin tulla pelaan :)

Pienellä vaivalla löytäisit miljoonaviissataatuhatta asiaan liittyvää threadia. (Vaihtoehtoisesti, käytä etsi-toimintoa).

Pyyntö: Tässä threadissa ei aleta keskustelemaan miten sen GaySpyn tai/ja XBC:n saa toimimaan. Elävöittäkää vanhoja siihen liittyviä threadeja.
 
Re: Re: Live on turha

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk


Kuten sanottua, servujen ylläpito maksaa. Sen takia Live maksaa myös sen n.10e/kk. GaySpy ja XBC vaatii naurettavan nopeuden ja sitä tukee vain ne pelit joita voi pelata linkkaamalla koneita. Livessä kaikkien versioden pelit toimii keskenään.

Ennemmin satsaan 10e Liveen, kuin 12e lisää ADSL:n kaistaan. Ja sitä paitsi, haluan pelata netissä ilman turhia softia, jotka joutuu ajamaan PC:llä.

Mun duunipleissi maksaa mulle mun adsl:n eli 8megaa inekseen jne. (oulu) eli ei tosiaankaan oo tarvetta mihinkään liveen. Eli edelleen suosittelen tuota gamespytä ja jokainen joka tajuaa olevansa elossa löytää sen itsekkin netistä...
 
Re: Re: Re: Live on turha

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan shondel


Mun duunipleissi maksaa mulle mun adsl:n eli 8megaa inekseen jne. (oulu) eli ei tosiaankaan oo tarvetta mihinkään liveen. Eli edelleen suosittelen tuota gamespytä ja jokainen joka tajuaa olevansa elossa löytää sen itsekkin netistä...

et sitten tullut ajatelleeksi, että kaikki pelit vastaisuudessa eivät tue 16-32 pelaajan mättöä, toisin kuin Live. Seuraava uusi peli, jota voi pelata EHKÄ noitten softien avulla, on Unreal Championship, ja tulevaisuutta ei näy. Kaikki (no... suhteessa) suunnitellaan Liven käyttöön, eli jätetään 16 pelaajan optio pois, jos sitä edes voi pelata kaverinkaan kanssa.

Jos nyt syvällisesti puhutaan: Kysy itseltäsi... Kauanko jaksat pelata Haloa netissä, johon ei koskaan tuu mitään uutta? Siinä on jo yksi helvetin hyvä syy hankkia Live.
 
GameSpyn ja XBC:n tulevaisuus on vielä epävarmaa kun Live tulee. Ei ole ollenkaan varmaa, että jatkossa näitä softia päivitetään siihen, että uudet pelit toimivat sen avulla.

Kyllähän XBC on tähän saakka ollut erittäin hyvä homma ja lisä Xboxin omistajille, mutta luulisin sen jatkossa jäävän vain Halon moninpelaajille. Ja sekin vain jos MS ei tee sitä Halo Online -versiota.

Ja uusin lisä XBC:hen on muuten NFL Fever 2003.
 
Tuolta xbox.com:in Live Beta FAQ sivulta löyty beta-testauksen maksuihin liittyen: "If you're selected to be a member of the exclusive Beta team, participation requires you to purchase a yearly subscription to Xbox Live for $49.95."

Viittaus tulevaan hintaan? Ois aika hienoo jos n. yhen pelin hinnalla vois pelata vuoden.

Oon tossa miettiny että jos avauspaketti maksais vaikka 100 ja kk maksu 10 niin eikös tule halvemmaksi hankkia uus avauspaketti joka vuosi?? Tosin jos MS vaikka päättää tehdä niin että yhteen konsoliin voi asentaa Live-paketin vaan yhen kerran niin sitte homma ei toimi.. :( Sillä sitten periaatteessa estetään käytettyjen konsoleiden myynti kun ei ihmiset saa uutta Live-käyttäjää asennettua.

Ymmärsiköhän kukaan.. Ymmärsinköhän itekään.. ääh..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lax

Oon tossa miettiny että jos avauspaketti maksais vaikka 100 ja kk maksu 10 niin eikös tule halvemmaksi hankkia uus avauspaketti joka vuosi?? Tosin jos MS vaikka päättää tehdä niin että yhteen konsoliin voi asentaa Live-paketin vaan yhen kerran niin sitte homma ei toimi.. :( Sillä sitten periaatteessa estetään käytettyjen konsoleiden myynti kun ei ihmiset saa uutta Live-käyttäjää asennettua.

Taitaa olla ihan henkilökohtainen juttu tuo live-"liittymä". Eli koitas käydä avaa ittelles monta GSM-liittymää niin että saat jokaisen mukana ne oheislahjat ja puhelinajat.
 
joo...sitte me finskit saadannkin ootella vähän aikaa...voi v*ttu!!!...jotkuu svenssonit kyl saa mut joen toisella puolella asuvat ei...ei voi sanoo ku todella hitaasti "voi jumalauta!!!" kokeilkaapa sanoa oikein hitaasti...ei se mitään auta kyl mut on kivaa...et silleen...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom