Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

t|C rekryää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

odee

Active Member
!HUOM! HAEMME PELAAJIA MYÖS KFIN TURNAUKSEEN!

|Team Chaos| rekryää! Meillä paikkoja vapaana viitisen kappaletta, hae rohkeasti!
Vaatimukset:
  • Mikki
  • Asiallisuus
  • Käyt matseissa
  • Tähtäys kohdallaan
Eli pelejä on viikonloppuisin. Niissä pitäis käydä ja muutenki pelailla paljon. Peleinä COD4

Pistäppä yksityisviestiä :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: t|C rekryää!

|Team Chaos| rekryää! Meillä paikkoja vapaana viitisen kappaletta, hae rohkeasti!
Vaatimukset:
  • Mikki
  • Asiallisuus
  • Käyt matseissa
  • Tähtäys kohdallaan
Eli pelejä on viikonloppuisin. Niissä pitäis käydä ja muutenki pelailla paljon. Peleinä COD4 ja GTA IV.

joo et täs ois Gta IV ilmoittautumiseen
Olen 17 aktiivi pelaaja.. en tiedä miten tuossa osaan ampua
mutta kdr on ollut cs ja css kahden luokkaa
ja mitä tulee asiallisuuteen en kiroile enkä myöskään
ole angst angst raivopää joka kilahtaa ku tulee takkii matsissa
matseissa käyn kunha ilmoitetaan
ja mikki löytyy? kunhan tuo gta iv tukee sellaista?'
lisää ps3 buddy listaan : mikajamarkku

ilmoittakaa jos en ole "kelpaava" joukkueeseen

Vaatimukset:
  • Mikki
  • Asiallisuus
  • Käyt matseissa
  • Tähtäys kohdallaan
Eli pelejä on viikonloppuisin. Niissä pitäis käydä ja muutenki pelailla paljon. Peleinä COD4 ja GTA IV.

MORO!

mul on mikki ja käyttäydyn asiallisesti. käy matseissa aina kun tarvitaan ja tähtäys on ainakin tapoista päätellen kohdallaan:D lisää ps3 buddy listaan : Edu-93:D ja mulla on noi molemmat pelit...

pääsisinkö mukaan tähän joukkoon omistan gtan ja mikki löytyy ja asiallisuutta ainakin nyrkin verran. PSN= sanddu94

Täällä olisi pelaaja ps3 puolelle cod4 claaniin. käyttäydyn hyvinkin asiallisesti en vedä pultteja hävityistä otteluista. Mikki on! kerran olen lvl nollannut. kaikki tarvittavat on mitä listassa on. Ennen on tullut pelattua BF ja MOH. Ja tähtäys on mielstäni hyvin kohdallaan. Lisätkää ps3 buddy listaan Hemuli12.

Moi,

Taala ois innokas pelaaja, aktiivinen, pelaa paljon, asiallinen, ja sentaan jotain
kokemusta tiimi tyoskentelysta lahetan tan viestin toiselta accountilta mutta psnID:t0m44tt1_JR
Olen pelaillut paljon nimella t0m44tt1 rankki on vain 23(:() mutta t0m44t1lla olen noin 4 kierrosta pelaillut kun juuri tuli uusi ps3 niin en ole ehtinyt uuella pelaamaan mutta osuu ja uppoaa, on mikki, kayn matseissa ja olen asiallinen. etta jos tilaa on niin addaa: t0m44tt1_JR

PS.teen oman accountin tanne konsolifinniin ja tietysti codia pelailen:D

Iltaa! Haluaisin liittyä klaaniinne. Omistan Call of Duty 4: Modern Warfaren, Grand Theft Auto IV:n, sekä Metal Gear Onlinen.

Call of Duty 4: Modern Warfaressa olen Level 51 kolmannella Prestigellä. Kill/Death Ratio on 1.36 (14878 Kills 10943 Deaths), Streak 36. Hardcore sekä normaali käy minulle hyvin, molempia olen paljon pelannut. Olen pelannut tätä peliä 7 päivää, 5 tuntia, 47 minuuttia. Tarkkuus on mielestäni kohdallaan. Luonnollisesti myös omistan mikrofonin (Creative Fatal1ty Gaming Headset + Bluetooth Headset)

Olen asiallinen, sekä ilmoitan jos olen matkoilla. Lisäksi käyn usein matseissa! Pyrin pääsemään klaaninne mahdollisiin testeihin.

PS: Laitan saman viestin myös yksityisviestillä!

Iltaa! Haluaisin liittyä klaaniinne. Omistan Call of Duty 4: Modern Warfaren, Grand Theft Auto IV:n, sekä Metal Gear onlinen.

Call of Duty 4: Modern Warfaressa olen Level 51 kolmannella Prestigellä. Kill/Death Ratio on 1.36 (14878 Kills 10943 Deaths), Streak 36. Hardcore sekä normaali käy minulle hyvin, molempia olen paljon pelannut. Olen pelannut tätä peliä 7 päivää, 5 tuntia, 47 minuuttia. Tarkkuus on mielestäni kohdallaan. Luonnollisesti myös omistan mikrofonin (Creative Fatal1ty Gaming Headset + Bluetooth Headset)

Olen asiallinen, sekä ilmoitan jos olen matkoilla. Lisäksi käyn usein matseissa! Pyrin pääsemään klaaninne mahdollisiin testeihin.

PS: Laitan saman viestin myös yksityisviestillä!

Pakko sanoo tähän väliin että ottakaa tästä hausta mallia, koska tässä nyt tuli suurinpiertein kaikki tärkeä tieto ja muutenkin tosi asiallinen. WP:D

Kyllä hakua hakua nyt tarvitaan porukka vielä olis 1-2 paikkaa vapaana laittakaa mulle privana ne haut kun odee on lomilla ni mä hoidan tän nyt loppuun!
Laittakaa myös vähän statseja mukaan kdr, kill streak...

Kyllä hakua hakua nyt tarvitaan porukka vielä olis 1-2 paikkaa vapaana laittakaa mulle privana ne haut kun odee on lomilla ni mä hoidan tän nyt loppuun!
Laittakaa myös vähän statseja mukaan kdr, kill streak...
Kuningas palasi :p

Kattele Fazang privaas..

Vaatimukset:
  • Mikki
  • Asiallisuus
  • Käyt matseissa
  • Tähtäys kohdallaan
Eli pelejä on viikonloppuisin. Niissä pitäis käydä ja muutenki pelailla paljon. Peleinä COD4

Sori mieli muuttui. Pyydän anteeksi

Sori, mulla oli privaboksi täynnä, joten en ole nähnyt hakemuksia :o Nyt mahtuu taas.

Ylös Bottom